חוויה שאסור להחמיץ: היעדים החמים לטיול מאורגן לחו”ל

סאן דור הולידייס

מתכננים להזמין טיול מאורגן וליהנות מחופשה בחו”ל בראש שקט? בכתבה שלפניכם שלושה יעדים פופולריים במיוחד, שטיול מאורגן בהם הוא חוויה שפשוט אסור להחמיץ. שלוש מדינות שונות מאוד זו מזו, כל אחת מהן מציעה מגוון אדיר של אתרים יוצאי דופן שייחודיים לה בלבד ושטיול מאורגן הוא ה-דרך המושלמת לחוות אותה במלואה. מוכנים? נצא לדרך.

טיול מאורגן לנורבגיה

נורבגיה היא מדינה מיוחדת במינה, העמוסה באוצרות טבע יפהפיים שלא תמצאו באף מקום אחר בעולם. טיול מאורגן בנורבגיה הוא הזדמנות נפלאה לחקור רבים מאתריה ולחזות בין השאר בפסגות הרים מושלגות, פיורדים מרהיבים, קרחונים עצומים ומפלי ענק מעוררי התפעלות. באותו הזמן, נורבגיה היא גם אחת מהמדינות המתקדמות בעולם, והטיול המאורגן המודרך מאפשר לגלות מקרוב את ההיסטוריה המרתקת שלה ולקבל השראה מהדרך בה מתנהלים הדברים במדינה הנורדית הקרירה.

כמו תמיד, טיול מאורגן המתוכנן היטב הוא דרך מצוינת להבטיח חוויה מלאה ועשירה ביותר, שבמסגרתה חווים גם את אתרי התיירות המפורסמים ביותר וגם כאלה שהתייר הרגיל לא מגיע אליהם, ומספיקים לכסות יותר אתרים בזכות תכנון קפדני ומדויק המאזן היטב בין סוגים שונים של אטרקציות ובילויים. הליווי הצמוד של מדריך מקצועי שמכיר היטב את המדינה ואת המקומיים הוא אוצר של ממש, והמידע והסיפורים המקומיים שהוא חולק הם חסרי תחליף – לא תמצאו אותם באף מדריך כתוב. גלשו למסלול טיול מאורגן לנורבגיה.

טיול מאורגן לרוסיה

רוסיה היא ענקית. לא רק שהיא המדינה הגדולה בעולם מבחינת השטח עליו היא משתרעת, אלא שגם ההיסטוריה, התרבות, השפה, הפוליטיקה וכמעט כל פן שלה ניחנו בעוצמה וגרנדיוזיות מעוררות יראה והתפעלות. טיול מאורגן ברוסיה מעניק למטייל הישראלי גישה אקסקלוסיבית למדינה המדהימה הזו, הזדמנות לחקור ולגלות את יופיה לא רק מבחוץ אלא ממש מבפנים ועד העומק.

טיול מאורגן ברוסיה יביא אתכם ראשית אל אתריהן היפים ביותר של מוסקבה וסנט פטרסבורג האציליות, בשתיהן ממתינים לכם ארמונות וקתדרלות מפוארים, מוזיאונים וגלריות עשירים, שדרות רחבות ידיים, גנים מטופחים ותחנות מטרו מהיפות בעולם. כל אחד מהאתרים חושף טפח נוסף מאופיה המסעיר והמרתק של הערים המיוחדות האלה ושל המדינה אותן הן מייצגות בגאווה. כהשלמה לנופים האורבניים הרוסים הייחודיים, הטיול המאורגן כולל גם ביקור בשמורות טבע ובכפרים רוסים כדי לקבל טעימה מהמנהגים המסורתיים שמלווים את אנשיהם במשך מאות שנים.

הטיסות והמעברים בין האתרים השונים כולם מאורגנים מראש בטיסה או ברכבות מהירות, וכל מה שנותר לכם המטיילים הוא להישען לאחור ולהתפעל מההדר האינסופי של המדינה המופלאה הזו. גלשו למסלול טיול מאורגן לרוסיה.

טיול מאורגן לאזרבייג’ן

על הגבול בין אירופה לאסיה שוכנת אזרבייג’ן המיוחדת, שמפגישה בחן בין מזרח ומערב ובין ערים שוקקות ומודרניות לבין כפרים אותנטיים ואתרי טבע פראיים. הטיול לאזרבייג’ן עובר דרך טביליסי, בירת גאורגיה, ומשם ממשיך לבירתה השוקקת של אזרבייג’ן, באקו, לביקור בעיר העתיקה ההיסטורית והיפה של העיר, וכמו כן במוזיאונים שמספקים הצצה מעניינת להיסטוריה של באקו ושל אזרבייג’ן כולה.

בהמשך הדרך יהיו מוזיאונים נהדרים נוספים, וגם יצירות מופת אדריכליות, תופעות טבע מפתיעות, שווקים צבעוניים וכפרים מסורתיים בהם ניתן להכיר את המקומיים ואת התרבות שלהם בצורה אינטימית. שפע של היסטוריה מחכה לכם בטיול הזה, הזדמנות להתוודע בין השאר לעולם המוסלמי על אוצרותיו התרבותיים הרבים, לתעשיית הנפט המשגשגת של המדינה, המעניקה לה את עושרה הגדול, וגם לקהילה היהודית הגדולה שהיתה עד לא מזמן יחסית חלק מאזרבייג’ן. גלשו למסלול טיול מאורגן לאזרבייג’ן.

כפי שראיתם, מדובר כאן בשלושה יעדים שונים מאוד, וכל אחד מהם נפלא בפני עצמו. קשה לבחור, אבל לא משנה מה תחליטו – ההנאה בכל אחת משלושת המדינות הללו היא מובטחת. נסיעה טובה!

*** סאן דור הולידייס מציעה מבחר טיולים מאורגנים למגוון יעדים באתר. היכנסו לאתר לצפייה במסלולים.

תמונה: Depositphotos

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן