מטבחי יוקרה לבנים

מדוע בכלל לעצב מטבח לבן?

מטבח לבן מהווה עיצוב אידיאלי מבחינות רבות: הוא קל להשגה, לא יקר בהכרח, הוא מתאים לכל חלל מטבח שקיים ובעיקר – קל מאוד לעצב אותו בסגנון יוקרתי, אסתטי ובמראה שאף פעם לא יוצא מהאופנה. אז אם אתם זקוקים לעזרה בתכנון ועיצוב המטבח הלבן, קבלו כמה עצות להתחיל איתן בנושא עיצוב מטבחי יוקרה לבנים.

  1. בחרו קונספט עיצובי

שני סגנונות העיצוב העיקריים הקיימים כיום בשוק הם סגנון כפרי ומודרני (כשבניהם קיימים סגנונות פרטניים יותר ומיוחדים, כמו פרובנס בסגנון הכפרי, רטרו בסגנון המודרני וכן הלאה). השלב הראשון בכל עיצוב מטבח ועיצבו פנים בכלל, הוא לבחור קונספט עיצובי שיסייע לכם להיות ממוקדים ולא להתפזר לכל מיני רעיונות שלא ישרתו אתכם. החדשות הטובות בהקשר של מטבחים לבנים הן שמדובר בסגנון המתאים לכל קונספט, כך שכדאי לנצל את זה ולעוף עם הרצונות שלכם. היעזרו בתמונות שונות של מטבחים לבנים כדי לקבל רעיונות.

  1. נצלו את כל היתרונות של הצבע הלבן

לבן הוא צבע שבכוחו להגדיל ויזואלית את החלל, להעניק תחושת ניקיון ובכלל, להעניק מראה נקי לכל מקום בו הוא משולב. כל התכונות הללו משתלבות מעולה עם מראה יוקרתי, כך שאתם צריכים רק להחליט עד כמה הצבע יהיה דומיננטי בחלל: האם אתם מעוניינים במטבח שכולו לבן המומלץ למטבחים קטנים, או שאתם מעוניינים במטבח שרק חלקו לבן? בכל מקרה, לבן הוא צבע שמתאים לכל, כך שכל שילוב יתקבל בברכה במטבחים לבנים (כמובן בהגיון ובטוב טעם).

  1. נעבור לאלמנטים במטבח: משטח עבודה, ארונות ותאורה

האזורים העיקריים במטבח ואלה שמושכים את תשומת הלב הרבה ביותר הם הארונות ומשטחי העבודה, שיכולים שניהם להיות לבנים לחלוטין, או בצבעים שונים המתכתבים אחד עם השני. אם האפשרות השנייה יותר נראית לכם, מומלץ לבחור דווקא בארונות מטבח לבנים (שיכולים להיות הן בסגנון כפרי בעל גימורים  והן בסגנון מודרני עם עיצובים חלקים ובוהקים יותר) ולשלב אותם עם משטחי עבודה בהירים עם עיצובים עדינים שלא מעמיסים על העין (כמו למשל משטח דגם 5141 של אבן קיסר) ולכן ילכו מעולה עם המראה היוקרתי שאתם מתכננים.

בעניין התאורה, הדבר תלוי בכמות האור הטבעית הנכנסת מהחלון וכן, בסוג הקונספט שבחרתם למטבח שלכם. מטבחים לבנים מוארים יותר מטבעם, אולם עדיין לא יזיק להאיר אותם באור טבעי המחמיא לכל חלל. למטבח כפרי יתאים יותר אור צהוב למשל, בעוד שלמטבח מודרני יתאים יותר אור לבן. בנוסף, נצלו את המטבח הלבן לשילוב מנורות בצבעים לא שגרתיים שיתנו למטבח שלכם טוויסט מעניין, לרבות בגווני חום, ירוק, אדום ועוד. מטבחים לבנים בסופו של דבר, הולכים הכי טוב עם נגיעות קלות של צבעים אחרים.

לסיכום, חשוב רק לשים לב בכל זאת לעניין הפרקטי, כלומר להשתמש בחומרים שקלים לניקיון, עמידים לאורך זמן ויאפשרו לכם את הנוחות המקסימלית. מטבח לבן יכול להיות נוח בדיוק כמו כל מטבח אחר, ומעבר לכך – השתמשו בצבע הלבן כיתרון בכל הנוגע לשמירה על הניקיון ומניעת כתמים עתידיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן