שלושת הצעדים שיבטיחו שאתם מכוסים בטיסה הקרובה לחו”ל

כולנו מבינים שלעזוב את אזור הנוחות שלנו בארץ ולצאת לחו”ל – לחופשה, לביקור קרובים, לצורכי עבודה או מכל סיבה אחרת – כרוך בנטילת סיכונים מחושבים. הפתעות מאתגרות שכאן בבית ניתן להתמודד עימן בקלות עלולות להפוך צרה של ממש כשאנחנו בחו”ל. כך למשל צורך בלתי צפוי בטיפול רפואי, אבדן של כבודה, גניבת ארנק, אילוצים שגורמים לדחיית החזרה ארצה או הקדמתה דווקא, ועוד.

הדרך היחידה להבטיח שתהיה לנו תשובה נוחה, יעילה ומקיפה לכל מצב מאתגר כזה, היא לדאוג מבעוד מועד (לפני שעוזבים את גבולות הארץ) לביטוח נסיעות איכותי ומתאים ליעד שלכם ולסוג הטיול בחו”ל.

חשוב לדעת שיש הבדלים גדולים בין פוליסות ביטוח הנסיעות לחו”ל השונות שניתן לבחור מביניהן. מי שחשוב להם לנהוג באחריות מוכרחים לוודא שהפוליסה בה בוחרים מתאימה לצורכיהם. כך למשל מובן שמי שנוסעים לצרכי עבודה ויבלו את רוב זמנם בפגישות במלון צריכים ביטוח נסיעות שונה לגמרי מצעירים שיוצאים לטיול תרמילאים או להרפתקנים שיוצאים לחופשת אקסטרים רוויית אדרנלין.

הנה לפניכם שלושת הצעדים שיעזרו לכם להצטייד בביטוח נסיעות מתאים לחו”ל – וגם להפעיל אותו, על כל צרה (שלא נדע).

בחירת פוליסה אידאלית
עולם הביטוח הוא עולם דינמי. רק לפני שנים ספורות רוב מי שיצאו לחו”ל הסתפקו בהפעלת ביטוח הנסיעות שהעניקה חברת כרטיס האשראי הבינלאומי שלהם; כאשר היום כבר ברור לכולנו שכיסוי הולם מחייב לא רק הבנה של מה בדיוק כוללת הפוליסה בה בוחרים, אלא גם של איך יתנהלו הדברים במקרה שנצטרך להפעיל את הפוליסה. בשוק הביטוח הישראלי מוצעות מגוון פוליסות ביטוח לחו”ל – ולכן, חשוב מאוד לבחור בפוליסה שלא רק כוללת את כל התרחישים הרלוונטיים לכם, אלא גם מאפשרת לכם שהייה בחו”ל בראש שקט, בידיעה שאם תצטרכו להפעיל את הביטוח ההליך יהיה קל, מהיר ופשוט.
כאשר נקלעים למצב מאתגר בחו”ל, הדבר האחרון שאנחנו רוצים להתעסק איתו הוא התנהלות מגושמת, גוזלת זמן ומגבירת מתח מול חברת הביטוח. ולכן, השלב הראשון בדרך לכיסוי ביטוחי מושלם בטיסה הבאה שלכם לחו”ל הוא בחירה מושכלת של פוליסה המעניקה כיסוי הולם, אשר אם תזדקקו לה תוכלו להפעיל אותה בשיחת טלפון אחת או אפילו בדרך של פניה מקוונת (דרך אתר חברת הביטוח, או אפילו בוואטסאפ).
להצטייד בביטוח נסיעות לחו”ל זה לא מספיק – חשוב לזכור שבסופו של יום, מה שקובע הוא שתקבלו – ללא סחבת – את המימון הדרוש לכיסוי ההוצאות הבלתי צפויות שנגרמו לכם. אחת הדרכים העומדות לרשותכם כיום היא יציאת גבולות הארץ עם כרטיס שחברת הביטוח תטען בסכום הכסף הדרוש מיד עם קבלת הודעה מכם שנתקלתם בבעיה שהפוליסה מכסה.

קחו איתכם כל מה שתזדקקו לו אם תצטרכו להפעיל את הפוליסה
לאחר שבדקתם ובחרתם פוליסת ביטוח נסיעות שמתאימה לצורכיכם, ואתם גם יודעים שתהיה פשוטה ונוחה לשימוש ברגע האמת – הגיע הזמן לוודא שבמקרה שתזדקקו לכך יהיה ברשותכם כל מה שאתם זקוקים לו. כך למשל אם מדובר בפוליסה במסגרתה נעשה שימוש בכרטיס שחברת הביטוח יכולה לטעון עבורכם בסכום הכסף הדרוש לכם, חשוב מאוד לקחת איתכם את הכרטיס ולשמור עליו, כך שהסיכוי שיאבד קטן. חשוב לקחת בחשבון כל תרחיש אפשרי – כך למשל אבדן כבודה או גניבת ארנק יכולה לגרום לכך שאותו כרטיס נטען כבר לא יהיה ברשותכם, ופוליסת ביטוח נסיעות טובה תספק דרכים חלופיות נוחות להפעלתה. דברים נוספים שייתכן ותזדקקו להם במקרה של הפעלת הפוליסה הם מסמכים המעידים על מצב רפואי רלוונטי, הערכת שווי של פריטים יקרים שאתם לוקחים איתכם או גישה מקוונת אל כל מסמך אחר שאתם סבורים שייתכן ותזדקקו לו.

הקדימו לפעול וליידע את חברת הביטוח על כל מקרה של צורך בהפעלת הפוליסה
להצטייד בביטוח נסיעות לחו”ל ולהיות מוכנים עם כל מה שצריך כדי להפעיל את הפוליסה זה טוב ויפה, אבל אם תהיו כל כך עסוקים בהתמודדות עם המצב המאתגר אליו נקלעתם עד שתשכחו ליידע את חברת הביטוח בהקדם האפשרי – יכול מאוד להיות שאתם מכבידים על עצמכם שלא לצורך. אם בחרתם נכון – כל מה שצריך הוא הודעה קצרה מכם וחברת הביטוח כבר תיקח את העניינים משם. כך למשל, חבל להסתבך עם תשלום סכומים גבוהים מכיסכם עבור טיפול רפואי במקום לאפשר לחברת הביטוח לשלם את מלוא הסכום מלכתחילה, וכך גם נחסך הצורך בהתחשבנות מורכבת יותר בדיעבד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן