להפוך לנסיכה ולהגשים משאלות ביום הולדת חד קרן

יום הולדת חד קרן הוא אחד מימי ההולדת הפופולריים והאהובים ביותר על בנות בכל הגילאים. השמלות הקסומות, האוכל הצבעוני והפעילויות המופלאות יוצרים עולם קסום שילדים אוהבים ומתחברים אליו. בעולם קסום זה, כל ילדה הופכת לנסיכה ליום אחד.

חד קרן, החיה הקסומה מהאגדות

ילדים ברחבי העולם מכירים את דמות חד הקרן. זוהי החיה הקסומה והפראית מהאגדות אשר לה קרן קסמים כסופה היוצאת ממרכז המצח והיא בעלת תכונות פלאיות. מאז ומתמיד, חיית חד הקרן שבתה לבבות ונחשבה כסמל לחיה אצילית וטהורה. חיית חד הקרן אינה פוגעת לעולם באדם, בחיות או בצומח והיא מתקיימת, על פי האגדה, רק מטל הבוקר. גם בתנ”ך מוזכרת דמות החד קרן, אשר חצתה תרבויות וארצות וביקשה להוכיח כי קיים מעבר מסתורי למציאות אחרת, בה קסמים אפשריים ואגדות מתקיימות. ילדים תמיד מתחברים לדמות חד הקרן ורואים בה את ההוכחה לקיומו של הקסם. לא פלא, אם כך, שיום הולדת חד קרן הוא אחד הפופולאריים והאהובים ביותר על ילדים קטנים וגדולים. זהו עולם קסום, מלא בסיפורי אגדה, הממטיר אבק פיות על הדמיון ומצמיח כנפיים ללב.

יום הולדת חד קרן – תפאורה

ביום הולדת חד קרן אנו יוצרים עולם פלאי מהאגדות. עולם זה מלא בצבעים סגולים, ורודים, זהובים, טורקיזיים וכסופים, הממלאים את שולחן יום ההולדת, מהקישוטים ועד צלחות הממתקים ובונים תפאורה שלמה היוצרת עולם עשיר ושובה עין. אבקות קסמים מנצנצות מוסיפות קסם. דמות חד הקרן ממלאת את המרחב ומככבת בבלונים, שלטים, כוסות, צלחות, אביזרי צילום ועוד ועוד. הצבעים המרהיבים וחדי הקרן מכניסים את הילדות לעולם מיוחד, בו הן יכולות להיות נסיכות, לקסום קסמים ולעוף על כנפי הדימיון. ילדת יום ההולדת לבושה בשמלה מיוחדת, על ראשה קשת חד קרן ואת פניה מעטרים ציורי חד קרן עדינים וקסומים.

יום הולדת חד קרן – הכיבוד

בעולם חד הקרן הפלאי והצבעוני, גם הכיבוד פלאי ומעורר השראה ותיאבון. מי לא הייתה רוצה לאכול עוגיות מיוחדות בצורות יוצאות דופן? עוגות, עוגיות וממתקים בצבעי פסטל מרהיבים ממלאים, קצפת צבעונית וסוכריות בצבעי חד הקרן ממלאות את השולחן והופכות בעצמם לחלק מלהיב מהתפאורה, והבונוס? אפשר לאכול אותם!

פעילויות יום הולדת חד קרן

הפעלות ביום הולדת חד קרן הן מגוונות וצבעוניות. קישוט קאפקייקס בסוכריות צבעוניות, הכנת לוכדי חלומות וקישוט בלונים מלאים בחול הן רק חלק מהפעילויות הכיפיות של יום ההולדת. הבנות יכולות לספר סיפורים מהאגדות, להפריח בועות סבון, ליצור יחד שרשראות חד קרן, להתנסות בציורי פנים מנצנצים, לקיים ״טקסי קסם״ ולהכין שרביט מיוחד לקסמים. ילדת יום ההולדת הופכת לנסיכה ומתקבלת בטקס מהאגדות וכל הילדות הופכות לקסומות בעצמן במסיבת יום ההולדת הכי צבעונית וכיפית בעולם ימי ההולדת.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן