כל מה שרציתם לדעת על מדרסים

מדרסים הם אמצעי המסייע לאנשים עם שלל בעיות שמקורן בכפות הרגליים – כאבי גב, כאבי ברכיים, כאבים בכפות הרגליים, אך לא רק. מדרסים מסייעים גם לילדים הסובלים מכאבי גדילה, חולי סכרת ועוד.

מדרסים שונים עשויים ממגוון חומרים אך לכולם מכנה משותף אחד – הם מוכנסים לנעליים ויוצרים תיאום בין מבנה הנעל לבין המבנה הייחודי של כף הרגל, כדי להקל על בעיות אורטופדיות שונות ועל מגוון כאבים שמקורם בכפות הרגליים. הם עושים זאת באמצעות איזון העומס על כפות הרגליים, המגיע ממשקל הגוף, מיציבה לא נכונה ועוד.

אז למי מיועדים מדרסים? האם הם מתאימים גם לילדים? איך הם עוזרים לחולי סוכרת ולמה חשוב שיהיו לכם מדרסים בהתאמה אישית? כל התשובות במאמר שלפניכם.

סובלים מכאבים בגב? ברגליים? זה הזמן לשקול רכישת מדרסים (כל הזכויות שמורות ל-FixFeet)

איך תדעו אם מדרסים יכולים לשפר לכם את איכות החיים?

הצעד הראשון לקראת קניית מדרסים הוא התייעצות עם אורטופד, אבל דעו שמדרסים יכולים לעזור לכם אם אתם סובלים מבעיות ברכיים, כאבי גב תחתון, כאבי ירכיים וכפות רגליים ואפילו באגן.כל אחת מהבעיות האלה, ייתכן שמקורה בכפות הרגליים, ולכן ההמלצה הרווחת כיום היא רכישת מדרסים בהתאמה אישית.

במקרה של פלטפוס, כמובן – שימוש במדרסים יכול להיות משנה חיים, מפני שההקלה על הכאבים היא עצומה וגורמת לשיפור משמעותי באיכות החיים, אבל גם אם הגעתם לגיל הזהב, שבו הגוף אינו נמצא בשיאו וכל נפילה, או מכה עלולה לגרום לפציעה, המפרקים כבר אינם חזקים ויעילים כבעבר והגוף סובל מכאבים שונים ומשונים – מדרסים עשויים להיות המענה לקשת רחבה של בעיות עבורכם.

מלבד כל המקרים שתוארו לעיל, גם אנשים הסובלים מבעיות מפרקים, ספורטאים שסובלים מפגיעות מאמץ, או כאבים, חולי סוכרת ועוד – כל אלה יכולים לחוות שיפור משמעותי באיכות החיים לאחר שיתחילו להשתמש במדרסים.

עוד יכולים לחוות שיפור משמעותי באיכות החיים הם חיילים החווים שינוי קיצוני והגברת המאמץ על כפות הרגליים והגב, אנשים העובדים עבודות פיזיות, או עובדים בעמידה, נשים החוות שינויים המתרחשים בגוף בעת היריון ועוד.

האם מדרסים מתאימים לילדים?

שימוש במדרסים יכול להקל על ילדים, הסובלים מפלטפוס, או כאבי גדילה, ילדים שרגליהם אינן באותו האורך, שיש להם כאבי גב ועוד.

השינוי בעקבות שימוש במדרסים יכול להיות דרמטי, מכיוון שהקלה על הכאב מביאה איתה שינוי בהתנהגות, שיפור ביציבה וגם בתנועה.

חשוב לציין כי שימוש במדרסים אינו משנה את מבנה כף הרגל של הילד, אך הפיזור המאוזן של העומס על חלקיה השונים של כף הרגל, עשוי להביא איתו הקלה משמעותית ולסייע לילד לשפר את תפקודיו בתחומים שונים ומגוונים.

חשוב גם לציין כי בייחוד כשמדובר במדרסים לילדים, בחירת מדרסים איכותיים ומותאמים אישית היא חיונית, כדי לשמור על המשך התפתחות גופנית תקינה ולהבטיח שלילד לא ייגרם נזק בעקבות השימוש במדרסים.

מדוע חולי סוכרת זקוקים למדרסים?

מחלת הסוכרת מביאה איתה, למרבה הצער, סיכונים וסיבוכים אפשריים רבים. אחד הנפוצים שבהם הוא פגיעה ברגליים ובכפות הרגליים ולכן השימוש במדרסים איכותיים ומותאמים אישית עבור חולי סוכרת הוא בגדר טיפול מונע ולעיתים אף מציל חיים.

מדרסים מותאמים אישית, מסייעים לחולי סוכרת להימנע מפציעות מסוכנות ומשפרים להם את איכות החיים במידה רבה.

מדרסים כאמצעי לשיפור איכות החיים בכל שכבות האוכלוסייה

תפקידן הבלתי רגיל, הופך את כפות הרגליים רגישות ופגיעות יותר מחלקים אחרים בגוף. עובדה זו, יחד עם התפקיד הקריטי והחיוני של כפות הרגליים לתפקוד התקין של כל אדם, מדגישה את החשיבות הרבה שבשמירה על האיבר החיוני הזה. כיצד מדרסים מסייעים לשמור על כפות הרגליים:

  1. תיקון ואיזון חלוקת העומסים על כף הרגל
  2. תיקון מנח המפרקים של כף הרגל
  3. מדרסים בהתאמה אישית לתיקון דפורמציה של כף הרגל (כמו בפלטפוס, או אורכים שונים לרגליים)
  4. השפעה פנימית על כף הרגל לצורך הקלה על כאבים בכף הרגל, בגב התחתון ובגוף כולו.
מדרסים איכותיים בהתאמה אישית לכל צורך – פיקספיט (כל הזכויות שמורות ל-FixFeet)

לסיכום – מי צריך מדרסים בהתאמה אישית?

שימוש במדרסים בהתאמה אישית מביא איתו אינספור יתרונות ואין ספק שכמעט כל אדם יכול ליהנות מהיתרונות האלה.

אפשר לרכוש גם מדרסים אוניברסליים, אך חשוב להבין, כי מדרסים בהתאמה אישית מאפשרים לכם לתת לכף הרגל שלכם את התמיכה האמיתית שלה היא זקוקה. לכל אדם יש כפות רגליים בעלות מבנה ייחודי משלהן, כמו גם מבנה השלד, היציבה והבעיות מהן הוא סובל.

כל אדם הוא שונה ויש לו צרכים ייחודיים, שקשה לתת להם מענה מלא, אלא בהתאמה אישית של המדרסים לכף הרגל ולמבנה הגוף.

מדרסים בהתאמה אישית יוצרים תיאום מלא בין מבנה כף הרגל לבין צורתה של הנעל ומספקים פתרון מושלם לכאבים ולמבנה האנטומי הייחודי של כל מטופל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן