מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי רגיל?

הרבה פעמים אנו בוחרים ללכת לעיסוי מפנק כחלק מבילוי ופינוק עצמי או זוגי . אך לפעמים אנחנו מרגישים שאנחנו פשוט חייבים עיסוי מקצועי! לרוב זה יגיע אחרי הרגשה לא נעימה של כאבי גב , שרירים תפוסים ,התכווצות ,דלקות ,פציעות וכו’ .

רוב האנשים נוטים פשוט לקבוע תור לעיסוי רגיל שהם מכירים ..אך האם זה מספיק ? או שמה צריך לפנות לעיסוי רפואי ? במאמר הבא נעסוק בהבדלים בין שני העיסויים הללו

ההבדלים בין עיסוי רפואי לעיסוי פינוקי?

במה מתמקדים –

עיסוי רפואי : מתמקד לרוב בבעיה ממוקדת לכן הפוקוס יהיה לרוב באזור ספציפי “בעייתי” שהוגדר מראש .

לדוגמא כשספורטאי מגיע עם התכווצות שריר בשריר הירך ,העיסוי מתמקד כל כולו באזור הבעייתי

עיסוי פינוקי : לרוב לא יתמקד באזור ספציפי אלא יבוצע על שטח גדול יותר בהתאם לסוג העיסוי .

מטרת הטיפול

עיסוי טיפולי :כפי שאמרנו אנו מטפלים בבעיה ספציפית לכן המטרה והשאיפה היא להביא לשיפור ניכר במצב ויתרה מכך , מיטוט הבעיה באופן מוחלט .

משום שהעבודה על אזור בעייתי דורשת ארסנל טכניקות שונות והעבודה היא יותר ממוקדת וסיזיפית, כיום כמעט כל מכון ספא בתל אביב מחזיק מעסים מקצועיים בעלי תעודות המתמחים בעיסוי רפואי.

יש לשים לב ,העיסוי הרפואי לעתים דורש יותר מטיפול בודד או שניים לכן כיום הרבה מכוני ספא מציעים חבילות מיוחדות לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות וזקוקים לטיפול מתמשך .

עיסוי פינוקי :המטרה היא בעיקר פינוק והנאה , הפחתת סטרס ולחץ  רגיעה פיזית ונפשית. זה יעשה באמצעות מגע נעים , מלטף , לא פיזי ובעיקר משחרר . נכון שלפעמים מגיעים לאזורים תפוסים או מכווצים אז לרגישים בינינו יכולה להיווצר מעט אי נעימות אך ההרגשה הכללית היא “היי” וכיף

אומנם העיסוי הפינוקי נועד לצורכי הנאה ופינוק עדיין לעתים הוא יכול להביא לשיפור ניכר בבעיה ספציפית .

למי מתאים כל אחד מהעיסויים

עיסוי רגיל/פינוקי :מתאים לכל אחד שמגדיר את עצמו חובב מסאז’ים ואוהב להתפנק על החיים .

מומלץ בכל מקרה להתייעץ עם נותן השירות כדי לקבל את העיסוי המתאים לכם ביותר .

עיסוי רפואי: מתאים במקרים של חוסר גמישות , בעיות גב , בעיות ספציפיות בשריר , חיזוק רצועות וגידים , הפחתת מתח וחרדות ,בעיות פיזיותרפיה ,פציעות ספורט ועוד

לסיכום

נוכחנו לדעת במאמר הזה שעיסוי זה לא רק פינוק שמוצאים בתאילנד במחירים של מנה שווארמה אלא ישנו עולם שלם של טיפולי ספא מפנקים לבריאות הגוף ובריאות הנפש. למדנו שישנם הבדליים מהותיים בין העיסויים הרפואיים(הוליסטיים) לעיסויים רגילים ואנו מבטיחים לכם שאם י[דע שקיבלתם כאן בתוספת עזרה ממכון ספא אותו תבחרו תוכלו למצוא את העיסוי שמתאים לכם באותו רגע .

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן