לעולם בעקבות השמש – 4 יעדים שמומלץ לתכנן בהם חופשה הקיץ

עונת הקיץ היא בדיוק הזמן הנכון לקחת פסק זמן מהשגרה היומיומית ולסגור טיסה לאחד מהיעדים המגניבים באירופה. ישראלים רבים מתחילים לתכנן את חופשת הקיץ כמה חודשים מראש, רוכשים ביטוח נסיעות, בוחרים דילים מוזלים בתמורה אטרקטיבית ומבררים על האטרקציות השוות מבעוד מועד. מכיוון שיש המון יעדים נהדרים המתאימים לסטודנטים, לצעירים, למשפחות ולזוגות. אספנו עבורכם ארבעה יעדים מגניבים, עם נופים אורבניים מיוחדים, פינות טבע קסומות וניחוחות של ים, צאו לדרך!

חופשה אורבנית ושמשית באמסטרדם

העיר ההולנדית המגניבה מציעה למבקריה בעונת הקיץ, ימים שמשיים ארוכים (השמש שוקעת רק ב-23:00 בלילה) ומאפשרת לכם להספיק שלל אתרים ואטרקציות, לטייל באזורי הטבע המקומי, לפקוד את הפארקים, להכין ברביקיו משפחתי (מנהג הולנדי קיצי), לצפות בברווזים, אוגרים וסוגים שונים של סנאים.  אם אתם מגיעים כמשפחה תוכלו להנות מטיול עירוני על אופניים, סיור בין תחנות הרוח, אתרים צבעוניים ואזורי טבע ירוקים, קסומים ועצומים. אטרקציה שהיא בגדר חובה היא טעימה מהגבינות המקומיות, הולנד ידועה בשל גבינות המצוינות שלה והגבינה המקומית של אמסטרדם פופולרית מאוד. כך שאם הגעתם עד הלום, אין סיכוי שאתם פוסחים על טעימה אחת או שתיים ממאגר הגבינות המובחר שלהם. אם אתם זוג או חבר’ה צעירים המחפשים חופשה  עם סיורים בנוף האורבני ההולנדי, בתי קפה מדליקים, חיי לילה תוססים והופעות של אמנים מכל רחבי העולם אמסטרדם היא היעד המתאים ביותר לחופשת הקיץ הקרובה שלכם.

חופשת בטן גב באתונה, יוון

חולמים על נופש קיצי ומפנק לצד כוס אננס, ים רגוע וחול זהוב? הריביירה של אתונה נמצאת במרחק של כמה מטרים מהאי יוון ומציעה לכם רצועת חוף גדולה (25 קילומטרים), עם נופים קסומים, שמש, אווירה קלילה, רגועה ונינוחה. חופשת הקיץ בריביירה נחשבת לחופשת בטן גב מושלמת. מלבד רצועת החוף המדהימה, תוכלו להשקיע את מירב זמנכם במנוחה, לטעום מאכלים מקומיים, לטייל באתרים שלא הכרתם ובעיקר, לאגור כוחות מחודשים לפני החזרה לשגרה. אם אתם סטודנטים שבדיוק סיימו את תקופת המבחנים האחרונה או, זוגות צעירים שמחפשים את הנופש הרגוע הבא, זהו היעד האולטימטיבי לביקור בחודשי הקיץ החמים.

חופשה צבעונית וחמימה בפראג

העיר פראג שוכנת במזרח אירופה, במרחק של ארבע שעות טיסה מישראל,. מזג האוויר בפראג בחודשי הקיץ נחשב לנעים מאוד, דומה לעונת האביב בישראל ומצריך לבוש קיצי בהתאם.

בתחילת עונת הקיץ החמימה, תוכלו ליהנות מהאוויר החמים ובמידה הנכונה. בשעות היום, תוכלו לבקר במגוון אתרים ואף ללבוש בגדים קצרים. בשעות הערב, תצטרכו להצטייד בלבוש חמים ועדיין לחוות את פראג הקסומה היטב. הביקור בפראג נחשב לציורי בגלל האתרים המעוצבים בסגנונות רומנטיים וצבעוניים. לא משנה באיזה אזור בעיר תבקרו , תפגשו בתרבות מקומית עשירה, גלריות ותצוגות אומנות בינלאומיות ויצירות מובחרות. אם אתם חובבי תרבות מושבעים, אוהבי אומנות והיסטוריה,  פראג היא יעד מעניין ומרתק ביותר עבורכם. היא מתאימה למשפחות, לצעירים ולזוגות שאוהבים לפקוד את אתרי הג’אז ותיאטרון וליהנות ממוזיקה מגוונת המתנגנת במהלך הסיורים בלב העיר.

חופשה משפחתית נהדרת בקרואטיה

קרואטיה נחשבת כיעד נהדר למשפחות עם ילדים – ישנם מגוון אתרים מקומיים שמתאימים בעיקר לילדים כמו: אגמים, פארקי שעשועים, יערות, איים מיוחדים, אזורי טבע ומבצרים עתיקים. אם אתם חולמים על חופשה מפנקת ומרגיעה עם הילדים ומחפשים חופשה משפחתית אחרת בקרואטיה, כדאי לכם לבקר בריביירה הקרואטית ובחופי הים האדריאטי המציעים  חופים ארוכים, מים צלולים ונקיים -הנחשבים לצלולים ביותר ברחבי אירופה ואיים מגוונים. תוכלו לשכור סירה או יאכטה ולשוט בין האיים השונים והרבים. תוכלו לעצור בכל אי ולבלות כמה ימים במקום, לספוג את האוירה ולהנות מהפירות הטריים והגלידה המצוינת בהשראת הגבול עם איטליה. תוכלו לבקר בספליט המציעה נוף אורבני והיסטוריה מקומית מעניינת. בדוברובניק תוכלו להסתובב בסמטאות הצרות היפיפיות ולהנות ממסעדות דגים על שפת הנמל. באי חוור תוכלו להנות מאוירה ייחודית ומחשמלת ואף לסייר במבצר העתיק השוכן בראש ההר. .

לסיכום, כל אחד מהיעדים המופיעים בכתבה, הם יעדים מצוינים לחופשות קיץ נעימות במרחק קצר מהבית. כל שנותר לכם לעשות הוא לארוז מזוודה, לתפוס את בני הזוג, או הילדים לעלות על טיסה ולהתחיל את חופשת הקיץ המופלאה! וכמובן לא לשכוח לרכוש ביטוח נסיעות. נסיעה טובה!

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן