הילה הררי

הרגעים הכי רומנטיים בחיינו מלווים בפס קול מרגש של שירי חיינו. את השירים הכי גדולים, בשש שפות, נפגוש במופע שירי אהבה, רומנטיקה ונוסטלגיה שמשגר אותנו מהאולם שיכורים מרוב אושר

רובנו זוכרים איפה היינו ומה חווינו, כשמתנגן שיר נוסטלגי שנגע לליבנו. הזמרת הילה הררי מריצה בחודש האחרון ערב שירי אהבה ונוסטלגיה מרטיט לב ורגש, 90 דקות של שירים גדולים מכל הזמנים בשלל שפות, מלווים בלהקה אינטימית. מופע מושקע, חכם, מתוכנן וממיס.

הילה הררי התפרסמה כילדה עת הופיעה לצד קורין אלאל בפסטיגל 85′. כזמרת בלהקה צבאית, תחת ניצוחו של אלון אוליארצ’יק, פרצה לתודעה וגם לימדה לאחר שחרורה, מוזיקה בבית הספר “הריאלי ” בחיפה.

ב-2004′ כיכב הסינגל הראשון שלה “אנשים אומרים” בצמרת מצעדי הפזמונים. הסינגל השני שהוציאה היה חידוש לשיר “זה היה ביתי” של מני בגר, בשיתוף להקת “כלא 6″. השיר הפך לשיר הדגל בהפגנות נגד ההתנתקות וכבש את המקום הראשון במצעדים.

מאז הוציאה הילה שני אלבומים וכיכבה על מאות במות כ”היללי” – זמרת שירי ילדים מבוקשת.

הילה מספרת: “בשנה האחרונה החלטתי לפנות גם לקהל הבוגר של 40 פלוס. אני רוצה לשיר בפני אנשים ובמקום להתארח אצל אומנים אחרים, הפקתי ערב משלי שיחבר את הקהל לכל האהבה והתשוקה הגדולה לחיים שאני נושאת. זה כיף לראות את האנשים שרים מהאולם, נזכרים, מתחבקים ודומעים מהתרגשות. להיטי הענק מזכירים להם צמתים משמעותיים בחיים, רגעים שמחים ורומנטיים שקרו להם. אני שואפת להריץ מאות הופעות בהיכלים הגדולים של ישראל ובקרוב אארח כוכבים רבים משנות השבעים והשמונים”.

המופע כבר צבר הזמנות מקהילות יהודיות בעולם.

בין השירים הבולטים: “הכניסיני תחת כנפך”, שמשלב כמה גרסאות ולחנים, “one of us” להקת “ABBA “Tu the reconnatrasשל אן מארי, “אנתי  אומרי” הערבי  ו”עיניים שחורות” ברוסית.

בקישור תמצאו קליפ של הילה

לפרטים והזמנות: https://hillaharari.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן