חזי חיים – משכונת מצוקה לצמרת עולם הנדל”ן

חזי חיים פרץ לתודעה הישראלית, כאשר התפרסם בזכות ליהוקו המוצלח במיוחד לתוכנית האח הגדול לפני כמה שנים.  כיום הוא מוכר בתור יזם נדלן מצליח ומוכר, שעושה חייל בתחומו, מוביל פרויקטים חשובים ובעליה של פסגות נדל”ן – מחברות הנדלן הגדולות בארץ.

אין ספק שהחיים נראים זוהרים ממרומי מגדלי יוקרה, אך החיים לא תמיד האירו לו פנים והוא עבר לא מעט משוכות ומכשולים, כדי להגיע למעמד הנחשק, שבו הוא מחזיק כיום.

אז מי אתה באמת חזי חיים ואיזה מסלול חיים הוביל אותך לצמרת עולם הנדלן?

ילדות בשכונת עוני, שהולידה חיים של שפע כלכלי

חזי חיים, נולד בשכונת עוני ברחובות. שכונת אושיות הידועה בתור אחת השכונות הקשות בעיר. הוריו התרגשו בשלב מוקדם של חייו והוא התגלגל בין דירות שכורות עם אימו, שנאצלה לדאוג לו בכוחות עצמה.

החיים בתא משפחתי מפורק הביאו את חיים ואימו לדלות של ממש והם חוו לא פעם מצוקה כלכלית, עד כדי כך שחזי נאלץ לצאת כבר בגיל 8 לצאת לעבוד, כדי לסייע בפרנסה. לא מדובר על משרה מפנקת בהייטק –

חזי חיים עבד בשוק לאורך 5 שנים, עד הגיעו לגיל מצוות, אז החליט לפנות לאפיק תעסוקתי חדש והחל לעבוד כיחצ”ן .

לדבריו, אחד המאפיינים הבולטים שלו, אותו ניתן היה לראות בבירור גם על המסך, בעת שהופיע בתוכנית האח הגדול, הוא זה שעזר לו לצלוח בשלום את התקופות הקשות בחייו:

הוא למד איך להוציא את המיטב מכל דבר שקרה לו בחיים. גם אירוע, שרוב האנשים היו לוקחים ללב ונותנים לו לשבור אותם, היה גורם לחיים דווקא להרים ראש ולעבוד קשה וביתר שאת, עד כדי כך שלאחר כמה שנות עבודה כיחצ”ן, חסך מספיק כסף כדי לקנות יחד עם שותף את מועדון הפילגש – מועדון שהיה בזמנו המקום המבוקש וההומה ביותר בעיר.

השיעורים הרבים שלמד בדרך הקשה, הביאו אותו להתמיד במסלול החיובי שהצליח לתפוס ולהמשיך בדרכו אל חיים טובים יותר.

 

מעבר חד לשנים האחרונות – חזי חיים עומד בראש רכישות ענק בתחום הנדל”ן

התבוננות מעמיקה בשוק הנדל”ן המקומי ובחבריו לשכונת הילדות, הנאבקים כדי לקנות דירה, לוקחים משכנתאות גדולות ונאלצים לעמוד בהחזרים גבוהים ותנאים נוקשים, הביאו את חיים לקבל החלטות, שיעלו אותו לרמה הבאה בעסקאות הנדל”ן ויהפכו אותו לשם החם הבא בתחום הנדל”ן בישראל, כשהוא נחשב לאחד היזמים הצעירים והמבטיחים בתחום בארץ.

למעמדו הנוכחי, כיזם מצליח וצעיר, שגילו עומד על פחות מ-40, הגיע בזכות עבודה קשה ובלתי פוסקת, כשהוא מעיד על עצמו “אני לא אוהב לישון” וגם בזכות יחסו החיובי לחיים, זה שהפך את הביטוי שלו “באווירה טובה” לביטוי שגור בכל בית בישראל.

המוטו שלו מנחה ומלווה אותו בכל היבטי החיים וגם צוות העובדים שלו בחברת “פסגות נדל”ן” שותפיו לעסקים, הלקוחות שלו ובני משפחתו – כולם מושפעים לטובה מנוכחותו החיובית, אך לדבריו, ללא ספק זהו גם אחד המאפיינים החיוניים שהביאו אותו להצליח בחיים.

“הצלחה נמדדת בעבודה קשה, התמדה ואמונה שישועת ה’ כהרף עין”. כך הוא פוסק ואומר שצעירים אחרים, שיישמו את המוטו שלו, יצליחו להגיע, כמוהו למקומות נפלאים.

היום, כאמור, חיים נמצא במקום שונה מאוד מזה שהיה בו בילדות.

הוא עומד בראש קבוצת הנדל”ן “פסגות נדל”ן” ומוביל, יחד עם צוות החברה, עסקאות ענק, שחלקן מסתכמות בעשרות מיליוני שקלים.

אחת העסקאות המדוברות, בה היה מעורב בשנים האחרונות, היא עסקת הרכישה הענקית, של 12,000 מ”ר במתחם עסקים הפופולרי באשדוד.

“פסגות נדל”ן” רכשה את השטח, מספר שנים לאחר ההצלחה האדירה שבאה בעקבות שיווק פרוייקט נדל”ן חיפאי בשם MyOffice – פרויקט שזכה להצלחה אדירה לאחר שאפשר למשקיעים לרכוש שטחים מניבים במחיר של 200,000 ש”ח בלבד.

במטרה לשחזר את ההצלחה האדירה של הפרויקט ההוא, הוא המשיך לפרויקט דומה באשדוד, אך המטרה שעמדה לנגד עיניו של חיים בעת תכנון העסקה, הייתה לאפשר לאנשים צעירים, כמו חברי הילדות שלו, להם אין הון עצמי מספיק לרכישת דירה בישראל, לרכוש נכס נדל”ן רווחי ומניב בסכומים ריאליים, ממנו יוכלו להרוויח דמי שכירות נאים.

רכישה של נכס מסוג זה, כך לדברי חיים, מהווה השקעה משתלמת בסיכון נמוך ולכן מתאימה במיוחד לצעירים שאין בידם ממון מספיק לרכישה של נכסים פרטיים לדיור.

לעומת זאת, רכישה של נכס מסחרי בעלויות נמוכות יחסית, מספק לבעלים תשואה נאה ודמי שכירות קבועים, הנכנסים לחשבונם על בסיס חודשי קבוע ועל פי חוזה ארוך טווח ומאפשרים להם מרחב נשימה, לאורך תקופת תשלום המשכנתא על הנכס.

 

עצה לדרך מחזי חיים לצעירים המתלבטים היכן להשקיע את חסכונותיהם

חיים מבין, שזוגות צעירים והמשקיעים הקטנים חוששים מרכישה של נכסים מחוץ לאזורי הביקוש ולא ממהרים לנהור לפרויקטים בפריפריה, למרות שהממשלה משקיעה משאבים רבים בשיווקם, אך לדבריו, החזקה של הכסף בבנק, מניבה ריבית אפסית ורצוי לחשוב על אפיקי השקעה שיגרמו לכסף לעבוד ולהניב רווחים.

יחד עם זאת, משקיעים קטנים, שעמלו כל חייהם כדי לחסוך סכום מספיק לרכישת דירה, או זוגות צעירים הנמצאים בתחילת החיים, לא רוצים להשקיע באפיקים עם סיכון גדול ואחד האפיקים המשתלמים, בהם רמת הסיכון נמוכה במיוחד ומאפשרת אף השקעה בסכומים נמוכים מהמקובל בתחום, היא בנכסים מסחריים ועל כן זהו התחום אותו רוצה חיים לפתח ולהנגיש לצעירים, המחפשים אפיקי השקעה ריאליים ומשתלמים.

לסיכום – חיים שלמים של תנועה קדימה

אם יש דבר אחד שאפשר להסיק מסיפור החיים של חזי חיים הוא – לא לוותר. האיש יודע כיצד להכין לימונדה מהלימון ולעשות את זה “באווירה טובה” ויש לו גם יכולת בלתי ניתנת לערעור, לקרא ולהבין את שוק הנדל”ן, להשקיע במקומות הנכונים ולהביא לרווחים – לא רק לעצמו, אלא גם ללקוחותיו.

ללא ספק, השראה חיובית של ממש.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן