איך בוחרים טבעות אירוסין וינטאג’

אופנת הוינטאג’ היא אופנה חזקה מאוד היום. נשים רבות אוהבות ללבוש בגדי וינטאג’ ולהוסיף למראה אקססוריז מסוג וינטאג’ ולמעשה סגנון הוינטאג’ לא פסח על כל נושא התכשיטים כמו כן, גם על תחום טבעות האירוסין. לאחר שתקראו את המאמר הזה תדעו לבחור טבעת וינטאג’ מושלמת.

מהן טבעות אירוסין וינטאג’?

טבעות אירוסין וינטאג’ מאופיינות בסגנון עיצובי ייחודי המזכיר תקופות ישנות והיסטוריות, אלו טבעות בעל סגנון רומנטי, הכולל טקסטורות, חריטות ופרחים מתקופות שונות בהיסטוריה. אלו טבעות מיוחדות מאוד אשר נעשות לרוב בעבודת יד ומשחזרות את הטבעות אשר היו עונדות נשות המלוכה. שמן של טבעות האירוסין וינטאג’ מגיע מהמילה וינו, שהוא יין בלטינית. וכמו המשפט הידוע, יין משתבח עם השנים כמו טבעות הוינטאג’ המשובחות במראה הייחודי שלהן. מה שיפה בטבעת וינטאג’ שאף פעם לא תראו את אותו העיצוב, הן ייחודיות וכל טבעת עיצוב אישי משלה. נשים שאוהבות את סגנון הוינטאג’ הן נשים אשר אוהבות סגנון ייחודי מאוד.

מהיכן מקבלים המעצבים השראה בעת עיצוב טבעות אירוסין וינטאג’?

ההשראה לטבעות אירוסין וינטאג’ מגיעה מתקופת המאות 14-17, תקופות בהן יש מלכים ונסיכות, תקופות בהן יש תכשיטים מעוטרים בעיצובים בעלי חריטה או פיסול של אלמנטים בתוך הטבעות והתכשיטים. לכן בטבעות אלו תראו פרחים, עלי כותרת, שיבוץ מיוחד של יהלומים, חריתות בצורת מפה מעוטרת ועוד. זהו לא עיצוב רגיל ויש הרבה מחשבה ויצירתיות. והשראה נוספת מגיעה מהמאה שלנו בשנים קודמות כמו שנות ה-20 ועד החמישים אשר היו מאופיינות בטבעות עם פרחים המעוטרות במספר יהלומים קטנים. למעשה כל טבעת שעיצובה היה בעבר היותר רחוק יכולה להיקרא טבעות אירוסין מסוג וינטאג’.

כמה עולה היום טבעת אירוסין וינטאג’?

טבעת אירוסין וינטאג’ נעשית בעיצוב אישי ובעבודת יד, לכן העבודה עליה היא גדולה יותר ולכן גם תעלה יותר. כמו כן, כמו כל טבעת, מעבר לזמן העבודה על הכנת הטבעת, יש עלויות של יהלומי הטבעת והזהב אשר ממנו היא עשויה. יש טבעות אירוסין וינטאג’ שיעלו כ- 3500 ש”ח וממחיר זה העלות עולה ומגיעה גם לסכומים של עשרות אלפי שקלים. כמו שאתם מבינים ניתן לקנות טבעות אירוסין וינטג’ בכל מיני מחירים, חשוב שתלכו לראות את העיצובים השונים וכמובן לברר קודם האם זה הסגנון שמתאים לבת זוגכם. נכון שזהו סגנון ייחודי, אך הוא אינו מתאים לכל אחת ולכן חשוב שתבדקו היטב האם זה הסגנון שיתאים לבחירת ליבכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן