מיהו אמן חושים וטלפתיה

אמן חושים

אם אתם אוהבים קסמים וקוסמים, בוודאי תשמחו לגלות שמלבד הקוסמים הסטנדרטיים והקסמים הסטנדרטיים שעולם הקוסמים מציע, הוא מציע גם איש מקצוע נוסף ומיוחד אשר קרוי: אמן חושים. אמן חושים הוא בעצם אדם אשר יוצר אשליות באמצעות לכאורה חוש שישי. מה בכוונה? אם שמעתם פעם על החוש השישי, אתם בוודאי יודעים שמדובר לכאורה על חוש נבואי כלשהו. אמן אשליות משתמש בעצם באשליות שונות שגורמות לו להראות כמו אדם בעל חוש שישי. על מה מתבססות האשליות הללו? על כל דבר אשר קשור לחמשת החושים הקיימים של כל אדם. אם עדיין לא הייתם בהופעה של אמן חושים, כדאי מאוד שתמצאו הופעה אחת כזו ללכת אליה לבד, עם חברים או עם בן הזוג שלכם. אין שום ספק שהופעה של אמן חושים תפעים אתכם ותותיר אתכם חסרי מילים.

אומנות חושים וקסמים

לכאורה, על פי התיאור של אמן חושים, לא מעט אנשים יחשבו שמדובר בעצם בקוסם, אשר מבצע מגוון רחב של קסמים שנראים לא שגרתיים עבור כל צופה בהם. אולם, יש הבדל בין אומנות החושים לאומנות קסמים. על אף שאומנות חושים מהווה חלק מאומנות הקסמים, יש הבדל בין אמן חושים לקוסם. בעוד שאמן חושים הוא אדם אשר עוסק  בדברים שקשורים לבני האדם עצמם המשתתפים במופע שלו ובכלל כגון: קריאת מחשבות של בני האדם, טלפתיה ועוד, הרי שקוסמים מבצעים מגוון טריקים שונים במהלך הקסמים שלהם ובעיקר בעזרת חפצים. קוסמים מבצעים היעלמויות חפצים, קסמי קלפים, הוצאת בעלי חיים מכובע ועוד. היתרון במופע של אמן חושים הוא שבמופע מעין זה, הקהל מרגיש שהאמן שעומד מולם הוא אדם בעל כוחות על טבעיים. על אף שאמן חושים כאמור הוא אדם מן השורה וכל שהוא עושה זה פשוט ליצור אשליית חוש שישי, הרי שהוא עושה זאת כל כך טוב, עד כדי כך שקשה לקהל שצופה בו לתפוס שלא מדובר באמת באדם שניתן בכוחות על טבעיים.

אמן חושים לאירועים

אם מאוד התרשמתם מהיכולות של אמן חושים וטלפתיה , תוכלו כאמור תמיד לחפש הופעה של אמן חושים וללכת אליה. אולם, מעבר למציאת הופעות של אמן חושים על מנת לצפות בהן ולהנות, תמיד ניתן להזמין אמן חושים לאירועים שונים. כך לדוגמא: אם אתם עורכים אירוע תרבותי קהילתי כלשהו ואתם מחפשים תוכן ראוי לאירוע זה, אשר יתאים למגוון רחב של אוכלוסייה, אין ספק שאמן חושים יכול למלא לכם בכיף את המשבצת של תוכן מעניין ואטרקטיבי עבור אירוע זה. כמו כן, אם אתם חוגגים יום הולדת לאדם אהוב וקרוב ובא לכם להפוך את יום ההולדת למרגשת ואטרקטיבית, תמיד תוכלו לבחור באמן חושים שיגיע ליום ההולדת. כל אירוע יכול להשתדרג באופן נפלא, באמצעות בחירה באמן חושים שיגיע אליו וירתק בו את כולם.

מה כוללת הופעה של אמן חושים

הופעה של אמן חושים כאמור היא לכאורה הופעה על טבעית. במהלך ההופעה אמן החושים יכול לכלול פעולות שונות שהוא יבצע כגון: כיפוף כפית בעזרת כוח המחשבה. מעבר לכך, בהופעות של אמן חושם הוא תמיד יערב בהם את הקהל. במהלך ההופעה של אמן  טלפתיה עם אדם כלשהו בקהל, על מנת לקרוא את המחשבות שלו, מול הקהל כולו. כמו כן, הוא יבצע תרגילי מחשבה שונים בהשתתפות הקהל ויגרום להם להתפעל מהיכולת המיוחדת שלו לקרוא לכאורה את המחשבות שלהם, לנחש פרטים שונים הקשורים לחייהם ועוד.

אם החלטתם להזמין אמן חושים אסף סלומון  או ללכת להופעה של אמן חושים, חשוב לבחור מראש באמן חושים מומלץ, אשר יודע כיצד לבצע את ההופעות המרהיבות ביותר בתחום אומנות חושים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן