סוגים שונים של חדרי בריחה

בשנים האחרונות חדרי בריחה וחווית האקשן שהחדרים האלה מספקים, הופכים ליותר ויותר פופולאריים תוך שהטירוף שהגיע אלינו מספרד וכבש בסערה את כלל העולם: מקנה חוויה של סרט אקשן, מתח ומסתורין בו המשתתפים הם השחקנים הראשיים, כמו גם הגיבורים שאחראיים להצלת העולם!

כיום ישנם שלל חדרי בריחה המקנים כמה שעות של אקשן אמתי עם חוויות שונות, מטלטלות ומפתיעות, כמו גם עם שלל משימות שיש לבצע, תוך שהאדרנלין זורם בגוף במרץ, בזמן שכל אחד ואחת יכולים לבחור את חדר הבריחה המתאים ביותר להם ולאופיים!

אילו סוגים של חדרי בריחה ישנם? הנה רשימה של הקונספטים הבולטים:

סרטי בילוש – חדרים מסוג זה מתאימים לאוהבי החידות, הצפנים והאביזרים המיוחדים, ממש כמו אלה של משימה בלתי אפשרית! בחדרים כאלה על המשתתפים לפתור חידות, לתפוס את הרעים ולהציל את העולם מן האסון הבא!

סרטי אימה – עוד בקונספטים שונים ניתן למצוא חדרים אשר מבוססים על סרטי אימה. חדרים בסגנונות שונים כמו חדר המבוסס על סרטו האימה “המסור”, או “שתיקת הכבשים” ועוד, מקנים למשתתפים חוויה מצמררת שבאמצעותה הם חייבים להבין מהם כוחות הרשע שעליהם לנטרל.

חדרי בריחה לילדים – מי שרוצה ליהנות מחוויה לכל המשפחה, יוכל למצוא חדרים כמו “אינדיאנה ג’ונס” המוכר והאהוב, “חדרי פיראטים”, “טיטאניק” ושלל חדרים שמתאימים לילדים. באמצעות חוויות רצופות נסיכות, מלכים, דרקונים, חרבות וכשפים: הילדים שלכם וגם אתם יכולים ליהנות מחוויה כיפית לחלוטין!

חווית מוסד – מי שרוצה להכנס אל נבכי המוסד הישראלי, יוכל לבחור בחוויה בה כל המשתתפים מרגישים ממש כמו סוכני מוסד אמתיים. באמצעות כתבי סתרים, רמזים, פתרון חידות וחיפוש אחד גורמים חשודים: ניתן ליהנות מחוויה כיפית במיוחד, מלאת אקשן ואדרנלין המתאימה למבוגרים, בני נוער וילדים!

כיצד בוחרים חדר בריחה מושלם?

על מנת למצוא את הקונספט המושלם עבורכם, נסו לסקור מעט את הנושאים השונים של החדרים, כמו גם את החברות המציעות חדרים מושלמים וכאלה המתאימים לאופי שלכם ושל שאר המשתתפים. בכך תוכלו לבחור שלל אטרקציות לימי הולדת, לאירועים, כמו גם שחדר בריחה מקנה בילוי יום כיף עם כל המשפחה, העובדים כמו גם עם החברים!

לסיכום, חדר בריחה הינה חוויה שלא כדאי לפספס, לכן יש כבר עכשיו לבצע מחקר קטן ולבחור במקום הנכון ביותר ליציאה אל מסע נפלא ומאתגר!

תמונה: deposit photo

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן