פרסום בוויז – למה כדאי לפרסם באפליקציית הניווט שכבשה את העולם

פרסום בוויז, אם מדברים על קידום כהלכה, מדברים על עסק שאולי חלק מהאנשים עדין לא מכיר. איפה הלקוחות שלכם מחפשים אתכם? זה יכול להיות מחוץ לעולם הווירטואלי, מאידך, לרוב, זה כן נמצא באתרי אינטרנט, מדיה חברתית וכן, גם באמצעות פרסום בוויז. אם לדבר על פרסום ושיווק ראוי, מדברים על מוצר או שירות שרוב האנשים צריכים להכיר ולדעת. באמצעות הפרסום הנכון, אפשר ואפילו ראוי לעשות את זה נכון. אם לדבר על פלטפורמת פרסום, זה להעצים אפשרות לכל מי שקרוב לעסק שלכם גם בזמן נסיעה. אתם למעשה יכולים לספק שירות מעולה להגיע לכולם, גם כשהם לא בהכרח ליד מחשב.

מה כולל פרסום בוויז?

פרסום בוויז כולל פרטי התקשרות של העסק שלכם, למעשה כולם יכולים לראות את פרטי התקשרות ולהגיע אליכם גם בזמן נסיעה. זה כולל גם לוגו, סלוגן של העסק ואפילו שעות פתיחה. יש לכם אתר? הזדמנות נהדרת לקישור לאתר עצמו, הנה, זה שנוסע לצדכם בכביש יכול בלחיצה אחת להגיע לאן שצריך- כאמור ניווט מדויק לבית העסק. כמו כן, פרסום בוויז כולל גם סיכה של פרסום הנוסעים באזור שלכם או באזור בית העסק שלכם. הלקוח הפוטנציאלי עוצר ברמזור? קחו בחשבון שאם העסק שלכם נמצא בסמיכות, זה לא יפסח עליו.

היתרונות לפרסום בוויז

פרסום בוויז מביא עמו המון יתרונות לבית העסק שלכם, למעשה, אם שאלו אתכם למה כדאי פרסום בוויז, זה בעיקר משום שבחיפוש אחד העסק שלכם כבר על המפה. ניווט פשוט באפליקציה והנה, שם העסק מופיע בקלות ויעילות. הכול נגיש, גם שהלקוח הפוטנציאלי שלכם ממתין ברמזור, בפינה ימתין לו איתות של העסק שלכם עם כל הפרטים. במסגרת מסלולי וויז יש קמפיינים בסיסיים ויש פרימיום כמו לא מעט עסקים. הקמה וניהול בסכום בסיסי לחודש ועד הקמה וניהול כולל פרסומות המעלות את המחיר קצת יותר ומאידך מספקות גם פרסומות טייקאובר.

בסופו של דבר, אם גם אתם נמנים מאותם עסקים חדשים או עסקים שלא מצליחים להשיג את התוצאות המיוחלות – הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסא. כאמור, הבחירה הזאת, החשיבה, התפיסה האחרת, משהו חדש, להגיע לכל אחד ולכל אחת. לקוחות מתעניינים שהופכים ללקוחות קבועים ובעיקר חוזרים ורוכשים. האם כדאי להשתמש בוייז כדי להגדיל את המכירות שלכם? יותר ויותר מחקרים מורים ומעידים על עסקים מצליחים שכבר הצליחו להגיע ללא מעט בתים ואנשים שחיפשו את המוצר אבל לא מצאו את הנכון להם. הנה מוצר שמסייע למוצר שלכם, שלא מפספס את הלקוח ובעיקר מספק תוצר מושלם של שיווק שאיננו אגרסיבי ובעיקר מועיל.

שואלים אם הפרסום בוויז משתלם וטוב? שאלו את מי שכבר הצטרף ומחולל מהפכה עם מוצר דומה אבל שירות שונה וייחודי.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן