איך ליבא ריהוט מסין

עבור רבים המשפט “ליבא רהיטים מסין” מעלה קונוטציה של שוק סיני בעל רהיטים ישנים ובלויים אשר מגיעים למדינת ישראל עם תוחלת חיים קצרה מהרגיל. אומנם בעבר הדבר היה נכון (חלקית) אך תחום היצוא מסין צבר תאוצה אסטרונומית בעשור האחרון והמשווקים השונים הבינו את הפוטנציאל הגלום ביצירת ריהוט איכותי שעדיין יהיה זול משמעותית ויגרום לאנשים רבים בכל רחבים העולם לרכוש כמויות אדירות ואף לרהט בתים שלמים.

האפשרות הכלכלית שנוצרה עקב ייצור ריהוט מסין הינה בעלת השפעה רבה במדינת ישראל. השוק הישראלי אומנם מייצר רהיטים מאוד איכותיים אך התשלום עבורם גם כן מאוד יקר ולכן יש פנייה רבה למקורות נוספים בדמותה של סין.

איך זה עובד?

אז היתרונות המרכזיים ביבוא מוצרים מסין ברורים לנו. מדובר על אפשרות לייבא רהיטים רבים, באיכות טובה ובמחירים נוחים מאוד, עם זאת, ישנם כמה מכשולים בדרך שעליכם להיות מודעים לפני שאתם מתחילים בתהליך.

ראשית, השוק הסיני אינו דומה כלל וכלל לכל השווקים האחרים בעולם. לא מדובר על תרבות מערבית שדוברת את השפה האנגלית ומבינה היטב מה הם הצרכים שלכם והרצונות שלכם מהרהיטים שאתם מזמינים ולכן יכולת התקשורת עם אותם סוחרים הינה מוגבלת.

בנוסף, בכדי שכל התהליך יהיה משתלם, עליכם להזמין כמות גדולה של מוצרים ולהבין שללא ידע מקיף בנושא והתמצאות אתם עלולים לגרור כמה בעיות שבמקרים קיצוניים ייקרו את העלויות. לכן, באפשרותכם לבצע את ההזמנה בכוחות עצמכם ובכל זאת תדרשו למצוא איש קשר מתאים ואמין בסין, או שתוכלו להשכיר את שירותיה של חברה מקצועית ואמינה שעוזרת בתהליך ומבטחת אתכם לכל אורך הדרך.

בכל דרך שתבחרו, ישנם כמה קווים מנחים שרצוי ללכת בעקבתם:

  1. בחירת תקציב – כדאי לבחור את מסגרת התקציב שאותה תרצו להשקיע בריהוט ביתכם החדש. בכדי לקבל מושג מה הם טווחי המחירים, נסו לספוג כמה שיותר אינפורמציה מהאינטרנט, בררו עם מכרים וחברים שכבר ייבאו ריהוט מסין ומצאו דרכים מקוריות לקבל ביקורות חיוביות ואמינות עם האנשים איתם בחרתם לעבוד.
  2. הסגנון העיצובי – בכדי להתמקד במקורות הנכונים, החליטו על קו עיצובי אחיד לכל חללי החדרים בבית. אין טעם לחפש רהיטים קלאסיים אם ברשותכם בית חדש ומודרני.
  3. לוחות זמנים – וודאו שאתם מודעים לכך שתהליך הזמנת מוצרים מסין עלול לקחת זמן ארוך, כחודש בממוצע אם אין שינויים בלתי צפויים לאורך הדרך. לכן, אם החלטתם לעבור לבית חדש שאינו מרוהט כלל, נסו לחשב את הזמנים שבעת המעבר הבית יהיה מרוהט לחלוטין.

אם אין באפשרותכם את הזמן והסבלנות להשקיע בתהליך, המלצתנו הינה לפנות מראש לחברה מקצועית שמסוגלת לדאוג לכל התהליך לעבור באופן חלק. חברת באסיני מתמחה בתחום יבוא ריהוט מסין מזה שנים רבות ומאפשרת לכם להתרשם ממגוון הפרויקטים הנפלאים שבוצעו עבור לקוחות רבים בישראל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן