4 טיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מזמינים אינסטלטור

אנו נוטים להתייחס אל ביתנו כמקום הבטוח ביותר שבו אנו מחפשים מפלט בסופו של עוד יום של עבודה, סידורים או לימודים. אבל הבית לא תמיד מקום בטוח, במיוחד כשמתרחשת בו תקלה המערערת את איכות החיים שלנו בבית. זו יכולה להיות צנרת בעייתית, ביוב המדיף ריח רע, סתימה במטבח או באמבטיה ועוד. לשם כך, אנו זקוקים לעזרתו של אינסטלטור מומלץ כדי שיוכל להציל אותנו מהמצב.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים אינסטלטור?

התפוצצה לכם הצנרת ואתם זקוקים לאינסטלטור בדחיפות? לפני שאתם מחייגים למספר הטלפון הראשון שאתם רואים על המקרר, חשוב לדעת כמה דברים. אחרי הכול, בימינו ישנם אינסטלטורים חאפרים שאינם מבצעים את העבודה על הצד הטוב ביותר ומוציאים שם רע לאינסטלטורים מקצועיים באמת. אז אלה 4 טיפים שיכולים לעזור לכם בבחירת אינסטלטור מקצועי:

  1. בדקו את טיבו של האינסטלטור – ישנם אינסטלטורים המבצעים תיקונים “בכאילו”, וכך כעבור כמה זמן הבעיה רק חוזרת על עצמה. חשוב לבדוק את האינסטלטור היטב, לחפש המלצות ולהגיע בסופו של דבר לאיש המקצוע הנכון המבצע מגוון רחב של שירותים: תיקון צנרת, שיפוץ חדר אמבטיה ועוד.
  2. מיקומו של האינסטלטור – כשיש לכם תקלה, אתם רוצים שהאינסטלטור יגיע אליכם במהירות. לכן, חפשו אינסטלטור בקרבת מקום. כך למשל, אם אתם גרים במרכז, כדאי לחפש אינסטלטור יצאת צדיק בתל אביב.
  3. בודקים את הזמינות – לא כל האינסטלטורים זמינים 24/7, וכשהצנרת שלכם מתפוצצת באמצע הלילה ואתם לא יכולים לחכות עד הבוקר, אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהאינסטלטור זמין בכל עת.
  4. אינסטלטור בתל אביב בעל הכשרה מקצועית ונסיון רב – חשוב לבחור באינסטלטור מקצועי שעבר הכשרה מיוחדת. אינסטלטור זה יודע לפתור תקלות במהירות, והוא משתמש בציוד מתקדם דוגמת מצלמה תרמית.

איך מזהים פיצוץ בצנרת

כל מי שחווה פעם פיצוץ בצנרת לא יכול לשכוח את נזקי הרטיבות ואת עגמת הנפש שנגרמה לו עקב זאת. אבל חשוב להבין שפיצוץ בצנרת לא נגרם ביום אחד. קיימים סימנים מקדימים שיכולים להתריע על הבעיה, ואם נדע להקשיב להם, נוכל בהחלט להימנע מנזקים קשים על ידי כך שנקרא לשירותיו של אינסטלטור גבעתיים אשר ישמח לתקן את התקלה במהירות.

בשלב הראשון שלפני הפיצוץ הגדול אפשר להבחין בזרימת מים חלשה בתוך הצינורות. אתם מחכים קצת יותר מכמה שניות בודדות כדי למלא את הסיר הגדול במים וגם הצינורות שבחדר האמבטיה אינם מספקים לכם זרם חזק דיו. בשלב הבא ניתן להבחין בסימני רטיבות על הקירות – ריח בלתי נעים של עובש מתפשט על הקירות, אתם סמים לב לכתמי עובש שחורים-ירקרקים וגם מבחינים בנזילות. כמו כן, נהיה הרבה יותר קר בחדר ואולי אתם מרגישים מחנק. ואכן פטריות ועובש על הקירות עלולים לגרום לבעיות בריאותיות. לפיכך, אם אתם מבחינים בסימנים מחשידים, חשוב לקרוא לאינסטלטור במהירות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן