קרה לכם פעם שרציתם “לברוח” מהמציאות? אולי הבוס צעק עליכם יותר מדיי השבוע בגלל הלחץ בעבודה, או שהלימודים במוסד הלימודים ממש מעיקים עליכם? כידוע, אפשר לברוח בדרכים רבות: לשתות כוס קפה מפנקת, לעשן סיגריה או לצפות בסרט. אבל אם אתם רוצים לצאת לחוויה מרתקת שעוד לא נתקלתם בה, קחו אתכם שניים או שלושה חברים טובים וצאו לחדר בריחה – המקום לבריחה המושלמת.

מדוע דווקא חדר בריחה?

חדרי הבריחה בחיפה המגוונים והמרתקים מאפשרים לכם להתנתק מכל טרדות החיים והמחשבות המטרידות על עבודה או יחסים בין אישיים, ולהתרכז בדבר אחד: איך לברוח מהחדר בתוך 60 דקות בלבד. במשך השעה הגורלית הזו, תצטרכו לעבוד יחד כדי לפתור חידות ורמזים, להתגבר על אתגרים והכול כדי לצאת מהחדר לפני שייגמר לכם הזמן.

מעבר לכך, חשוב לדעת שאסקייפ רום בחיפה מתחלק למגוון רחב של קונספטים. לפני שאתם נכנסים לחדר, מציגים לכם סיפור שאתם הופכים לחלק ממנו. ולאחר מכן, אתם מתחילים לפתור חידה אחר חידה, עד שמגיעים אל הסוף המיוחל.

להיכנס לנעליו של בלש

חדר בריחה בלש אמיתי הופך אתכם לסוכנים של ה-FBI אשר צריכים למצוא פצצה נסתרת ברחבי ניו יורק ולנטרל אותה לפני שתתפוצץ ותמיט אסון על העיר.

זהירות, המסור בעקבותיכם!

חדר בריחה המסור הוא חדר מפחיד במיוחד שאינו מיועד לבעלי לב חלש. נחטפים על ידי רוצח פסיכופט, ואתם נמצאים עכשיו בחדר חשוך ומפחיד. יש לכם שעה בלבד לצאת מהחדר, לפני שהרוצח חוזר עם המסור…

סוכני 007

חדר בריחה סוכן 007 לוקח אתכם למשימה בצפון קוריאה המרוחקת והמנותקת. כסוכני הביון הבריטי, עליכם למנוע את שיגורו של טיל גרעיני. אך במהלך המשימה הנועזת שלכם, אתם נתפסים ונשלחים לכלא. יש לכם רק 60 דקות לצאת ממנו.

חדר שכולו פנטסיה

חדר בריחה שר הטבעות מיועד לכל אוהבי ההוביטים ויצורים אחרים מפרי דמיונו של טולקין. בחדר זה המטרה שלכם היא להציל את העולם, לא פחות מכך. סאורון, אדון האופל, כישף את הטבעת היחידה כדי לשלוט בתושבים של הארץ התיכונה. אתם תצטרכו לעצור אותו ולהציל את כולם.

חדר בריחה לימי גיבוש מובילים

העובדים שלכם רוצים לברוח מהעבודה? מדוע שלא תזרמו איתם. גיבוש עובדים בחדר בריחה הוא אחד הרעיונות המרתקים ביותר ליום גיבוש איכותי ומפנק. אז נכון שכל יום גיבוש כולל הרצאה והליכה למסעדה. אבל אם אתם רוצים להפוך את יום הגיבוש לאירוע בלתי נשכח, אתם מוזמנים לבחור בין חדר בריחה 007, חדר בריחה שר הטבעות או כל חדר אחר בצפון. חברת QUEST ROOM מובילה בתחום חדרי הבריחה בצפון הארץ, והיא מציעה לכם ימי כיף לצוות בחדר בריחה בלתי נשכחים.

חוגגים יום הולדת בחדר בריחה

סוג נוסף של אירועים שאפשר לציין בחדרים המרתקים הם ימי הולדת בחדר בריחה. אם יש לכם חבר או חברה שאוהבים הפתעות, אתגרים והרפתקאות, זה הרגע להזמין להם מקום בחדר בריחה מרתק. ותחשבו על זה, זה פותר אתכם מלשבור את הראש ולחשוב מה להביא במתנה לחתן או לכלת השמחה. אינכם צריכים להסתובב בקניונים כדי לבחון בגדים, ספרים או פסלונים מעוצבים שלא בטוח שהחברים שלכם יאהבו, ולהצמיד להם פתק החלפה לאחר הרכישה. חדר בריחה הוא מתנה בפני עצמה, חווייתית ובלתי נשכחת.

חברת QUEST ROOM מציעה לכם לערוך אירועים פרטיים בחדר בריחה, בין אם מדובר ביום הולדת, מסיבת רווקות, מסיבת בר מצווה/בת מצווה או מסיבות גיוס ושחרור. כי כשאתם רוצים לחגוג, השמיים הם הגבול. אז בחרו לכם חדר וצאו לפתור חידות ולברוח כל עוד אתם יכולים.

מחפשים חדרי בריחה שישאירו אתכם ללא מילים? כנסו לאתר    https://www.questroom.co.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן