מהם מטבחים מעץ כפרי?

כשאתם מבקשים לעצב מטבחים מעץ מלא בסגנון כפרי, אתם צריכים להביע את הנישה האישית שלכם.

בעבר הלא רחוק, רכישה בסגנון זה לא הייתה נפוצה כלל. מטבח היה משהו קבוע, דומה בין בית לבית, עם רוב המכשירים והאריחים זהים. הקניין היה צריך לחשב מידות ולהיערך לכך שיש גודל סטנדרטי לכל אובייקט ואין שום דרך לשנות זאת. שיטת הרכישה הנוכחית, לעומת זאת, מציעה משהו שונה לחלוטין: אתם מודדים, אתם קובעים כמה דק יהיה השיש שלכם, כמה גדול ייראה הארון שלכם וכד'. חברת מטבחים מעץ כפרי תספק לכם בדיוק את המפרט שאתם הזמנתם ותתקין זאת בביתכם בחדר המיועד להיות מטבח.
מטבחים מעץ כפרי הם מטבחים שנבנים במיוחד בשבילכם בנגריית מטבחים
לא חנות המותג למוצרי בית תספק לכם את הארונות ואת משטח העבודה במטבח. כשהמטבח מעץ מלא, הדבר נעשה בידי חברת נגרים מובחרת, במסגרתה ניתן לבחור תבניות מטבח מדויקות על פי דרישה. העצה שלנו: לפני שתיגשו לנגרייה, קחו סרט מדידה, ותבואו לקנות כשאתם יודעים מהם אורך, רוחב וגובה הקירות על מנת לקבל החלטה נכונה, כזו שתנהל נכון את משאבי השטח במקום.


תכנון וגיבוש עצים נכון – לא מה שחשבתם: כך תעשו את זה נכון
צרכנים שעוברים לגור בבית עץ, או בבית עם רצפת פרקטים כדיירים חדשים צריכים יותר מכל לקרוא שורות אלה: עץ של מטבח הוא חומר שיש לו המון גווני עיצוב. די בסטייה קלה בכהות או בבהירות של גוון חום זה על מנת ליצור אי התאמה חריף. לדוגמה, אם יש לכם פרקט חום כתום (כזה המכונה GERMAN PARQUET) מטבח חום כהה בצבע אלון מבוקע פשוט לא יתאים לסיטואציה, ככל שזו הרצפה שלכם. לכן, יש לכם 2 דרכים להתגבר על אתגר העיצוב: הראשונה היא לבוא לנגרייה עם תמונות רכיבי העץ הקיימים בחדר, ולמצוא את המשלימים להם. השנייה היא להכיר בכך שעץ עשוי שלא להיות הצבע היחיד בחדר. במקומו יש לחפש גוון משלים שיוכל לעבות את העיצוב, כמו למשל לבן, שמנת או אפור כהה.

 
מטבחי דניאל – עיצוב אישי של מטבחים מעץ מלא
בבית מטבחי דניאל תוכלו לבחור מטבחי עץ מלא המבוססים על מגוון רחב של עיצובים: מטבחים קלאסיים, מטבחים בעיצוב איטלקי, מטבח פרובנס (חום עם פרזול לבן), ועוד. בואו למצוא את הנוסחה המתאימה ביותר לגיבוש עיצוב מטבחים בביתכם באולמות התצוגה של מטבחי דניאל!

מטבח כפרי מעץ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן