כך תתכננו חתונת קונספט מיוחדת

כל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה הכי מיוחדת שאפשר ושהאורחים יתרגשו ויופתעו בו זמנית. חתונת קונספט מהווה אלטרנטיבה מרעננת לאוהבים המעוניינים לחגוג בדרך אחרת. הרעיון שעומד מאחורי החתונה הוא לאחד את כל האלמנטים מהעיצוב דרך התוכנית האומנותית ועד החוויה הקולינרית במעטפת אחידה. מחפשים רעיונות לחתונות קונספטואליות? הגעתם לכתבה הנכונה.

מהתאריך המיוחד ועד הסגנון המבוקש
חתונת קונספט יכולה להתרחש בתאריך ייחודי שישפיע על האווירה. למשל, תוכלו להתחתן באחד מהחגים או האירועים השנתיים המיוחדים כמו למשל, בחג הפורים ולבקש מהאורחים שיגיעו מחופשים, לקשט את האולם שירגיש כמו קרנבל, לחגוג כמו בנשף תחפושות, להגיש משלוחי מנות אלטרנטיביים כמזכרת מהחתונה או חתונת סילבסטר נוצצת במהלכה האולם יקושט באלמנטים זוהרים ובחצות בדיוק תיערך החופה כסמל לתחילתה של שנה חדשה וגם יציאה לחיים משותפים. קונספט יכול להגיע גם בדמות סגנון ולא רק תאריך ייחודי כמו למשל, חתונה חובקת עולם כאשר אזורים ייעודיים ברחבי האולם יעוצבו בהשראת ארצות שונות ועל עמדה גסטרונומית תגיש מאכלים שונים. למשל, אוכל אסיאתי, איטלקי, ים תיכוני ובכל אזור עולמי תתקיים פעילות מעניינת אחרת. למשל, באזור האסיאתי סדנת קליגרפיה ובאיטלקי סדנת הכנת פיצות וכדומה.
חתונה לבנה חורפית יכולה לדמות את האולם כאתר סקי לכל דבר עם עיצוב בהשראת שלג ומדרונות קרח, מזחלות, פריטים בלבן, חתונת הארי פוטר השואבת השראה מעולם הקוסמים עם מופע קסמים ססגוני, חתונת גיבורי על כשכל אורח מקבל תחפושת של גיבור על אחר ועוד רעיונות לגיבוש נושא מרתק ויצירת האירוע סביב התמה המרכזית.

המקום הנכון לקונספט הנכון
בחרו אולם אירועים שיזרום אתכם עם הרעיונות היצירתיים ותוכלו להתאים מהבחינה התכנונית והמודולארית את המקום לקונספט הנבחר. בדקו אם מבחינה טכנית ניתן לעטוף את הקירות בפריטי טקסטיל בצבעוניות המבוקשת ולסדר את השולחנות בעיצוב המועדף. אם המקום מציע את הטכנולוגיה המתקדמת מרמת הסאונד ועד התאורה ליצירת האווירה הנחשקת.

תופרים את התוכנית האומנותית
התוכן בחתונת קונספט לא פחות חשוב מהסטייל. חשבו אילו פעילויות יתאימו לרעיון שעומד מאחורי החתונה, בין אם אלה פעלולנים או אקרובטים לחתונה בסגנון קרקס או סדנת שזירת פרחים לחתונת רטרו ועוד גימיקים מעניינים כמו קיר הוליוודי וטקס חלוקת פרסים לחתונה בסגנון האוסקר. כדאי לדאוג לאטרקציות מעניינות לקהל האורחים ההטרוגני בין אם מדובר במבוגרים וילדים, כך שכל אחד ייהנה מהפעילויות המתאימות לקבוצת הגיל שלו. ניתן לפנות למפעילים שיוכלו להוציא את החזון אל הפועל.

גסטרונומיה שמבטאת את הרעיון
האוכל הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של כל אירוע ובחתונת קונספט אפשר בהחלט לעצב את עמדות האוכל בדמות הקונספט כמו למשל, בחתונה בסגנון של קיץ וחוף יוגשו אבטיחים, גבינה בולגרית, דגה טרייה, קוקטיילים אקזוטיים ובחתונת קונספט אורבני יוצבו פוד טראק משאיות מזון שיציעו אוכל רחוב משודרג המבוסס על חומרי גלם איכותיים ובחתונה בניחוח הטבע יוצע אוכל טבעוני בלבד המבוסס על עשבי תיבול מרעננים. כדאי לדאוג שגם הפלטות והכלים יתכתבו עם השפה הויזואלית הקונספטואלית של האירוע.

מהמוסיקה ועד המזכרות
חשבו גם על הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול בחתונות קונספטואליות בין אם זו המוסיקה שמעוררת השראה, למשל, בחתונת רטרו מוסיקה מהסיקסטיז והסבנטיז ובחתונת פאנ מוסיקה משנות השמונים, בחתונה בסגנון אתני מוסיקה אתנית ובחתונה מהסרטים פסקול המבוסס על השירים המזוהים עם שוברי הקופות הגדולים בכל הזמנים. כדאי לתת מתנה מזכרת לאורחים שמתכתב עם הקונספט – פסלון אוסקר עם הקשה אישית בחתונה קולנועית או שרשרת צדפים לחתונה בסגנון קיץ וים.

חשבו על קונספט מנצח לחתונת החלומות שלכם ותיהנו מכל רגע!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן