5 גורמים שישפיעו על דירוג האתר בגוגל בשנת 2019

אילו גורמים ישפיעו על דירוג האתר בשנת 2019? נכון לשנת 2018, קיימים מספר פקטורים שכאלו: איכות וכמות התוכן, הרלוונטיות של האתר, מהירות הטעינה, עיצוב רספונסיבי או העדרו, כמות ואיכות הקישורים שמובילים לאתר – ועוד. קידום אתרים אורגני הוא דבר שמתפתח ומשתנה כל הזמן, וגוגל ידועים בעדכונים שהם מוציאים. כל הקשור לפרסום בגוגל לא הולך לשום מקום, אך בהחלט ניתן לצפות לשינויים מסוימים שיחולו בשנת 2019, בעוד שהטרנדים הקיימים ימשיכו לצבור תאוצה.

רשתות חברתיות

כיום, לרשתות החברתיות אין השפעה ישירה על הקידום האורגני. כמובן שפרסום ברשתות כן עוזר לשיפור הטראפיק אל האתר, למיתוג שלו ולנוכחות שלו ברשת. מה שקורה זה שעם הזמן, לסושיאל יש יותר השפעה על כל תחום ה-SEO. גוגל מתחילה לעשות אינדוקס גם לדפים של הרשתות החברתיות. מיטוב האתר יצטרך להתייחס גם למיטוב הנוכחות של העסק בסושיאל. פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק יהפכו במידה מסוימת למקשה אחת. מקדמי אתרים יהיו חייבים לשים לכך לב וללמוד את רזי הרשתות החברתיות, אם הם טרם עשו זאת.

תוכן מעולה

דבר-מה שלא הולך להשתנות, ולמעשה רק הולך להמשיך ולהתפתח, הוא כל הקשור לתכנים באתר וליצירת תכנים מקוריים ואיכותיים. אנחנו כבר עכשיו “מותקפים” באינספור סרטונים שחברים שלנו משתפים מדי יום. תוכן מילולי וויזואלי מקבל במה יותר מאי פעם, ובהחלט אפשר להניח שזאת רק ההתחלה. כבר עכשיו קידום דיגיטלי מתבסס במידה רבה על תוכן. זה נכון מאוד לקידום אורגני בגוגל ונכון גם לערוצי שיווק נוספים.

חיפוש קולי

קיים יסוד סביר להניח שחיפוש קולי יצבור תאוצה ויתפוס חלק מהנפח של חיפוש מבוסס הקלדה. מקדמי אתרים יצטרכו להתאים את האופטימיזציה של האתר והקידום עצמו וגם את מחקר מילות המפתח שהם מבצעים לחיפוש הקולי. חישבו על ההבדל שבין מה שאתם אומרים לבין מה שאתם כותבים – אין ספק שחיפוש קולי יכלול משפטים שונים מחיפוש טקסטואלי, וכנראה שנקבל חיפוש של יותר ויותר ביטויים ארוכי זנב.

מהירות הגלישה

פקטור של מהירות גלישה ומהירות טעינת העמודים באתר הוא חשוב מאוד כבר כיום. רמת הסבלנות של הגולש צונחת עם הזמן, והמשתמשים מצפים לקבל עמודים שנטענים בין רגע. קידום אתרים ימשיך לשים דגש על הביצועים של האתר ועל כל המשתמע מכך. יש להשתמש בזיכרון מטמון באופן אידיאלי, בתוספים הרלוונטיים ובמיטוב הקוד והמבנה של האתר, על מנת להבטיח שהוא יטען וינוע מהר ככל האפשר – או שהגולשים יעזבו אותו מהר ככל האפשר.

מובייל

אפשר בהחלט להניח שהשימוש במובייל והגלישה במובייל רק “יחמירו”. המכשירים הניידים תופסים עוד ועוד מקום בחיינו וקידום אתרים שם דגש על המובייל כבר היום. כל אתר שמכבד את עצמו הוא בעל עיצוב רספונסיבי שמגיב ומשתנה בהתאם למסך שדרכו המשתמש גולש בו. אתר רספונסיבי מדורג באופן גבוה יותר על ידי האלגוריתם של גוגל, וכמובן שגם הגולשים עצמם נהנים יותר לגלוש באתרים רספונסיביים דרך המכשיר הנייד. זה כבר מזמן לא טרנד, אבל אין ספק שהטרנד הזה הולך להמשיך ולהתפתח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן