10 הצבעים של שנת 2019

אנחנו כבר עמוק בתוך 2019 והגיע הזמן לדבר על הצבעים של השנה. ממה מורכבת הפלטה?

איך קובעים מהם הצבעים הטרנדיים והנכונים לזמן מסוים? חברות הצבעים הבינלאומיות מושפעות משלל אירועים, מעולמות האופנה, הקולינריה וכדומה, ובסופה של כל שנה הן מכריזות על הצבעים שיהיו הכי נכונים ומדויקים. אז בסוף 2018 הכריזה פנטון העולמית כיLiving Coralהוא צבע השנה שלה וכל עולם העיצוב נשטף בכתום-ורדרד חי ושוקק המזכיר את שוניות האלמוגים החיים במצולות הים.

אנחנו בחברת BG Paint סקרנו את שוק הצבעים הבינלאומי וליקטנו עבורכם את 10 הצבעים שהם הכי 2019, את כל הצבעים האלו תמצאו במניפה העדכנית שלנו, הכוללת 556 גוונים ותתי-גוונים לכל סגנון וטעם.

שנת 2019 מאופיינת בצבעוניות עמוקה, מעושנת ודומיננטית – הצבעים המרכיבים את החלק הימני במניפת הצבעים שלנו ב-BG Paint, כשההשראה היא הכמיהה לטבע והרצון להירגע בבית שלנו, מקום המפלט שלנו מהחיים.

אז מהם עשרת הצבעים של 2019? הנה המצעד

חרדל

משפחת הצבעים הצהובים ממשיכה ללוות אותנו ולצד צהוב בננה וצהוב חלמון מככב חרדל. חרדל עמוק נבחר על ידי חברת הצבעיםPPG כאחד הצבעים המובילים לשנת 2019 והוא נקרא אצלה Bronze Eucalyptus, הוא יוקרתי ומשרה אווירה חמימה של תחכום בחלל.

קרדיט: BG PAINT.

אפור חיוור

חברת הצבעים האמריקאית הוותיקהBenjamin Moore בחרה בגוון Metropolitan האפור הבהיר כצבע המוביל שלה לשנה. הוא אורבני, כפי שנשמע משמו, נטרלי, נוח ומרגיע. היתרון הגדול שלו – אפשר לצבוע איתו חללים שלמים בלי תחושה של עומס או דומיננטיות יתר.

טרקוטה בהירה

צבע של טרקוטה בהירה, שעליו הכריזה חברת הצבעים הבינלאומיתSherwin Williams, משקף את הכמיהה לטבע ולרוך של אדמה. הצבע מכונהCarven Clay והוא צבע חם, נעים וטבעי.

חימר בהיר

צבע החימר הבהיר משיק לטרקוטה ושואב השראה מאותם מקורות – טבע, אדמה, שורשיות, רוך וכדומה. Soft Clayהוא למעשה שילוב של חום וכתום בהיר והוא קליל, מרגיע ומשרה תחושה של מרחב ושקט. קצת כמו חופשה כיפית.

כחול עמוק

חברות הצבע הבינלאומיות המובילות Behr ו-PPG בחרו לשנת 2019 להכריז על גוונים כחולים עמוקים, עם נטייה לטורקיז או לירוק עמוק כצבע השנה שלהם. הצבע בעל נוכחות דרמטית בחלל, חלק ממשפחת הצבעים המעושנים והעמוקים ואי אפשר להישאר אדישים אליו.

ירוק עמוק

עוד צבע שקשה להישאר אדישים אליו הוא הירוק העמוק שנבחר אף הוא על ידי חברת PPG כצבע מוביל לשנת 2019. הירוק העמוק שואב השראה מיערות צפופים ומטבע לא נגוע. Dark green,Night Watch ו-Hunter Green הם השמות המשקפים את הירוק המעושן הוא מזכיר ירוק בקבוק שכיכב כאן בשנות ה-90. לא מומלץ לצאת לצוד בהשראתו חיות אבל בהחלט מומלץ להכניס אותו הביתה – על קיר אחד או יותר. הוא יעניק דרמה ועומק לחלל, לצד תחכום וטרנדיות.

ורוד בהיר

הוורוד החיוור, המכונה גם ורוד פודרה או Pale pink מלווה אותנו כבר ואין ספק שבשנת 2019 הוא ילך ויבסס את מקומו כצבע שנכון לכל חלל ולא רק לחדרי בנות. את הוורוד ממקמים מומחי הצבעים בסקלה של צבעי הבסיס לצד אפור, לבן ושחור כי הוא באמת משתלב עם לא מעט צבעים אחרים, בהם גם העזים והמעושנים שמאפיינים את השנה.

אפור כהה

האפור, בדומה מאוד לוורוד, מלווה אותנו כבר כמה שנים והוא נתפס צבע שמתאים לכל סגנון עיצוב ובמשטחים גדולים למדי. גם כל קשת הגוונים שלו – מאפור בהיר ועד אפור כהה נוטה לשחור – שימושית מאוד. חברת הצבעBenjamin Moore מכנה את האפור הכהה Black Panther והוא נחשב אוניברסלי ועל-זמני. גווני אפור נמצאים ובגדול גם במניפת הצבעים של BG Paint בשל הפופולריות שלהם בארץ והתאמתם לאקלים ולסגנון המקומיים.

לבן

לבן נקי ונצחי, כמו בי ג’י סופר וויטשל BG Paintהוא צבע אהוב ופופולרי שמתאים לכל חדר, לכל בית ולכל חלל. לבן מהווה בסיס נטרלי ונעים לבתים צבעוניים ואקלקטיים כמו גם לבתים נורדיים, מודרניים, תעשייתיים ועוד. הלבן הצח חוזר ובגדול אחרי שנים של לבן שמנת, לבן שבור, לבן מלוכלך ועוד.

שחור

אם בעבר נחשב השחור לטאבו בעיצוב פניםהיום הוא מחובק בחום. שחור נכנס לעיצוב בתים, מטבחים, חדרי רחצה וכמובן מסעדות, בתי מלון ומשרדים. במניפה של BG Bond יש לא פחות מארבעה גוונים של שחור וכמה גוונים אפור כהה מאוד הנוטה לשחור והוא נחשב אורבני, מודרני, עכשווי וטרנדי מאוד. 2019 היא ללא ספק גם השנה של השחור.

אז מה תבחרו להכניס בשנת 2019 הביתה? זכרו, לצבעים יש יכולת לשנות את העיצוב, האווירה ומצב הרוח בקלות ובזול, כך שמקומם בעולם העיצוב מרכזי ומשמעותי. עכשיו נשאר רק לבחור את צבע השנה שלך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן