מהם הליקויים המסוכנים שיש בבתים חדשים בישראל

קנייה או מעבר לבית או דירה חדשים הם מאורע שמח ומרגש. כאשר אנחנו עוברים לגור בבית חדש חשוב לנו לדעת שהבית בטוח וראוי למגורים. בשנים האחרונות ניתן לזהות בהרבה מאוד פרויקטים חדשים של בניית בתים ודירות בישראל ליקויים בדרגת חומרה משתנה. ליקויים אלו יכולים להיות ליקויים מבניים או ליקויים הקשורים למערכות החשמל והמים בבית.

כאשר אנחנו עוברים לגור בבית והביוב או הקירות בו לא בנויים לפי התקן איכות החיים שלנו יכולה להיפגע ואנחנו יכולים גם להיות בסכנה של ממש. ליקויים מסוכנים ממש יכולים להוביל לקריסה של מרפסות בבתים או להתקלפות של קירות והופעה של עובש – לפני מעבר דירה או רכישת דירה חשוב מאוד ומומלץ לבצע בה בדק בית על מנת להבטיח את בטיחות המגורים בה.

מתוך דף הפייסבוק של סאגה בדק בית

איזה ליקויים יכולים להיות בצנרת בבתים חדשים?

ליקויים חמורים שיכולים להיות בבתים חדשים קשורים פעמים רבות לצנרת שיש בבית או בבניין הדירות. כאשר החיבור לביוב של הדירה או הבית לא תקין אנחנו יכולים לחוות מקרים של הצפת הצנרת או פיצוצים בה. ליקויים אחרים יכולים להיות קשורים לאופן בו מנקזים את מי הגשמים שיורדים בבניי, כאשר ניקוז לא תקין לא יכול להוביל להצפות או למקרים בהם מי הגשם חודרים לחללי המגורים השונים בבתים וגורמים לבעיות שונות של רטיבות.

איזה ליקויים יכולים להיות בחשמל בבתים חדשים?

ליקויים שהם מאוד שכיחים בבתים רבים בישראל כוללים גם ליקויים הקשורים למערכת החשמל בבית חדש. כאשר בונים בית חדש חשוב להתאים את מערכת החשמל בו לתקנים הנהוגים בארץ לפי חוק. חיבור לא תקין של חשמל בבית יכול להיות מסוכן מאוד ולהוביל למקרים של שריפות, קצרים ואובדן חיי אדם. כאשר אתם עוברים לגור בדירה חדשה או רוכשים בית חדש חשוב מאוד לוודא שמערכת החשמל בו תקינה ועומדת בדרישות של חברת החשמל.

למה חשוב לזהות ליקויים בבתים לפני שעוברים לגור בהם?

תמיד חשוב לזהות ליקויים שיש בבתים מראש כי יותר קל לתקן אותם לפני שעוברים לגור בדירה. זה מאוד לא נעים לעבור לגור בבית שיש בו ליקויים ולעיתים תיקון הליקויים יכול להיות יקר מאוד וכרוך באי נעימות וסכנה של ממש. לפני מעבר לדירה או בית חדשים חשוב לבצע בהם בדק בית הנדסי ולהתעקש מול בעלי הדירה או הקבלן שבנה אותם על ביצוע תיקונים ליקויים שהתגלו. דירה או בית שיש בהם ליקויי יכולים להיות גם זולים יותר מבחינת הרכישה שלהם או מבחינת דמי השכירות שיש לשלם עליהם מדי חודש.

איזה ליקויים הנדסיים יכולים להיות בבתים חדשים?

בבתים חדשים יכולים להיות הרבה מאוד ליקויים הנדסיים. ליקויים אלו יכולים מגוונים וקשורים לחוזק המבנה או לאיכות הבנייה עצמה של הקירות, התקרה או מערכת החשמל ומערכת הצנרת שיש בה. ביצוע בדק בית עם מהנדס פרקטי יכול לאפשר לכם לדעת איזה בית אתם קונים ומה האיכות שלו. במקום לקנות חתול בשק ולהצטער אחר כך חשוב לבצע בדק בית איכותי לכל בית שרוצים לעבור לגור בו או לקנות אותו למטרות השקעה. בדק בית זה יקל את תהליך המעבר ויאפשר לכם להכין באופן הטוב ביותר את הנכס שלכם למגורים שלכם או של שוכרים עתידיים. כאשר הבעיות אינן נראות לעין אלא נמצאות בתוך הקירות או התשתית של הבית יהיה לנו קשה לזהות אותן לבד ולכן חשוב להזמין איש מקצוע שיבצע את הבדיקה עבורנו באופן מדויק עד לפרטים הקטנים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן