בדוק את עצמך – האם אתה רגיש למזון?

אינכם בטוחים האם אתם רגישים למזון או שמא אתם יכולים לאכול כל דבר ללא שום בעיה? הדרך הטובה ביותר לדעת זאת היא פשוט להתנסות בכמות קטנה של מזון שאתם לא בטוחים לגביו. תוכלו אפילו לראות איך העור שלכם מגיב במגע עם המזון, שכן זה יעזור לכם להבין בצורה טובה יותר עד כמה זה משהו שמתאים לכם בכלל.

עליכם להבין שאם אתם רוצים לשמור על הבריאות של הגוף שלכם, אז זה יהיה חיוני לעשות כל מה שאתם יכולים על מנת להבטיח שאתם נמצאים במצב הטוב ביותר. אין לנו ספק שזה יוכל להקל עליכם לא מעט ויאפשר לכם להיות הרבה יותר מרוצים מהבריאות שלכם.

תלמדו להקשיב לגוף שלכם

לאחר שאתם בוחרים לאכול מאכלים שונים, באופן טבעי לגוף שלכם יש תגובה משלו. אתם צריכים להתאים את הבחירות שלכם בהתאם לדרך שבה הגוף שלכם מגיב למה שאתם בוחרים לאכול. אנו בטוחים שזה יוכל לעזור לכם ולהקל עליכם לא מעט עם הנושא התזונתי, ולפיכך יהיה כדאי לכם לבחון ברצינות את כל השיקולים שלכם בסופו של דבר.

רק לאחר שתהיו בטוחים מבחינה תזונתית וכל מה שאתם מחליטים לעשות לגוף שלכם, יהיה כדאי לכם לאכול מאכלים אשר לא הייתם בטוחים לגביהם מבחינת רגישות ואלרגיה. כך אתם תוכלו להיות הרבה יותר רגועים מהבחינה הזו.

תיזהרו ממזון עם סיכוי לאלרגיה

ישנם מזונות מסוימים, כמו בוטנים למשל, אשר נחשבים לכאלה שמתאפיינים בסיכוי גדול יותר לעורר אלרגיה אצל אנשים. כך שאם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את הטוב ביותר לגוף שלכם, אז זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון מבחינתכם. זה יוכל להקל עליכם לא מעט עם ההתנהלות שלכם בסופו של דבר.

כפי שאתם בוודאי מבינים, אתם צריכים ללמוד את הגוף שלכם לאורך זמן ובהתאם לתגובות של הגוף שלכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בכל הנוגע לאוכל שתבחרו לאכול. כך אתם תוכלו להרגיש הרבה יותר טוב בכל פעם שתבחרו לאכול דבר כזה או אחר, וזה פשוט יגרום לכם להרגיש הרבה יותר בנוח בסופו של דבר.

הדרך הטובה ביותר לשמור על הגוף שלכם היא להקפיד על מזון בריא, כך שמצד אחד אתם צריכים להימנע ממזון שהגוף שלכם רגיש אליו ולא מגיב אליו טוב, אך מצד שני אתם גם צריכים לשים לב שאתם לא מוותרים על הנושא של אכילת מזונות בריאים שעושים לכם רק טוב.

שומרים על תפריט תזונתי תקין

בכדי להבטיח שהגוף שלכם יוכל להיות במצב הטוב ביותר, זה יהיה חשוב ביותר שתעשו כל מה שאתם יכולים על מנת להקפיד על תפריט תזונתי שמטיב עמכם. כך שאתם צריכים להבין לאורך זמן אילו מאכלים גורמים לכם להרגיש טוב, ובהתאם לכך להבין טוב יותר מה לאכול.

כמובן שאתם צריכים להקפיד על אכילה מרובה של פירות וירקות, וזאת לצד מזונות לא מעובדים, שכן אלו נחשבים לבעלי תכולה מרבית של ויטמינים ומינרלים, והם כמובן יהפכו את הגוף שלכם להרבה יותר בריא בסופו של דבר.

ברשת תוכלו למצוא מידע רב שיוכל לעזור לכם להבין טוב יותר איך אתם יכולים לחיות את החיים שלכם מבחינה תזונתית, כך שהגוף שלכם יוכל להיות כמה שיותר בריא, אך אם אתם מעוניינים במידע מהימן בקרו באתר של ד”ר אילנה דריאל המתמקדת ברגישות למזון. אנו בטוחים שככל שתלמדו להכיר את הגוף שלכם טוב יותר, כך אתם תוכלו להפוך את הגוף שלכם למכונה משומנת שבאמת עושה האת העבודה שלה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן