הדבר הטעים הבא: סיור קולינרי בתאילנד

לא רק ירח דבש, שופינג ומסיבות פול מון. תאילנד היא גם מעצמה קולינרית חזקה אשר פרצה את גבולות המזרח ואסיה עם טעמים, עיצובים ורמת שירות ואיכות בינלאומית. בואו לקבל טעימה ממה שמחכה לכם בטיסות לתאילנד 2019.

המהפך שעברו הסיורים קולינריים בשנים האחרונות העלו את הביקוש שלהם בקרב התיירים הישראלים, בעיקר בתכנון חופשות באירופה, כי רבים הבינו שחוויית האוכל היא חלק בלתי נפרד מהגדרת חופשה מוצלחת. ומה המצב באסיה? נגלה לכם שהמצב מריח נפלא, אם לא יותר טוב, ואנחנו כאן כי אנחנו רוצים לחשוף אתכם למשהו חדש ליעד חדש בתחום הסיורים הקולינריים – תאילנד.

כולנו מכירים את תאילנד כיעד המסיבות, הפינוקים, הקניות וכו’ ואת האוכל אנחנו משאירים למסעדות האסיאתיות בישראל. אך למעשה, בתאילנד מתקיימת סצנה קולינרית מובילה עם לא מעט טעמים מתובלים, קינוחים מושחתים ומסעדות יוקרה שלא מביישות גם את השאנז אליזה. אז בטיסה הבאה שלכם לתאילנד, תתקשרו מראש לסוכני הנסיעות של נהורה טורס שיארגנו לכם חופשה קולינרית בסימן מישלן.

מה מצפה לכם? להלן מספר המלצות המכוכבות אצלנו.

מסעדת Gaggan – 5 Stars

כשתגיעו לבנגקוק ותבקשו המלצות, אין אחד שלא יספר לכם על מסעדת Gaggan! למה? כנראה שככה זה כשאת זוכה 4 פעמים ברציפות בתואר המסעדה הטובה ביותר באסיה ומופיעה ברשימת 50 המסעדות הטובות ביותר בעולם. המסעדה הוקמה בשנת 2010 ע”י השף  ההודי Gaggan Anand ומאז זכתה ב- 2 כוכבי מישלן, זאת בזכות אוכל עונתי, רענן וטרי, ברמה גבוהה ובאיכות בינלאומית. התשלום על הארוחה עולה 6500 באט לאדם, אבל בינינו,  זה שווה את זה וכמה פעמים עוד ייצא לכם לאכול במסעדה עם כוכבי מישלן בסכום כזה.
כתובת: 8/1 Soi Langsuan, Ploenchit Road, Lumpini, Bangkok 10330

מסעדת השף robuchon

מסעדה נוספת בבנגקוק שהיא לא פחות ממושלמת עם קינוחים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות היא מסעדתו של השף הצרפתי הבינלאומי המנוח ז’ואל רובושון. המנות במסעדה הן אומנות לכל דבר ויגרמו לכם להרגיש כמו בתערוכה מופלאה וזו בדיוק החוויה הקולינרית אותה רצה השף המהולל להוריש אחריו לעולם.
כתובת: 5th Floor, MahaNakhon CUBE 96 Narathiwas Ratchanakharin Rd., Silom Bangrak, Bangkok 10500 Thailand

מסעדת Anchan Vegetarian Restaurant

לחובבי האוכל הצמחוני או למי שמעדיף בחו”ל לאכול במסעדות שהן pure vegetarian אל תוותרו על מסעדת Anchan Vegetarian Restaurant שבצ’אנג מאי. המסעדה בעלת מוניטין גבוה בעיקר בזכות הקארי המיוחד שלה תוצרת המקום המבוסס על קרם תפוחי אדמה. התפריט מלא במאכלים צמחוניים מופלאים המהווים חגיגה של תבלינים בהשראת המטבח התאילנדי. בנוסף ניתן למצוא במסעדה גם לא מעט מנות טבעוניות מוצלחות למידי ולקנח בשוקולד תוצרת המסעדה.
כתובת: Nimmanahaeminda Road, between lane 6 and 10, opposite soi 13, Chiang Mai, Thailand

מסעדת SUAY

מסעדה שרק העיצוב שלה ישכיח לכם לרגע את המדינה המופלאה בה אתם נמצאים. המסעדה המודרנית השוכנת בפוקט, מאמינה כי לאנשים שיוצאים לאכול במסעדה מגיע את האיכות הגבוהה ביותר, הן בשירות, באווירה וכמובן באוכל. המסעדה מגישה מנות תאילנדיות עם טעמים של אזור צפון מזרח תאילנד אך עם טוויסט בינלאומי שהופך את הטעמים האותנטיים למעניינים ומחוברים לצד השני של הגלובוס.
כתובת: 50/2 Takuapa Rd, Talat Nuea, Mueang, Phuket 83000 Thailand.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן