כוכבית לעסק: להשיג אתכם בחיוג מהיר

בעל עסק, מהו מספר הטלפון שלך? האם אתה עדיין משתמש במספר טלפון ארוך שקיבלת פעם מבזק? אם כן, כדאי שתתקדם ותעבור למספר מקוצר. כל החברות הגדולות כבר הבינו איזה כוח יש למספר המורכב מכוכבית ו-4 מספרים בלבד, ועכשיו הגיע גם תורך. בעולם התחרותי הזה שבו כל עסק רוצה להחזיק את הראש מעל המים, אל תישאר מאחור.

לאילו עסקים זה מתאים?

המספר המקוצר עושה פלאים: הוא מסייע ללקוחות להגיע לעסק במהירות רבה מבלי להתחיל לחייג מספר ארוך, הוא שומר על רצינות המותג שלכם, מגביר את החשיפה למצב של נחשפת? חייגת! וכמובן, הוא קליט יותר מכל מספר ארוך אחר שהיה לפניו.

מיותר לציין שרכישת מספר כוכבית לעסק מתאימה לכל עסק המעוניין במיתוג האולטימטיבי שלו. אבל בואו נבחן את סוגי העסקים שעבורם מספר מקוצר הוא בבחינת חובה.

עסקי מזון ומסעדנות

עסקים השייכים לקטגוריה זו עוסקים הרבה במשלוחי מזון. מסעדות בשריות איכותיות המציעות משלוחי קייטרינג עד הבית לאירועים מיוחדים, מזנונים המספקים ללקוחותיהם משלוחי מנות פלאפל ושווארמה והיד עוד נטויה. לקוח רעב שרוצה להזמין אוכל הביתה, לא צריך להסתבך עם הקלדת מספר ארוך בטלפון הנייד שלו. מעבר לכך, אם למסעדה עדיין יש מספר כזה, יכול בהחלט להיות שהלקוח יתייאש ויעבור למתחרה. מספר מקוצר פותר את הבעיה במקרה זה. כשלעסק מזון או מסעדנות יש מספר קליט וקצרצר – הלקוח מזמין במהירות את מה שהוא צריך. וככה אפשר להגדיל את מספר המשלוחים הכולל ביום.

הייטק וטכנולוגיה

ייחודו של מספר כוכבית לעסק אינו טמון בנוחות החיוג בלבד. מדובר במספר ייצוגי המעלה את ערך החברה בעיני הלקוחות. ואילו חברות צריכות להיראות יוקרתיות וגדולות יותר מחברות הייטק וטכנולוגיה? חברת הייטק שבוחרת להזמין מספר מקוצר משדרגת את עצמה בכמה דרגות. המספר הזה תורם למיתוג, קל יותר לחשיפה והופך את החברה לייחודית ובולטת בנוף התחרותי.

אינטרנט ותקשורת

מי מאתנו אינו משתמש בשירותי אינטרנט ותקשורת? מי מאתנו לא צריך ליצור קשר בדחיפות עם המוקד הטכני או עם צוות שירות הלקוחות? חברות העוסקות בתחום האינטרנט והתקשורת צריכות להיות זמינות 24/7 ללקוחותיהן. מסיבה זו חשוב לאפשר ללקוחות להגיע אל החברות האלה במהירות האפשרית. ואין דרך מהירה יותר לעשות זאת מלרכוש מספר מקוצר עם כוכבית.

הפקת אירועים

חברות להפקת אירועים הן חברות יוקרתיות המציעות את שירותיהן למגוון רחב של חברות גדולות אחרות כמו חברות הייטק שרוצות להפיק אירוע כדי להשיק מוצר חדש או לחזק את הקשר בין העובדים. חברות אלה צריכות לשמור על ייצוג ומיתוג נכונים, ולכן קיומו של מספר כוכבית מקוצר הוא קריטי עבורם. כל מנכ”ל חברה עסוק צריך להשיג אותם בדרך נוחה ומהירה, כדי לקיים את האירוע המושלם.

בנקאות וכלכלה

כולנו יודעים עד כמה חשוב לנו חשבון הבנק שלנו. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. לא פעם עלינו ליצור קשר עם הבנקאי האישי במטרה להתייעץ איתו בביצוע פעולות שונות. בנק המעוניין לספק ללקוחותיו שירות מהיר ואיכותי, מזמין מספר כוכבית מקוצר כדי לספק ללקוחות את השירות הנוח והמהיר ביותר שאפשר.

מוסדות לימוד אקדמאיים

בין אם מדובר במוסד אוניברסיטאי גדול ובין אם במכללה מקצועית קטנה, כל אחד ממוסדות הלימוד צריך למשוך אליו כמה שיותר סטודנטים כדי לפתוח את שנת הלימודים בזמן. מספר מקוצר תורם במקרה זה לחשיפה מהירה ומאפשר למועמדים ליצור קשר ישיר ומהיר עם מדור הרישום, וכן להמשיך ולשמור על קשר עם צוות ההנהלה האקדמאי במהלך הלימודים, תוך חיוג מספר קליט, מהיר ופשוט.

כוכבית? איפה משיגים אחת כזו?

רוצים לעבור ממספר עסק ארוך ומסורבל למספר קצר? כוכבית המותג היא התשובה בשבילכם. חברת כוכבית המותג פועלת במשך שנים רבות ומספק לעסקים מספרי טלפון קצרצרים בני 4 ספרות בלבד. לקוחות שבוחרים להזמין כוכבית לעסק מהחברה אינם מצטערים על כך, כי הם רואים את התוצאות בשטח. מיד לאחר המעבר למספר קצר ונוח לחיוג, מספר הלידים הפוטנציאליים רק הולך וגדל. בנוסף, החברה מציעה לכם חבילה משתלמת הכוללת לא רק התקנת מספר מכל חברת תקשורת, אלא גם דו”ח חודשי מפורט המספק לכם מידע מלא על השיחות שבוצעו. כך שתוכלו לעקוב על העניינים בחברה שלכם בכל רגע נתון.

מוגש בחסות אקטיביטק – פירסום תוכן שיווקי

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן