אמור לי מי אתה ואגיד לך מהו כסא המחשב שלך

השיטה האולטימטיבית לדעת סוף סוף מהו כסא המחשב שמתאים לך!

אתה: אוהב להיות בתנועה, דינאמי, קצת היפראקטיבי, לא מסוגל לשבת יותר מחמש דקות על כסא מחשב מבלי לקום. כשאתה מדבר בטלפון זה תמיד תוך כדי הליכה והמסעדה האהובה עליך היא הסביח מעבר לכביש (אותו אתה אוכל תוך כדי דיבור בטלפון והליכה מהירה בדרך לאנשהו).

כסא המחשב שלך: כסא מחשב יורק, כי הוא מהיר ועצבני בדיוק כמוך, יש לו גלגלים מצויינים והוא צעיר ודינאמי.


את:
יוצאת בבוקר תוך 5 דקות מהבית, לא נועלת עקבים כי זה לא נוח - בשבילך רק סנדלי בריאות. לא טורחת להתאפר, לא טורחת לקנות מותגים, כשאת כבר קונה משהו את מקפידה לקנות מהאיכות הכי גבוהה כדי שישאר לך לאורך שנים, כי את בעצם שונאת קניות. כי זה בזבוז זמן.
לארוחת צהריים הרבה פעמים תזמיני דווקא מנת שווארמה, גם כשכולם מסביבך יאכלו סלט. כי זה טעים.

הכסא שלך: כסא מחשב מוניק כי הוא נוח כמו כפפה ליד, או יותר נכון – כמו סנדל נוחות לכף הרגל. ואופנתי בדיוק כמוהו. מסוג הכסאות שמהרגע הראשון שמתיישבים עליו יודעים שזאת אהבת אמת שתתפתח לזוגיות יציבה שתאריך שנים.
אתה: כשאתה ליד המחשב הידיים שלך טסות במהירות על קולית על המקלדת וכל העולם יכול מבחינתך להתפוצץ. בד"כ אפשר לראות אותך עם אוזניות חייזריות ויש לך בובות פופ של ריק ומורטי על שולחן העבודה.

כסא המחשב שלך: כיסא מחשב - clever, כי הוא יתאים את עצמו לכל שיגעון שלך, בכל זווית ובכל מצב, ותמיד תוכל לסובב את הגב שלו למי שלא בא לך טוב ולהגביר את הווליום באוזניות. הגב שלו גבוה מספיק בשביל להסתיר אותך היטב והוא מספיק אלגנטי כדי להקנות לך ארשת של חשיבות למרות שלא הסתרקת בבוקר.

 

את: מתוקתקת ותמיד נראית אלגנטית ובמיטבך, שולחן העבודה שלך תמיד מסודר, השיער שלך אסוף וכל שערה במקומה. כשאת מתרכזת במטלה לא תקומי מכסא המחשב עד לסיומה, גם אם זה יקח יום שלם וגם אם לא תאכלי ארוחת צהריים.

כסא המחשב שלך: כסא מחשב אקורד, כי הוא אלגנטי ומספק לך תמיכה מושלמת לגב התחתון, כך שתוכלי לשבת עליו שעות רבות עד שכל ה – to do list שלך יעלם או עד שיעלה השחר, מה שיגיע קודם.

 

אתה: לא עונה על אף אחת מההגדרות שלמעלה, כי אתה טיפוס אינדיבידואלי, או שאתה פשוט לא אוהב להיכנס למשבצת מוגדרת מראש. אתה אוהב לחיות את הרגע ולחיות על הקצה. יש לך כנראה טוסטוס.
הכסא שלך: הכסא הראשון שיתפוס את העין שלך בקטלוג כסאות המחשב שלנו בקישור הזה, פשוט לך עם תחושת הבטן שלך.

 

את: עונה על כל ההגדרות ועל אף אחת מהן, כי יש יפות ממך אבל אין יפה כמוך ומגיע לך כסא מחשב של בת מלך אמיתית. עם גלגלים משובחים, ידיות נוחות ותמיכה לומברית.

הכסא שלך: כל מה שיחפוץ לבך מקטלוג כסאות המחשב שלנו, בדיוק כאן. כי כסאות המחשב שלנו הכי טובים, כל אחד ואחד מהם. ואין שום סיבה בעולם שתתפשרי על פחות מזה.

הכתבה מובאת אליכם בשיתוף חברת 2sit – יצרני כסאות משרדיים איכותיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן