3 סיבות להעניק מתנת פרידה מתוקה

רוי שוקולד

ROY CHOCOLATE

אנחנו אוהבים לקבל מתנות ולרוב אנחנו גם נהנים להעניק. החיוך שעולה על פניו של האדם הקרוב אליכם, התחושה המופלאה שממלאת את הלב כשהוא מבין שהשקעתם בו ולו כמה רגעים של מחשבה, כל אלה יחד מבטיחים את תחושת הסיפוק הנדירה. עם מארזי שוקולד איכותיים ומפנקים נדמה שקל לנו יותר לתכנן את המתנה המושלמת, ויש כמה מצבים שבהם היא מתבקשת.

מתנת הפרידה הקלאסית

אז נכון, רובנו לא ממש טובים בפרידות, ולא תמיד בא לנו לחגוג אותן. אלא שיש לא מעט מצבים שבהם פרידה היא הזדמנות גדולה עבור הצד השני (ואולי גם עבורכם). במילים אחרות, רגע לפני שהעובד המצוין שלכם ממשיך אל המשרה הבאה, רגע לפני שהשנה מסתיימת ואתם נפרדים מהמרצה האהוב עליכם או דקה אחת לפני שהחבר הטוב פורש לגמלאות או יוצא לשליחות בחו”ל, זה הצ’אנס שלכם לפנק מכל הלב. תוכלו להסתפק במארז פרלינים עשיר בטעמים ומילויים או להעניק לו מארז חגיגי המשלב טראפלס מפתיעים או בקבוק יין משובח. כך או כך תהיו בטוחים שהמחווה תהיה מרגשת ומיוחדת במינה.

מתנה לרגל הגיוס

בין אם מדובר באח הקטן, בחבר הילדות או באחיין שגדל בקצב מסחרר, הגיוס לשירות צבאי הוא אחד הרגעים הגדולים והמשמעותיים ביותר עבורו – וגם עבורכם. מתנה לגיוס שכוללת את השוקולד הקלאסי והאהוב ועוד שפע של טעמים מתוקים, מלוחים או מרירים, זוהי מתנה שהחייל הטרי ישמח לקחת עימו לדרך. מארזי המתנה המעוצבים מעניקים לו תחושה מופלאה של בית, ואילו הטעמים המפנקים מזכירים את הילדות ובעיקר את הידיעה שיש מי שדואג לו וחושב עליו בכל רגע.

מתנות ליום הנישואין

אם הגיוס לצה”ל הוא מעמד מרגש ומיוחד, הרי שיום החתונה הוא מתחרה משמעותי (ולרוב הוא גם המנצח הגדול). את היום הזה אנחנו משתוקקים לזכור גם בשנים הבאות, ואין כמו מארז חגיגי ועשיר בטעמים כדי להעניק לאהוב עלינו מתנה ליום נישואין ולעשות את זה בסטייל. מארז של טראפלס ויין או מזוודה מהודרת עם מבחר פרלינים ושוקולד עם ברכה אישית – כל אלה מספקים המון הזדמנויות נדירות לחגוג בטעם טוב.

אז נכון, יש עוד המון תירוצים נהדרים להעניק מתנה לאדם קרוב, מהלידה המרגשת ועד ליום ההולדת, לחג המתקרב או לקידום המיוחל עבודה. לפעמים אנחנו גם לא זקוקים לתירוץ מיוחד כדי לעצור את השגרה, להביע הערכה ואהבה, ולתת שי ססגוני ואיכותי לאנשים החשובים לנו באמת.

לקטלוג מתנות פרידה מתוקות בהתאמה אישית היכנסו לאתר החנות של ROY CHOCOLATE

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן