קוד לבוש כחול לבן בבר מצווה – מדוע כדאי?

 

אתם מכירים היטב את קוד הלבוש הנדרש במקום העבודה שלכם, ואילו הילדים ובדגש הילד החוגג שלכם, מכירים את קוד הלבוש הנדרש בבית הספר. האורחים שלכם? הם יכירו את קוד הלבוש לאירוע המצווה שאתם חוגגים לילדכם. יותר ויותר הורים בוחרים להפוך את האירוע לאירוע רוחני, משמעותי ובעל ערך רב, כאשר בין היתר עוטפים אותו במונחים אלו עם קוד לבוש המבוסס על הצבע הלבן בשילוב עם הצבע הכחול. מדוע כדאי לדבוק בצבעים אלו באירוע המצווה של ילדכם?

האירוע הופך אינטימי יותר עם קוד הלבוש:

ראשית, קוד הלבוש לכשעצמו. האם זה נכון לדרוש מהאורחים להגיע עם בגדים בצבעים מסוימים? כל עוד מדובר על אירוע אינטימי כמו זה הנחגג בכותל, הרי שאין בעיה לדרוש בבקשה שכזאת. הסיבה? אירוע אינטימי ובוטיקי מבוסס מראש על כמות מוזמנים קטנה – מה שאומר שקהל האורחים בנוי מחברים ובני משפחה. אם לא תבקשו בקשה כזאת מהמעגל הקרוב אליכם ביותר, ממי כן? האירוע שלכם יהפוך אינטימי, מרגש ועוצמתי ביותר בעת שכל האורחים יהיו לבושים באותו הצבע.

עוצמה צבעונית בצבעי דגל ישראל:

אירוע בר מצווה בכותל הוא אירוע בעל זיקה לתרבות והמסורת היהודית וגם למדינת ישראל. האם תוכלו לחשוב על צבעים מתאימים יותר לחגוג בהם בכותל מאשר צבעי הדגל? כחול ולבן הוא הצבע שלכם וגם של האורחים שלכם באירוע המצווה המרגש. בעוד העוצמה תשתקף בפניכם כבר באירוע כאשר כל האורחים יהיו לבושים באותו הצבע, הרי שהאפקט המרגש באמת ישתקף דרך אלבום התמונות שתקבלו לאחר האירוע.

הצבע הלבן כצבע המסמל התחלה חדשה:

אם מתפקסים לרגע על הצבע הלבן, הרי שהוא מסמל טוהר והתחלה חדשה. כידוע, הילדים החוגגים את יום ההולדת ה-13 ניצבים לפני אתגר ותקופה חדשה בחייהם: תקופת הבגרות. לאורך 12 השנים האחרונות הם כונו “ילדים”, אך כעת עם גיל 13 הם מקבלים עליהם את התואר המחייב “גברים”. אז אולי הם כעת גברים צעירים, אך מכאן והלאה הם עתידים לעשות דרך משמעותית שתהפוך אותם בוגרים יותר ויותר. לחיי ההתחלות החדשות עם מלתחה קולקטיבית בצבע הלבן לכל האורחים!

הצבע הלבן כצבע החגיגי ביותר:

כמו כן, נדמה כי אין עוד צבע חגיגי יותר מאשר הצבע הלבן. האירועים הנחגגים בכותל הינם אירועים הנחגגים בשעות הבוקר והצהריים, ובאירועים הנערכים בנוכחות אור השמש, הצבע המחמיא ביותר הוא צבע זה. אירוע בר מצווה הינו חגיגה משפחתית-מלכדת ומרגשת, כאשר אין עוד דרך טובה יותר לחגוג את הרגעים המרגשים והנדירים האלו מאשר עם הצבע הלבן. כמו כן, צבע זה מצטלם בצורה נהדרת – מה שיבטיח לכם ולאורחים שלכם תיעוד פוטוגני.

פריטי לבוש בצבעים שכיחים שיש לכל האורחים:

אם זייתם דורשים מהאורחים שלכם להגיע בפריטי לבוש אדומים, סביר כי היה מדובר על לוגיסטיקה סבוכה וגם על הוצאה שהיה על האורחים להוציא. צבעי הכחול והלבן הינם צבעים שכיחים, וסביר להניח כי לכל אורח שלכם יש פריטים בצבעים אלו. תוכלו להנחות את האורחים שלכם להגיע בפריטי לבוש לבנים, כחולים או בשילוב של שניהם. קוד לבוש באירוע יוצר אפקט מרהיב – אל תוותרו עליו!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן