חברת ניקיון לדירה חדשה

מעבר לדירה חדשה הוא אירוע משמח מאוד: הקירות הלבנים, הריח של הארונות החדשים והנוף החדש שנשקף מחלונות הבית מרגשים ומדהימים כאחד. הקבלן כבר סיים את כל העבודות הנחוצות, את הצביעה, התקנת הדלתות והחלונות, הקמת המקלחון באמבטיה ובניית המטבח. כעת נותרה עוד משימה אחת שיש לבצע והיא ניקיון יסודי של הדירה לפני שנכנסים לגור בה.

ניקיון דירה חדשה כרוך בסוגים שונים של פעולות אשר יש לבצע בצורה מקצועית ביותר. בניגוד לניקיון רגיל, כאן מדובר על חומרי בניה, דבקים, סיליקון, נסורת ואבק שנשארים מאחור לאחר שכל בעלי המקצוע עוזבים את השטח. את הניקיון כדאי להפקיד בידיהם של אנשים מיומנים אשר מצוידים בידע והניסיון הדרוש.

איך בוחרים חברת ניקיון?

לא כל חברת ניקיון תתאים לכם לביצוע המשימה. ישנם פרמטרים רבים שכדאי לעמוד עליהם כאשר באים לבחור חברת ניקיון:

  •  כדאי מאוד לוודא שהחברה שאתם פונים אליה היא ותיקה בתחום ומחזיקה בכל האישורים המתאימים על מנת לבצע את העבודות. מדובר על ההיבט המקצועי וגם על האמינות החברה וקיומו של ביטוח לעובדים.
  • ישנם תחומים רבים שקשורים לניקיון.  כל חברה מתמחה בסוגים אחרים של ניקיון דירות: ניקיון לאחר שיפוץ, ניקוי שטיחים, ניקוי רהיטים, פוליש ווקס ועוד.
  • מומלץ להגדיר באופן מדויק את צרכי הניקיון שלכם ורק אז לברר האם החברה שפניתם אליה מסוגלת למלא את הצרכים הללו.
  • הזמינות גם לה יש תפקיד חשוב וכדאי לבחור בחברה שממוקמת במרחק גיאוגרפי שאינו רחוק מידי. בנוסף לכך, יש לוודא שהחברה הינה גדולה דיו על מנת לשגר אליכם צוות גדול ומיומן. חברות קטנות יכולות להיות איכותיות אך הצוות יהיה מצומצם מידי ולא יצליח למלא את המשימות בזמן.
  • איכות היא מילת המפתח וישנן חברות ניקיון רבות אשר נבדלות מאוד האחת מן השנייה. ניתן להשתמש במבחר של חומרי ניקיון אך לא כולם מתאימים לביצוע העבודה. חברה איכותית תעשה שימוש רק בחומרים ייעודיים ולא תבצע אלתורים שונים שעלולים לגרום נזק לדירה החדשה.

המלצות זה כל הסיפור

כאשר אנו מעוניינים ללמוד על חברת ניקיון דירה חדשה נוכל לעשות זאת על ידי גלישה אל אתר האינטרנט שלה. במקרים רבים נמצא באתר את כל המידע הדרוש על מנת שנוכל להחליט אם אנו מעוניינים לשכור את שירותי הניקיון שלה. ניתן גם להיכנס לפורומים שונים אשר מציפים את הנושא ועוזרים לנו להתחבט בשאלה איזו חברת ניקיון כדאי לנו לשכור. התייעצות עם חברים וקולגות היא רעיון טוב אך מומלץ שיהיה לה גיבוי כל שהוא כמו ניסיון קודם עם החברה.

אם החברה משרתת גופים ציבוריים גדולים אין זה מצביע דווקא על איכות גבוהה של עבודה. לעיתים אכן יהיה מדובר על חברת ניקיון איכותית, אך במקרים אחרים מדובר פשוט על מחיר משתלם שהיא מאפשרת להם. לא כל חברת גדולה שמתפארת במאות עובדים היא בהכרח המתאימה ביותר, וניתן בהחלט לפנות גם לחברה קטנה ואיכותית שקנתה שם של כבוד בעולם הניקיון.

ניקיון בעסק

אמנם בחירת חברת ניקיון לבית היא לא פשוטה, אך כאשר נדרשת עבודת ניקיון רציפה אז אין ממש ברירה ועלינו להכניס אנשים זרים אל תוך הבית. אי לכך, כדאי מאוד לבחור בחברה אמינה ומהימנה שמחזיקה עובדים איכותיים. מחיר זול מידי של השירות הוא בבחינת נורה אדומה בשבילכם. אל תתפתו למחירים זולים שיתבטאו בסופו של דבר בעבודה לא איכותית, זלזול ואפילו גרימת נזקים לדירה.

ציוד שעומד בתקן

כל חברת ניקיון אשר מכבדת את עצמה מחזיקה מכשירים שונים שמשרתים אותה במהלך הניקיון. חשוב לבדוק שהמכשירים יעמדו בתקן ולא יהיו מאולתרים או מקולקלים. לדוגמה, מכשיר פוליש ווקס שלא עומד בתקן עלול לגרום נזקים כבדים למרצפות והתיקון יעלה כסף רב.

ניקוי של דירה חדשה הוא חד פעמי ולא כרוך ביצירת קשר ארוך טווח עם העובדים של החברה. מצד שני כדאי לשמור על קשר טוב ולהתייחס לעובדים בכבוד הראוי להם שכן אין לדעת מתי תזדקקו להם שוב. אמנם מדובר על מפגש חד פעמי אך גם הוא צריך להתנהל על הצד הטוב ביותר.

עניין של זמינות

כל בעל מקצוע יש לו את התקופות שבהן הוא יהיה יותר עסוק ובהן הוא לא יהיה זמין לכל פניה. מעבר לדירה חדשה יכול להתקיים בכל יום מימות השנה, אך במידה והוא מתקיים בעונת הקיץ אשר ידועה במעברי הדירות התכופים יש סיכוי גדול שלא תוכלו להשיג צוות לניקיון הדירה החדשה שאת מתכננים לעבור אליה. היות שמדובר בדרך כלל על דירה אחרת שאתם אמורים לעזוב, ויש מי שממתין לפינוי שלה, יהיה עליכם להיות מדויקים ולתכנן את ניקיון הדירה ליום מסוים.

מומלץ לפנות אל חברת הניקיון מבעוד מועד ולא להמתין לרגע האחרון שבו לא יהיה לכם עם מי לדבר. כדאי לפנות אפילו כמה שבועות מראש ולשריין לכם את התאריך שמתאים לכם. וודאו שיגיע צוות שלם של אנשים וכך העבודה תתבצע במהירות.

כשאתם מחפשים חברת ניקיון לדירה חדשה אנו הכתובת הנכונה ליצירת קשר לקבלת שירות אמין וזול

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן