כמה כסף באמת צריך עבור קידום אורגני

נושא הכסף הוא רגיש  ביותר עבור כל אחד מאיתנו, בעיקר כאשר מנסים לבסס בית עסק למטרת שיפור איכות החיים ויצירת הזדמנויות חדשות להתקדמות. רבים שמעו על כך שהדרך הטובה ביותר לנצל את נפלאות האינטרנט לטובת מאמצים אלה – זהו קידום אורגני. מדובר בדרך היעיל והמקובלת ביותר להגיע לכמה שיותר אנשים לאורך זמן, מבלי להסתמך על מודעות ממומנות וקמפיינים זמניים.

מהי המהות של קידום אורגני?

כאשר אנחנו חושבים על קידום, אנו קודם כל מתכוונים ליצירת תנועה יציבה לאתר, ולאחר מכן – הפקת לידים איכותיים שיכולים להיות ממומרים ללקוחות משלמים בשלבים שונים בחייו של בית העסק. לכן, המטרה של בניית אתר וקידומו לאחר מכן הוא ליצור את המקור היעיל ביותר למשיכת מבקרים וגולשים בלי קשר לפעילות השוטפת. במילים אחרות, העבודה הזו מיועדת קודם כל לגורמים שמתכננים פעילות ארוכת טווח, מעוניינים לטפח קהילה של משתמשים ותומכי המותג וכו’.

בניית אתר – כמה זה עולה?

אחת המשימות המשמעותיות ביותר שעומדות בדרך לביצוע קידום אורגני ברמה גבוהה, זה בניית אתר איכותי ומקצועי שישמש בתור כרטיס ביקור של בית העסק ויאפשר לו להציג את העבודה שלו, את מהותו והחזון שלו באופן המדויק ביותר וליצור הלימה בין התמונה הנוצרת ברחבי האינטרנט, לבין העולם האמיתי, וזה חלק חשוב מאוד של העבודה, שלא תמיד תלוי בסכומים המושקעים בהליכי הקידום, אלא קודם כל בתקשורת יעילה ואיכותית בין המקדם לבין בית העסק, ולכן אחת המטרות החשובות ביותר כל אדם המעוניין לעשות קידום אורגני יעיל עבור בית העסק, זה למצוא את אנשי המקצוע היעילים והאיכותיים ביותר, כאשר שיעמדו לצד בית העסק באופן יעיל לאורך זמן. זאת, בשילוב עם אתר מקצועי, מעוצב ומודרני – יאפשרו להגיע לתוצאות שיצדיקו את ההשקעה.

ו”דוגרי” – כמה זה עולה?

מדובר בשאלה מורכבת ביותר שלא תמיד ניתן לענות עליה בסכום כלשהו. יש אנשים המעדיפים להשקיע סכומים קטנים יחסית באופן חודשי, על מנת לעשות עבודה יעילה, ממוקדת ולא נרחבת ביותר, על מנת לא להיות תלויים בה. אחרים להיפך – משקיעים סכומים גדולים מאוד בתחילת הדרך כדי ליצור תחושת מותג מבוסס. יש שיטות שונות, ובמצטבר כמעט תמיד יהיה מדובר בסכום גבוה, ולכן חשוב מאוד לעשות את ההשוואה בין הסכומים שהושקעו לבין אלה שזה הניב בתמורה, משום שמדובר במדד האוניברסלי והמדויק ביותר לעניין זה.

הסכומים החודשיים שמשלמים לחברות המתמחות בעבודות קידום בגוגל יכולים לנוע בין 2,000 ועד 20,000 ואף יותר, כאשר חלק מהסכומים מושקעים בקידום ממומן, שחשוב וחיוני גם כאשר הדגש הוא על הקידום האורגני. מה שחשוב בנושא זה הוא לקבל את התמורה התואמת את ההשקעה ההתחלתית ולהביא לידים שיכפילו את ההכנסות פי כמה ויאפשרו לבית העסק להגיע להישגים חדשים וגבוהים יותר ויותר בכל פעם.

המאמר נכתב ע״י אורי מינץ – שיווק דיגיטלי 077-9971646

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן