פרסום בגוגל – אפשר גם לפרסם בג’ימייל

גוגל היא כבר מזמן לא רק מנוע חיפוש. היא הרבה מעבר לזה והיא מספקת כלים רבים להתנהלות יום יומית ברשת. לבעלי עסקים היא מספקת כלים שונים לפרסום, כלים כמו פרסום ממומן ברשת החיפוש, ברשת המדיה, גוגל לעסקים וכלים אחרים. אחד הכלים הפחות מוכרים לפרסום באמצעות גוגל הוא האפשרות לפרסם בג’ימייל, פרסום בתיבות הדואר של המשתמשים מה שיכול להיות תחליף לא רע לניוזלטרים המוכרים כל כך. נכון, פרסום בגוגל באמצעות ג’ימייל לא עוצמתי כמו שליחת ניוזלטר איכותי, אך הוא מאפשר להגיע לקהל יעד ספציפי ובעיקר, הוא מאפשר לעקוב אחר הצלחת הקמפיין ולמדוד אותו בצורה איכותית.

מהן המודעות הממומנות בג’ימייל?

את המודעות הממומנות ברשת החיפוש והמדיה של גוגל אתם כבר מכירים מן הסתם, וסביר להניח שנתקלתם גם במודעות ממומנות בג’ימייל שלכם. אלו מודעות שנראות כמו מייל חדש שלא נקרא, אך בשביל שהגולשים יידעו שמדובר על פרסום הן מסומנות בתג ירוק קטן שמעדכן שמדובר במודעה. ברגע שהגולש יקליק על ה”הודעה החדשה” הוא יפתח מודעה בפורמט של אימייל, פורמט שכולל תמוה וקריאה לפעולה כמו גם חלון צידי שמציג תקציר על המפרסם או העסק. איך יוצרים מודעה כזו? פשוט מאוד, על ידי יצירה של קמפיין חדש ברשת המדיה של גוגל ובשלב הבא בחירה של “קמפיין בג’ימייל”.

למה הפרסום הזה כל כך יעיל?

תנסו רגע לדמיין את עצמכם, כמה פעמים במהלך היום אתם נכנסים לתיבת הדואר הנכנס שלכם לבדוק הודעות, לא מעט פעמים נכון? הגולש הממוצע קורא הודעות במייל שלו מעל לשעתיים ביום! אז אם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים שם, אולי כדאי שגם אתם והעסק שלכם תהיו שם? למה שלא “לארוב” להם עם שורת פתיחה שמושכת את העין כדי שיפתחו את המודעה? אין ספק שפרסום כזה יכול להיות יעיל מאוד לעסק שלכם, יכול לקדם אותו ולפרסם את המותג שלכם. פרסום בגוגל יכול להיות עם כלים שונים ושימוש בפרסום בג’ימייל יכול להגביר חשיפה לכם, כמובן שבמידה והוא נעשה בצורה נכונה.

איך עושים את זה נכון?

תקצר היריעה כאן מלספר איך אפשר לפרסם בג’ימייל בצורה נכונה ואיך למקסם את היעילות של הכלי הזה, אבל הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע. הדבר הראשון שחשוב הוא כפי שציינו – כותרת לא פחות ממצוינת. היא צריכה להיות מעניינת אך עם זאת לא שיווקית מידי, מה שגורם היום ללא מעט אנשים לא לפתוח בכלל את הפרסום ברגע שהם קולטים שזה פרסום. בנוסף, חשוב לבחור את ביטויי המפתח בקפידה, לחשוב לא רק אילו ביטויים רלוונטיים לעסק אלא גם מה יכול להיות בתיבות הדואר של הלקוחות הפוטנציאליים מבחינת ביטוים רלוונטיים. פרסום בגוגל בג’ימייל עם מיקוד איכותי של קהל היעד, עשוי להביא לתוצאות מדהימות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן