טסים לארה”ב? 7 מקומות שאתם חייבים לראות!

ארצות הברית מציעה מגוון רחב של אטרקציות לאזרחיה ולתיירים ברחבי העולם. ישראלים רבים מוכנים להתאזר בסבלנות ולטוס מעל 12 שעות, ולעתים אף להחליף טיסת ביניים אחת או שתיים בדרך, על מנת לטייל בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. ואכן, ביקור אחד בארצות הברית הופך את הסרטים האמריקניים בהוליווד למציאות, ואתם מבינים כי המדינה שונה בהחלט מהמסך ההוליוודי.

מבקרים בארה”ב? אל תחמיצו את המקומות האלה

מתבלטים לאן לטוס בקיץ הקרוב? אלה כמה יעדים אטרקטיביים בארה”ב שכדאי להכיר:

  1. לוס אנג’לס – בירתה של החוף המערבי והעיקר הגדולה ביותר בקליפורניה היא אחת הערים המתוירות ביותר, ואולי משום שהמבקרים בה יכולים להבחין בכל המקומות שהם רואים בהוליווד פעמים רבות: שדרת הכוכבים, דיסנילנד וכן שכונות מפורסמות כמו בברלי הילס, מאליבו, בנטה מוניקה או בל אייר.
  2. נאפה – עיר נוספת בקליפורניה המוכרת במיוחד בתור “ארץ היין”. נאפה מושלמת לטיולים רומנטיים ופסטורליים ומשלבת טעימות יין, פונדקים נעימים ואתרי ספא.
  3. לאס וגאס – העיר המפורסמת הממוקמת במדינת נבדה ידועה בעיקר בזכות מקומות ההימורים שלה. אך לאס וגאס אינה רק עיר של הימורים. תוכלו לראות בה את מופע המזרקות המרהיב, לשוט בגונדולה או לטייל בפארק עמק האש.
  4. ניו יורק – וכמובן, לא ניתן לטייל בארה”ב מבלי לבקר בניו יורק סיטי. העיר התוססת מציעה שורה ארוכה של פארקים, קניונים ורחובות מרהיבים. כמובן, כאשר אתם נמצאים בניו יורק תוכלו לבקר במקומות מפורסמים דוגמת הכלבו הגדול מייסיס ניו יורק, ברודוויי וההצגות המעניינות, מוזיאון מטרופוליטן, פסל החירות שהפך לסמלה של העיר ועוד.
  5. שיקגו – העיר הגדולה ביותר השוכנת במדינת אילינוי היא עיר תוססת של תשוקה ומוסיקה טובה. בשיקגו מתקיימים מופעי ג’אז ובלוז ומועדונים רבים פתוחים בה עד אור הבוקר. כמו כן, ניתן לבקר בגן החיות לינקולן או בפארק המילניום.
  6. וושינגטון – עיר זו מתאימה לכל מי שאוהב מוזיאונים, מכיוון שיש בה את רשת המוזיאונים הגדולה ביותר בעולם. ניתן למצוא בה מוזיאונים מכל הסוגים: היסטוריה, אמנות, טכנולוגיה, תרבות ועוד.
  7. הרי הרוקי – כל מי שמעוניין להרגיש את הטבע של ארה”ב, לא יכול שלא לבקר בהרי הרוקי שבמדינת קולורדו. זהו פארק מרהיב ומשכר חושים, בייחוד עבור מי שמגיע אליו בפעם הראשונה.

 

לפני שאורזים מזוודה, צריך לדאוג לוויזה

רגע לפני שאתם מודיעים בהתרגשות לכל הקרובים ובני המשפחה שאתם עומדים לבקר בלאס וגאס או בדיסנילנד, חשוב לדאוג לפעולה משמעותית במיוחד והיא הוצאת ויזה לארה”ב. בין ישראל לארצות הברית לא קיים הסכם הפוטר את הישראלים מלהוציא ויזה, וכל אזרח ישראל המעוניין לבקר במדינה שמעבר לים צריך לקבל אשרת כניסה לגבולות ארצות הברית. מדובר בתהליך מעט ארוך, ולכן כדאי להתאזר בסבלנות ולדמות בנפשכם את כל המקומות המופלאים שאתם עומדים לבקר בהם ברגע שתשיגו את האישור המיוחל.

 

אז מה צריך לעשות כדי להוציא את הוויזה?

חידוש ויזה לארה”ב או הוצאת ויזה כרוכה בכמה שלבים. ראשית, עליכם למלא טופס ds160 באנגלית. בטופס זה עליכם למלא את הפרטים האישיים שלכם ולציין את הסיבה שבעקבותיה אתם מעוניינים לבקר בארצות הברית – עסקים, תיירות, לימודים וכדומה. חשוב למלא את הטופס לפרטי פרטים, אחרת עלולים לפסול את האישור רק בגלל ציון שגוי של כתובת המגורים שלכם. שנית, יש לשלם אגרה בשווי של 160 דולר. ולבסוף, עליכם לקבוע תור לשגרירות ארה”ב ולעבור בה ראיון. זהו ראיון קצר האורך בין 2 ל-10 דקות. במהלכו בודקים אם אינכם מהווים איום למדינה ואינכם מתכוונים להשתכן בה באופן בלתי חוקי. לפיכך, מומלץ להיראות נינוחים ולהביא מסמכים המעידים על כך שיש לכם עוגן יציב בארץ: חשבון בנק ישראלי, אישור עבודה מהמעסיק או אישור על נכסים.

המאמר נכתב בשיתוף חברת VISA USA המתמחה בהוצאת ויזה לארה”ב ונחשבת לאחת החברות המקצועיות בארץ. וודאו שיש לכם ויזה, שהיא בתוקף ובמידה ולא, בקרו באתר החברה: https://www.visa-usa.co.il והוציאו ויזה בקלות וללא עיכובים מיותרים ובירוקרטיה מתישה.

זכרו שארה”ב מגוונת ומלאה אפשרויות טיול, תכננו את הטיול, בחרו את המקומות מבעוד מועד בכדי לנצל את זמנכם בצורה הטובה ביותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן