עורך דין צבאי מומחה: מגן על זכויות החיילים

חיילים הנמצאים בשירות סדיר לא תמיד יודעים כי יש להם זכויות בכל הנוגע להתנהלות במערכת הצבאית, ובשל חוסר ידע זה, הם מוצאים את עצמם לעיתים רבות חסרי אונים מול הצבא ומערכות בתי המשפט שבו.

חיילים אשר לא יודעים מהן הזכיות הבסיסיות שלהם, הם כאלה שנכנסים לסוג של פלונטר במערכת הנוקשה והלא מתחשבת הזה, תוך שהם בשל העדר הידיעה מוצאים עצמם נחקרים בחקירות שונות, נשפטים ללא יכולת להתגונן, מקבלים עונשי מעצר או אף נרדפים על ידי אנשי החוק הצבאיים.

בשל כך וכדי שניתן יהיה לדעת מהן הזכויות השונות, חשוב למצוא עורך דין צבאי מומחה אשר יגן על זכויות החיילים. עורכי דין מסוג זה שמגיעים בדרך כלל מתוך המערכת הצבאית ויש להם ניסיון רב התמודדות עם המערכת, יסייעו במגוון תחומים ביניהם: ליווי בחקירת מצב ובפתיחת תיקים פליליים, ייצוג אנשי קבע מול ועדות ערר וועדות שחרור, ניהול וייעוץ במקרים של תיקי עריקה, פניות לגורמי רפואה בכלא צבאי, ייצוג בהליכים פליליים, פניה לגורמים בבריאות הנפש, סיוע בהליכי פטור משירות צבאי, ליווי וייצוג עריקים ועוד.

עורך דין צבאי מומחה הוא כזה שיגן על זכויות החיילים בשלל מקרים כמו שהזכרנו כאשר חשוב במידה ואתם מרגישים חסרי אונים לפנות לייעוץ של עורך דין. אבל כיצד בוחרים את עורך הדין הצבאי הטוב ביותר? הנה כמה דגשים בבחירה:

ניסיון ומומחיות – חשוב לבחור עורך דין שיש לו ניסיון ומומחיות בתחום תוך שהוא יכול בשל הניסיון הרב שלו במערכות צבאיות וייצוג חיילים מול מערכות אלה להקנות לכם את הייעוץ ואת ההגנה הטובה ביותר.

סיכויי הצלחה – נסו לבדוק מהם סיכויי ההצלחה שלכם לנצח בתיק מול הפרקליטות הצבאית עם ייצוג של עורך דין מסוג זה. את הסיכויים תוכלו להעריך בעיקר על פי הצלחות של עורך הדין בתיקים דומים כמו גם באמצעות פגישת ייעוץ אשר בה יוכל עורך הדין לאמוד את סיכויי ההצלחה שלכם במשפט או בכל סיטואציה שנקלעתם אליה.

בדקו אודות הצלחות מוכחות – נסו להבין איזה הצלחות ישנן לעורך הדין בתיקים דומים לתיק שלכם. את ההצלחות תוכלו לבדוק באמצעות קטעי עיתונות ואתרים העוסקים בפסקי דין. עוד חשוב לבדוק אודות הצלחות עורך הדין כאשר הצלחות אלה אפשר למצאו גם בקטעי עיתונות וגם באתרי אינטרנט ייעודים.

ידע וניסיון במערכת הצבאית – חשוב שעורך הדין יהיה בעל ידע וניסיון במערכת הצבאית. מה שיש גם לפעמים אצל עורך דין פלילי.

רקע צבאי – עוד יש לבדוק כי עורך הדין הוא כזה שמכיר את המערכת הצבאית מבפנים והוא יוכל להשתמש בכל הידע שצבר עם השנים כדי לסייע לכם להתמודד עם הקשיים מול המערכת.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן