3 דרכים פשוטות להחיות מחדש את הזוגיות שלכם

רוב הזמן אתם עוד זוכרים למה החלטתם לחיות יחד ורוב הסיבות הנכונות עוד שם, אבל לזמן יש כוחות משלו ולאחר 20, 30 או 40 שנה, ולעיתים אפילו לאחר שנתיים, משהו באש התשוקה שהייתה בתחילת הדרך דועך והשגרה היום-יומית המתישה נותנת את אותותיה ומחלחלת אל החיים הזוגיים. עם זאת, אין צורך להתייאש, שחיקה בזוגיות היא נפוצה מאוד ואינה גזירה משמיים. אם נחליט שאנו רוצים שזה יעבוד, ונחליט להשקיע את המאמץ, יכולים לצמוח דברים חדשים ויפים בקשר שיעוררו אותו מחדש ויפיחו אותו לחיים. אספנו עבורכם כמה רעיונות שישבו את שאבד בקשר שלכם.

להבין שטבע הקשר משתנה

בחודשי ההתאהבות הראשונים, גופנו מוצף בהורמונים והתשוקה גבוהה. הכימיה של המוח שלנו מכווננת כל כולה לרצון להיות זו בקרבתו של זה, תשוקה מינית והאדרה של החצי השני שלכם. בחלוף הזמן, ההשפעה הכימית מתפוגגת והתשוקה האדירה שעמה החלתם נחלשתם. ניתן לראות התפוגגות זו כדעיכה של האהבה, אך כדאי הרבה יותר להזדהות פה את ההזדמנות של העמקת היחסים. אהבה שנמדדת לטווח אורך ובונה יחד מפעלים משותפים תהיה עמוקה יותר ותתבסס על הבנה וכבוד הדדי ולא רק על תשוקה והתלהבות.

הקפידו לעשות דברים יחד

ישנם דברים רבים שניתן לעשות במשותף על מנת ליהנות יחד ולזכור שאינכם רק עובדים, משלמי מיסים, אמא ואבא. בראש ובראשונה, אתם חברים טובים ואוהבים. ישנן פעילויות משותפות סדנאות ומסגרות רבות שבהן ניתן להתפתח ביחד, לרכוש ידע משותף וליצור חוויות וזיכרונות חדשים שיחיו את הקשר ויאפשרו לכם ליהנות מדברים כזוג.

סדנאות זוגיות ומיניות

ישנן מסגרות רבות להעצמת הקשר הזוגי, עבודה על התקשורת, ההבנה ההדדית והאינטימיות. תהליכים מרתקים בהם תוכלו לחקור את המיניות ההדדית ביניכם באמצעות סקסולוגים או אמני טנטרה יכולה להצית מחדש את הניצוץ שנחלש ביניכם בחדר המיטות.

סדנאות בישול לזוגות

יש משהו בבישול שיכול להיות מאוד סקסי ומלא תשוקה. כאשר שף מקצועי מלווה אתכם במהלך סדנת בישול ומנחה אתכם בהכנת ארוחה זוגית רומנטית לאור נרות עם כוס יין טובה, כישורי מטבח העילית שתרכשו ילוו אתכם הביתה ויאפשרו לכם לעשות מדי פעם ערב רומנטי המוקדש לבישול טוב ולזמן ביחד.

שיעורי ריקוד

מה אומר יותר רומנטיקה ותשוקה מאשר ללמוד יחד כיצד לרקוד ריקודים סלוניים או לטיניים? שיעור סלסה או טנגו לזוגות יקרבו ביניכם ויפתיעו את כולם ברחבת הריקודים כשתפגינו ביצועים.

הקפידו לשוחח מדי יום

לא משנה כמה היום עמוס, חשוב להקדיש חצי שעה ביום או בערב לשתף על היום שעבר, על התחושות והרגשות שעולים ולספק תמיכה והקשבה זו לזה.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן