המוסיקה היא המרכיב הכי חשוב בחתונה שלכם

זוגות רבים אשר עתידים להתחתן יאמרו כי המרכיב החשוב ביותר בחתונה הוא כמובן המוזיקה. כיצד תוכלו לבחור את הפלייליסט המושלם לחתונה? להלן טיפים מצוינים אותם מומלץ לאמץ לקראת היום החשוב בחייכם.

מוזיקה לחתונה: כך תבחרו את הפלייליסט המושלם

מוזיקה היא מרכיב משמעותי ובלתי נפרד מהצלחתו של אירוע, ובוודאי כאשר מדובר ביום החתונה. המוזיקה היא זו שתקבע את הצלחתו של האירוע, וזאת בשל העובדה כי מוזיקה אשר איננה מותאמת לטעם האורחים עשויה להוביל לישיבה ממושכת בשולחנות או אפילו עזיבה של האירוע מוקדם מהצפוי, ולכן מדובר בנדבך עליו יש לשים את הדגש בעת תכנון החתונה, וזמן רב מראש. למעשה, על מנת להרכיב את הפלייליסט המושלם חשוב ראשית כל ליצור קשר עם חברת מוזיקה מובילה אשר מעסיקה די ג’ייס לחתונה בעלי המלצות מוכחות בתחום, וזאת בכדי להיעזר בניסיונו כמו גם לבצע תיאום ציפיות אשר נועד להוביל ליצירת קו מוזיקלי ברור, בהתאם לפרופיל האורחים. מדובר בנדבך חשוב ומשמעותי, וזאת לאור העובדה כי המוזיקה של האירוע חייבת להתאים למכנה משותף רחב ככל האפשר, ולכן הקו המוזיקלי של האירוע חייב לשלב מוזיקה עכשוויות, קלאסית וכן שירים עם אוריינטציה מסורתית, בהתאם לדגשים שלכם.

תיאום ציפיות עם הDJ לצורך יצירת קו מוזיקלי בלתי נשכח לחתונה  

דייגי מקצועי ידע לבצע את האיזון בין טעמכם האישי לבין הטעם המוזיקלי של הקהל, לצורך יצירת פלייליסט מושלם. לרוב, ייבחר הDJ ביחד אתכם שירי אווירה לצורך מעבר בין הארוחות והריקודים, וכן שירים אשר נועדו לשמח את בני המשפחה הקרובים, מבחינת שירים מסורתיים ע”פ העדה. מדובר באלמנט מקובל מאוד בחתונות, והוא לרוב נעשה בתחילת הערב, למען הקהל המבוגר. לרוב, קהל מבוגר יעדיף לעזוב את האירוע בשלבים יחסית מוקדמים, ולכן יש לבנות תמהיל פלייליסט אשר משלב שירים מקפיצים וכן שירים אותם ההורים ובני המשפחה אוהבים, כך שגם הם יוכלו למצוא את עצמם בחתונה. במידה ומדובר בתמהיל של אורחים צעירים, תוכלו לספק בעבורכם מסיבת אפטר פארטי עם שירים מקפיצים, ולכן רק לאחר בחינה של פרופיל האורחים מבחינה מספרית וכן העדפות תוכלו לבצע תיאום ציפיות מול הDJ ובכך להבטיח כי האירוע שלכם יהיה אירוע מושלם עם מוזיקה מצוינת ומקפיצה במיוחד.

יצירת איזון בין הטעם המוזיקלי של הקהל לבין הטעם האישי שלכם

על אף כי חשוב לחשוב על ההעדפות של האורחים ולהתאים את המוזיקה, החתונה היא בראש ובראשונה שלכם ולכן ההנאה שלכם מהאירוע היא החשובה ביותר. משום כך, חשוב לבצע איזון בין פרופיל האורחים שלכם לבין טעמכם האישי, ועל כן מומלץ לרשום מספר שירים שהם מבחינתם חובה – שיר הכניסה לחופה, שיר שבירת הכוס וכן שיר הסלואו, לצורך מתן דגש מוזיקלי בהתאם לטעמכם האישי.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
רכיבי אלקטרוניקה

מוסיקה היא בהחלט אחד הנושאים החשובים בחתונה אבל גם האוכל 🙂 וכמובן עוד מוסיקה כדי לשמוח כל הערב.

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן