קידום אתרים בגוגל

אם יש היום תחום נפוץ במיוחד הלוא הוא קידום אתרים בגוגל. כל עסק מעוניין להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל, כך שיוכל לצבור כמה שיותר לידים ולקדם את ענייניו. אך העניין לא תמיד פשוט כפי שנראה בתחילה, בייחוד כשעל המקומות הראשונים בגוגל מתחרים עוד אתרים רבים. בעולם שבו כל אתר מנסה להתחרות באחר נוצרו מיתוסים שונים סביב קידום האתרים שהגיע הזמן לנפץ.

7 מיתוסים על קידום אתרים שכדאי להכיר

מהו באמת SEO? האם אפשר “לעבוד” על מנועי החיפוש? המיתוסים בהתגלמותם:

  1. SEO הוא קידום אתרים – לא מדויק. ראשי התיבות של SEO הם Search Engine Optimization ומדובר בחלק מצומצם מאוד של קידום אתרים המתייחס לאופטימיזציה שנועד לשפר את התנועה הנכנסת לאתרים. קיימים גם אתרים שאינם משתמשים ב-SEO ופונים לאמצעים שונים דוגמת רשתות חברתיות על מנת להגיע ללקוחות רבים.
  2. אפשר לעבוד בקלות על מנוע החיפוש של גוגל – ובכן, לא תמיד. אם גוגל מוצא קישורי ספאם או תוכן מועתק באתר, הוא דואג להעניש את האתר בחומרה. כך שתמיד כדאי לפעול בדרכים אתיות על מנת לקדם את האתר שלכם.
  3. אם הגעתי למקום הראשון, אני בדרך להצלחה המיוחלת – לא תמיד ותלוי מהי המטרה שלכם. כך למשל, ייתכן שאתם מקבלים מאות פניות ביום לאתר שלכם, אך כמה מהן רלוונטיות באמת?
  4. אם הגעתי למקום הראשון, אפשר להפסיק לקדם את האתר – חשוב לקדם את האתר בכל עת. אחרת אתם עלולים לרדת בקלות למקומות האחרונים.
  5. עסק מוכר אינו זקוק לקידום אתרים או לאתר – לעסק מוכר יש מתחרים רבים, כך שאם הוא לא יעמוד עם האצבע על הדופק, הלקוחות שלו עלולים לעבור לעסקים אחרים. לדוגמה, רשת מסעדות גדולה המוותרת על אתר או שאינה מעניקה ללקוחותיה את האפשרות להזמין טייק אווי דרך אתר אינטרנט, עלולה בסופו של דבר להפסיד את לקוחותיה.
  6. לא ניתן לקדם בקלות אתר חדש – ההיפך הוא הנכון. בניית אתר חדש היא כמו פתיחת דף חדש – ניתן להתקין בו תוספים שיסייעו לכם להתאים את האתר לעדכונים החדשים של גוגל. בעזרת קידום נכון ניתן להשיג תוצאות טובות כעבור כמה שבועות.
  7. קישורים רבים עוזרים בקידום האתר – קישורים הם עניין של איכות ולא כמות. אם האתר שלכם מלא בקישורים ספאמיים ובלתי איכותיים, הוא לא יצליח לעלות בדירוג.

רוצים לשבור עוד מיתוסים נפוצים ולדעת קצת יותר על קידום אתרים? איתי ורצ’יק IVBS בונה אתרים מומחה שיעזור לכם לבנות את האתר לפי הכללים הדרושים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן