מסעדות טבעוניות ברחבי הארץ – אם תרצו, אין זו אגדה

טבעוני
אחד האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני טבעונים בארץ הוא למצוא מסעדות טבעוניות מחוץ לאזור המרכז.

כשאתם יוצאים מהמרכז לטיול בפריפריה, אחד הגילויים הראשונים שיצוצו אל פני השטח הוא הפער המשמעותי בין שפע המסעדות הטבעוניות המוצע באזור תל אביב והמרכז ובין המודעות המדשדשת בשאר אזורי הארץ.

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני טבעונים בארץ הוא מציאת מסעדות טבעוניות מחוץ לאזור המרכז. בעוד שהעיר תל אביב מהווה את בירת הטבעונות הארצית ואפילו האירופאית, כשיוצאים מאזור המרכז מגלים שהטבעונות היא כבר פחות מיינסטרימית. נושא כאוב, והגיע הזמן להעלות אותו על הכתוב. יוצאים לטייל? אל תשכחו לקחת נעליים מתאימות, קרם הגנה ואת כל האמצעים לאיתור מסעדות טבעוניות!

כל הארץ תל אביב?

ההתרחשות הרבה בזירת המסעדות הטבעוניות לא שוקטת לרגע. לא ניכנס להיבט הפוליטי של העניין שכן יש מי שיאמר שמדובר בהתרחשות טובה המעלה את הטבעונות למודעות החברתית ויש מי שיאמר את ההיפך. כך או כך, מה שבטוח הוא שענף המסעדנות הטבעונית הינו בין התחומים היותר פעילים בשנים האחרונות, ונראה שזה רק הולך ומתפתח. אבל מה לגבי הפריפריה? גם המסעדנים הטבעוניים הגדולים ביותר סוגרים את עסקיהם הפריפריאליים ועוברים למרכז על מנת להפיץ את הבשורה ולהתרחב.

תרמיל, מקל ואתרי מסעדות טבעוניות

אז איך יודעים על איזו מסעדה לנחות כשיוצאים מהמרכז? מסתבר שגם באזורים הכי שכוחי אל ניתן למצוא כיום מסעדות טבעוניות בעלות היצע ראוי לשמו. כבר לא מפליא אותנו לגלות שלטים כמו “חומוס ומנות טבעוניות” ופרסומים אחרים שגורמים להתרגשות והבנה שהמודעות רק הולכת וגדלה, נרצה או לא. וגם ברשת אנחנו רואים פעילות ענפה של שפע אתרי אינטרנט בנושא טבעונות ועבור טבעונים וכל מי שבדרך לשם. אתרים כאלו מנגישים מגוון עצום של עסקים טבעוניים ברחבי הארץ וביניהם – המסעדות המעולות שתוכלו להתנסות בהן.

מסעדות שרואים משם, לא רואים מכאן

גם אם כבר יצאתם לדרך, עוד לא מאוחר מדי. לא מעט אפליקציות יפתחו לכם את השער לאין ספור מסעדות טבעוניות וידידותיות לטבעונים, המציעות מגוון עצום של אפשרויות לטבעונים בכל סגנון שרק תבחרו. האפליקציות המספרות לנו על מנות טבעוניות מתעדכנות תדיר ומאפשרות לגלות מה תהיה ארוחת הצהריים שלכם היום.

חם ברשת

לא מצאתם מסעדה כלבבכם? אנחנו מזכירים לכם שבעידן הפוסט מודרני, הכל נזיל והכל זמין כל הזמן. גם בשעות מאוחרות בלילה ובמקומות הכי נידחים, תוכלו להעלות פוסט לקבוצה המועדפת עליכם, להצטרף לקבוצת הטבעונים המקומית ולא משנה אם מדובר בבאר שבע, חיפה, ירושלים ואפילו בגולן או בגליל ולשאול על המסעדה הקרובה למקום בו אתם נמצאים. פרדס חנה – כרכור, עספיא, אילת ואפילו קריית שמונה – כל האזורים מציעים מגוון גילויים חדשים שרק מחכים לביקורות חיוביות ממבקרים חדשים.

מטיילים ויוצרים מציאות

היופי האמיתי בטיולי טבעונים הוא שלא רק שאתם צרכנים של תרבות טבעונית, אתם גם היוצרים שלה! גיליתם מסעדה טבעונית מרגשת במצפה רמון? בואו לכתוב על זה! בבלוג, בפייסבוק, באינסטה או באתר – אתם חלק מהשינוי, ובזכותכם הוא ממשיך להתקיים. אז בפעם הבאה שאתם יוצאים לטייל בפריפריה, אל תתביישו לקבוע נקודת ציון חדשה אם גיליתם מנה טבעונית ביישוב שכוח אל ☺

למה חשוב להקים עוד מסעדות טבעוניות בישראל

    מנוי
    הודע ל
    guest

    0 תגובות
    Inline Feedbacks
    הצג את כל התגובות
    Forgot your password?

    Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

    Forgot Your Password?

    Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

    דילוג לתוכן