מדריך גידול קנאביס: א’ ב’ למתחילים

קנאביס
ידע שימושי שיאפשר לכם להתחיל לגדל קנאביס באופן מיידי. קבלו מדריך גידול קנאביס למתחילים.

איזו התרגשות!! אתם רוצים לנופף לשלום ל”דילר” שלכם ולהתחיל לגדל בעצמכם קנאביס. נמאס לכם להשאיר 50 אחוז מהמשכורת שלכם אל ה”בן-אדם” (שהוא אגב אחלה ואפילו יש לו תואר ראשון) ואתם רוצים לקחת את השליטה ולהעביר אותה לידיים שלכם. מצוין. בדיוק בשביל זה הכנו לכם מדריך גידול קנאביס קצר וקצבי שיסייע לכם בצעדיכם הראשונים כחקלאים הידרופוניים. לא, לא נלאה אתכם ביותר מדי פרטים לא חשובים, נצייד אתכם רק בידע חיוני שיאפשר לכם להתחיל לגדל קנאביס באופן מיידי. אז הנה לפניכם מדריך גידול קנאביס, א’ ב’ למתחילים.

הכנות ראשונות:

  1. בשלב הראשון יש לרכוש אדמה. את האדמה ניתן לרכוש בהידרו שופ’ס ייעודיים וכן במגוון משתלות ברחבי הארץ. שימו לב, ספרו למוכרים שאתם עומדים לגדל קנאביס, הם יוכלו לעזור לכם למצוא מצע אדמה אוורירי ומתאים לגידול הצמח.
  2. מים זמינים. כמונו גם צמחים זקוקים למים. לכן חשוב לדאוג שיש לכם מקור מים זמין ועדיף שהמים יהיו נקיים מלכלוך. כלומר: יש עדיפות למים מסוננים.
  3. אור ותאורה. זה אחד ההיבטים החשובים ביותר – האור. בהקשר זה יש לשים לב לכמות האור הנדרשת לגידול קנאביס. רמז: הרבה אור. התאימו את הנורות שלכם לגידול קנאביס ולחלל שבו אתם מגדלים את הצמח. אפשר בהחלט להשתמש ביותר מנורה אחת. הנורות הטובות ביותר לגידול קנאביס אלו הן נורות לחץ גבוה, נורות HPS, אותן ניתן לרכוש בהידרו שופ’ס.

שלב ביניים:

  1. הנבטה. הנבטה משמעותה מספר פעולות מקדימות המאפשרות לזרעים להתפתח לכדי צמחים. ניתן להנביט ב-2 דרכים עיקריות: תוכלו או לשתול את זרעי הקנאביס שלכם במצע מים או לשתול את זרעי הקנאביס באדמה. בשני המקרים יש להמתין עד אשר הזרע מתחיל לנבוט. כאשר הצמח מגיע לגובה של כ-3 סנטימטרים אפשר לשתול אותו במצע קבוע.

לחצו כדי ללמוד על ארבעת היסודות שעליהם צומח הקנאביס

  1. השתילה. בשלב זה יש לקחת כלי בעל יכולת ניקוז טובה. לתוכו יוצקים אדמה ובה שותלים את הזרע שנבט, יש להשאיר את הזנב-שורש מופנה כלפי מטה. שימו לב: אל תכסו את הזרע ביותר מדי אדמה וגם אל תהדקו יותר מדי, השאירו את האדמה מאווררת כדי לא לחנוק את הצמח. כעת, יש לצפות שהצמח ששתלנו יגדל ויתפתח לכיוון התאורה הייעודית שהתקנו. טיפ: לא מומלץ להשתמש בנורות פלורסנט, כי תאורה זו לא מולידה יבול איכותי וגדול, השתמשו בנורות לד ייעודיות בלבד.
  2. אוורור. אם אתם מגדלים קנאביס לראשונה ואתם עושים זאת בביתכם, בחדר או בארון, אז חשוב לספק לצמחים אוורור הולם. ניתן למשל להציב מאוורר בסביבת הצמח שיהיה אחראי לסירקולציה של אוויר, רק חשוב לא ליצור “רוח פרצים” לצמח, שימו את המאוורר על עוצמה נמוכה ודאגו שתהיה סירקולציה של אוויר גם מחוץ לחלל הגידול, כדי למנוע מן הצמח מלהחנק.

מתחילים לגדל את הצמח הלכה למעשה:

  1. העברה למצע הגידול. עכשיו שיש לנו עלים שמבצבצים על הנבטים יש להעביר את השתילים לאדניות או עציצים גדולים יותר ומשקים. שימו לב: צריך לבחור אדניות בעלות חורים בתחתית, על מנת לאפשר למים ולאוויר לעבור בחופשיות.
  2. התאמת התאורה. את צמח הקנאביס יש לגדל תחת אור, כאמור, אך שימו לב שהצמח לא נמצא קרוב מדי או רחוק מדי מן המנורה. בעיקר יש לוודא שהמנורה לא שורפת או צורבת את הקנאביס. חשוב לתזמן את כמות האור ושעות האור  ולדאוג שהצמח יקבל גם כמה שעות של חושך. בשלב זה הצמח שלנו מתחיל להתחזק ולהתעצם.
  3. השקיה. וודאו כל העת שהאדמה או המצע שלכם לחים. ניתן לבדוק זאת בעזרת האצבע שלנו. אם אין די מים יש להשקות ואף לוודא שהמים יוצאים מן התחתית, כי רק כך נדע שהמים הגיעו עד לשורשים.
  4. מין הזרעים. כדי ליהנות מצמח הקנאביס וכל מה שיש לו להציע צריך להבין שהחומר הפעיל נמצא בתפרחת הנקבה, לא בזכר. על כן, יש להפריד בשלב זה בין נקבות וזכרים. אם אתם לא בטוחים בעצמכם, תמיד תוכלו לרכוש זרעי נקבות בלבד, ואז שלב ההפרדה לא רלוונטי עבורכם.
  5. קטיף וייבוש הצמח. כאשר אתם רואים שהצמח גדל והתפתח לגודל הרצוי או סיים את מחזור הגדילה שלו, ייבשו את הצמח בתנאי חושך, לחות ואוורור קל. אחרי כן, שימו את הצמח בכלי אטום הרמטית לאוויר. כאשר הצמח ייבש, הכינו קססה ועשנו.

זה הכול, מקווים שתיהנו מהיבול הראשון שלכם!

    מנוי
    הודע ל
    guest

    0 תגובות
    Inline Feedbacks
    הצג את כל התגובות
    Forgot your password?

    Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

    Forgot Your Password?

    Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

    דילוג לתוכן