איך לעבור יום הולדת ללא דמעה אחת…

יום הולדת הוא הפקה. כמו כל הפקה, גם הפקת יום הולדת מחייבת תכנון מוקפד, שימת לב לכל הפרטים ואי חריגה מהתקציב המיועד למסיבה. ילדים מתרגשים לקראת יום ההולדת שלהם. יש להם ציפיות- טבעיות ומוצדקות- מהאירוע. כאן, באתר, ריכזנו עבורכם ובעיקר עבורם מבחר עצום של הפעלות לימי הולדת לכל גיל.

על פי ניסיון מצטבר של לקוחותינו והודות להם- גם שלנו, גיבשנו הבנות על אודות “עשה” ו”אל תעשה” בתכנון מסיבת יום הולדת של ילדים. אנחנו מוצאים מקום וטעם לשתף אתכם במסקנות אליהן הגענו.

  1. המסיבה היא של הילדים ולמענם. תנו להם להיות שותפים מלאים בבחירת ההפעלה וככל שהבחירה שלו לא מחייבת אתכם לחריגה מהתקציב, לתת לו את הזכות לבחור בפעילות האהובה עליו.
  2. שאלו את הילד או הילדה את מי הם רוצים להזמין למסיבה.
  3. תכננו את מועד המסיבה לזמן שעשוי להתאים לכולם או לרובם. לא מומלץ לערוך מסיבה בשבת.
  4. קביעת נושא (קונספט) ליום ההולדת ובחירה בהפעלה רצויה מייתרת את השאלה שמטרידה רבים- מה עושים ביום ההולדת? חשוב לוודא עם המפעיל שיש לו ניסיון בהפעלת כל המשתתפים במסיבה.
  5. אם אתם מתכננים יום הולדת בחוץ, הכינו, ודאי בעונה שבה ייתכן עדיין גשם, חלופה במקום סגור.
  6. התאמת סוג ההפעלה לגיל הילדים עשויה להיות משמעותית ביותר. הקלנו עליכם בכך שסיווגנו את ההפעלות לפי קבוצות גיל. נשמח לסייע לכם מהניסיון שלנו. תוכלו להיעזר, כמובן, בחוות הדעת ובהמלצות של הגולשים. סביר להניח שגם הילדים שלכם יאהבו את מה שאהבו ילדים רבים לפניהם.
  7. חשוב לוודא כי כל הפרטים מובנים ומקובלים עליכם. אין פרטים קטנים ואין אותיות קטנות. הכול צריך להית גלוי ושקוף ובעיקר- מוסכם. חשוב לוודא את משך זמן ההפעלה כדי למנוע מפח נפש. לפני ההפעלה דאגו לקבל מסמך שבו מתחייב המפעיל, בחתימתו, לכל מה שהוסכם בינכם.
  8. הפעלה מעניינת, אטרקטיבית וסוחפת חשובה במסיבה יותר מאשר האוכל (הכיבוד). חשיבותה של ההפעלה בכלל החוויה עולה על חשיבותו של האוכל; זה לא אומר כמובן, שלא נדרשת השקעת מחשבה ( ו… כסף) בנושא זה אבל אין הכרח “להשתגע” בארוחה בת שלוש מנות- לא אחת די במגשים עם פירות ודברי מתיקה.
  9. במסיבה בכלל ובשעת ההפעלה בפרט חשוב שתהיו נגישים וזמינים עבור הילדים אבל עם זאת זכרו- אתם לא המרכז. אתם יכולים להשגיח מהצד, להיות ערניים ולתת מענה בכל עת ככל שיידרש.
  10. יום הולדת לילדים הוא יום חשוב, משמעותי ומרגש עבורם. יש ילדים שההתרגשות והלחץ מהמסיבה מיתרגמת אצלם להתפרצות כעס או בכי (אופס, לא תמיד אפשר לעבור יום הולדת ללא דמעה…) הרגיעו אותם. תנו להם לחוש כי אתם מבינים אותם. הבטיחו להם שהכל בסדר.

רעיונות על הפעלות לימי הולדת עוברות אצל ילדים והוריהם מפה לאוזן. מי שגולשים באתר מסיבונט נחשפים אל כל סוגי ההפעלות הקיימים במקומותינו. קל למצוא הפעלה שתמצא חן בעיני הילדים שלכם כאשר החיפוש ממוקד בסוג ההפעלה, באזור שבו היא מוצעת ולטווח הגילים שהיא מתאימה להם. ניתן להתרשם מחוות דעת והמלצות של ילדים והוריהם.

בשורה התחתונה: מפעילים מקצועיים שיודעים להופיע בפני ילדים ולשתף אותם בהפעלה מסוגלים להפוך את המסיבה לחוויה בלתי נשכחת. אם אתם נוהגים לבחון כדאיות של דברים במבחן עלות מול תועלת, חשוב שתדעו כי בהקשר זה השמחה והכיף של הילד שלכם בפרט ושל הילדים המשתתפים במסיבת יום ההולדת בפרט הם הם התועלת.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן