5 טעויות נפוצות בקידום באינטרנט שכדאי להימנע מהן

קידום אתרים אקסטרה דיגיטל

התחום של שיווק וקידום באינטרנט משתנה ומתפתח בקצב מהיר. כתוצאה מהקצב המהיר של השינויים, לא כל בעלי האתרים והעסקים יודעים מה לעשות על מנת להשיג את הבולטות המבוקשת. התוצאה היא גם טעויות נפוצות שמבוצעות חדשות לבקרים ופוגעות בבעלי אתרים ועסקים בטווח הקצר והארוך. יתרה על כך, חלק מהטעויות משותפות לא רק לאנשים פרטיים אלא גם לחברות, תאגידים ואפילו מוסדות ציבוריים.

הנה למשל 5 טעויות נפוצות בקידום באינטרנט שכדאי להימנע מהן באופן מיידי:

קידום אתרים אקסטרה דיגיטל

1. לחשוב שאני יודע הכל ואי אפשר ללמד אותי על שיווק

בעלי אתרים ועסקים מכירים היטב את המוצר או השירות שהם מוכרים. יתרה על כך, רובם גם בקיאים בדרישות של הלקוחות ויודעים מה מעניין את קהל היעד, הספקים והעובדים שלהם. הבעיה היא שידע מן הסוג הזה לא מספיק כדי להבטיח הצלחה בתהליך של קידום אתרים.

אם בעלי עסקים רוצים לקדם אתר אינטרנט בגוגל, עליהם להשתמש בשירותים של אנשי מקצוע. הטעות הנפוצה והשכיחה ביותר היא לחשוב שאני יודע הכל ואי אפשר ללמד אותי על שיווק, בעוד בפועל יש עולם שלם של אפשרויות.

2. הסתמכות על גורמים מבלי לבדוק לעומק את התוצאות

עוד טעות נפוצה בארץ ובעולם היא הסתמכות על גורמים מבלי לבדוק לעומק את התוצאות. כל אחד יכול לספר סיפורים על הצלחת קמפיינים שיווקיים שעליהם הוא היה אחראי, אך האמת היא שאמור להיות גיבוי ונתונים שמבססים את הטענות.

בדיקה לעומק של התוצאות היא משימה פשוטה מכפי שנהוג לחשוב. כל מה שבעלי אתרים צריכים לעשות הוא להשתמש בכלים המובנים של גוגל, להתייעץ עם אנשי מקצוע שונים ולהישאר עם אצבע על הדופק.

קידום אתרים ושיווק

3. העתקה מדויקת מאתרים מתחרים

הדרך להגביר את הנוכחות של האתר במרחב המקוון היא להביא אליו תוכן איכותי. מצד שני, ביצוע פעולות שאינן תואמות לזמן הנוכחי (כמו לדבר על חדשות של לפני שבועיים) פוגע באתר ומוריד את הדירוג שלו בגוגל. בנוסף, אין טעם לנסות לבצע העתקה מדויקת מאתרים מתחרים כי על נענשים בחומרה.

הפתרון הוא כמו תמיד לשמור על יצירתיות ומקוריות. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של תוכן טוב, יש לוודא שמי שכותב אותו מכיר את התחום והענף ושיש לו מספיק ניסיון בהתאמה שלו לקהל היעד ולגולשים.

4. חוסר במחקר מילים לאתר

מחקר מילים מאפשר לבעלי אתרים לדעת באיזה ביטויים להתמקד. מנגד, חוסר במחקר מילים לאתר גורם לבזבוז זמן וכסף. בנוסף, יש לציין שמחקר המילים חשוב גם אם מחליטים לבצע קידום ממומן וגם אם בוחרים בשיטה של קידום אורגני.

גם מחקר מילים ניתן לבצע כיום באמצעות כלים ממוחשבים ודיגיטליים. מחקר המילים עוזר לבעלי אתרים קטנים וגדולים, הוא מאפשר להם להשיג בולטות מול המתחרים והוא תורם למאמצי הקמפיין בטווח הקצר והארוך.

5. קידום שחור ולא איכותי שיגרום לירידה חדה בתוצאות בהמשך הדרך

קידום אגרסיבי שחורג מהכללים המנחים של גוגל עלול לעלות ביוקר עבור מקדמי אתרים ובעלי עסקים. קידום שחור ולא איכותי שיגרום לירידה חדה בתוצאות בהמשך הדרך מטבע הדברים לא שווה את המאמץ, אך יש עדיין בעלי עסקים שעושים טעות ומאמינים בו.

אפשר לזהות קידום שחור על ידי יצירת מאות ואלפי קישורים באמצעות תוכנות, שימוש מוגזם במילות מפתח ויצירת תוכן מועתק באופן אוטומטי. לחילופין, שיטה של קידום לבן תיצמד לכללים של גוגל ויש גם שיטות של קידום אפור שיכולות להתאים לקמפיינים מסוימים ואיכותיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן