בחירת פסי האטה מגומי לחניון

מגדלי מגורים, מרכזים מסחריים, מתחמי עסקים וגם אתרי בילוי – בכולם ניצבים היום חניונים מסודרים. היתרונות של החניון ברורים בהחלט, אבל אין ספק שיש גם כמה אתגרים משמעותיים בניהול השטח הזה, מהצורך ביצירת גבולות גזרה ברורים לחניית הרכבים ועד להאטת מהירות הנסיעה של הנהגים כדי להגביר את הבטיחות ולמנוע תאונות מיותרות. כאן בדיוק נכנסים פסי ההאטה לתמונה, והנה מה שאתם צריכים לדעת עליהם ועל האופן שבו הם יכולים להפוך את החניון למקום בטוח הרבה יותר.

איך פס ההאטה עוזר לנו?

השם שלו מרמז היטב על התפקיד המרכזי והמשמעותי ביותר שלו – האטת תנועת הרכבים. פס האטה נועד להבטיח לנו שליטה טובה יותר על מהירות המכוניות בחניון, שכן מדובר לרוב בנתיב נסיעה צר ובמרחב שהתאורה בו איננה טובה מספיק. פסי ההאטה מחייבים את הנהגים להאט את הקצב והם מגבילים את המהירות ל-30 קמ”ש בלבד, מה שמאפשר לנהג להגיב מהר יותר להופעתו של רכב אחר או לכניסתו של הולך רגע לנתיב הנסיעה. פס האטה מגומי עם צבעים בולטים הוא בולט, ברור ואפקטיבי מאוד.

עצירת כלי הרכב במקום הנכון

פסי האטה מגומי ומעצורי חניה מאפשרים לנו גם לתחום את מקומות החניה, וזו נקודה חשובה מאוד משום שזו הדרך האידאלית ליצור סדר בחניון. כך אנחנו מנצלים את השטח באופן יעיל ומונעים מצב שבו מכוניות חונות באופן בלתי אחיד, תוך שהן פוגעות בתנועה החלקה בנתיבי הנסיעה. השילוב בין פסי עצירה ופסי האטה הוא קריטי, ללא ספק, בוודאי אם המטרה שלנו היא להבטיח את שלומם של הנהגים ושל הולכי הרכב, ליצור סדר ולנצל את השטח באופן מיטבי. שילוב של אלמנטים נוספים (כדוגמת מראה פנורמית) רק יעזרו לנו לשדרג את תחושת הבטיחות עוד יותר.

הפרטים הטכניים והחשובים באמת

כדי להבטיח שפס ההאטה אכן יעשה את המוטל עליו, וכדי להפוך אותו לאלמנט משמעותי שמאט את הנהגים ושומר על הסדר בחניון, חשוב לבחור במוצר איכותי וחזק מאוד. באופן כללי פס ההאטה עשוי גומי ממוחזר בתוספת פוליאוריטן, ואלה הם הנתונים שמאפשרים יצירת פס גמיש מצד אחד, אבל גם עמיד וחזק מאוד מצד שני. כשמוסיפים לתמונה גם את ההתקנה הפשוטה ואת הצבעים הבולטים – אלה שהופכים את הפס לברור ובולט בשטח גם בחניון האפלולי – מקבלים תוצאה מצוינת שמשפרת את תחושת הבטיחות שלנו בכביש.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
יעל שייבו

כתבה מעניינת מאוד. מודה שמעולם לא יחסתי חשיבות לפסי ההאטה, אך לאחר קריאת הכתבה, אני שואלת את עצמי למה לא שמים יותר פסי האטה כאלו ברחבי העיר? מי מטפל בזה?

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן