יוון עם ילדים – כל האטרקציות השוות

הקסם היווני כובש ביופיו ומשפחות רבות מוצאות את יוון כיעד חלומי גדוש אטרקציות. יוון מציעה הנאות למבוגרים ולילדים, מאקשן ימי בחופים ועד פארקי מים.

אחת הדרכים החווייתיות לגלות את יוון היא קרוזים, שייט מהנה בספינה מפוארת בה הבידור הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה. סעודות משובחות כשרות, מופעים, בריכות שחייה, ספא והכל באונייה עצמה כך שגם להגיע ליוון אפשר לעשות היום בשיא הסטייל.

בחרתם לשוט עם הילדים ליוון? אספנו עבורכם מספר המלצות לאטרקציות שאסור לפספס.

שמח בפארק המים
אין כמו שילוב מנצח בין מתקני שעשועים למים על מנת לשמח משפחה שלמה. WATER PARK  – פארק המים של רודוס הוא המקום האולטימטיבי לפרוק אנרגיות. הפארק כולל מגלשות מים בסגנונות שונים כולל קמיקזה, בריכת גלים מלאכותיים, בריכות עם משחקים מקורים לכל הגילאים, מסעדות ובתי קפה והכל באווירת קיץ מלהיבה. בפארק פועלת גם רכבת שמסיעה אתכם ממקום למקום ברחבי הפארק. המקום שוכן כ-12 ק”מ ממרכז רודוס.

בעקבות אוצרות הים
האוקיינוס של רודוס הוא ממלכת המעמקים הבלתי מעורערת של יוון. זהו מקום נפלא שיחשוף בפניכם את יצורי המים. בין יתר הכוכבים תוכלו לראות כרישים ולווייתנים, סרטנים, אלמוגים בצורות וצבעים. המקום מתפקד גם כמרכז מחקר ומציג מידע מרתק על עולם המים.

כיף בחופים
נבחרת החופים של יוון היא אטרקציה בפני עצמה. הילדים יוכלו לבנות ארמונות, לעשות שנורקלינג ולהתנסות בבננה מקפיצה ועוד פעולות אקסטרים לנופשים צעירים. החופים של איקריה מהווים יעד נחשק למשפחות – הם בין הנקיים בעולם ומתמזגים עם מים צלולים כבדולח. בצד הצפוני תגלו חופים חוליים ובצד הדרומי חופים מקושטים בחלוקי נחל. החוף המומלץ ביותר לשנורקלינג מהנה הוא LERO המקסים.

שעשועים נוסח אתונה
באתונה תוכלו ליהנות מפארק השעשועים המושקע Allou. הפארק כולל קולנוע בארבעה ממדים, רפטינג מלהיב, סיור בבית אימה, רכבות הרים, מגדלים שיניפו אתכם למעלה ויורידו אתכם במהירות שיא, קרוסלות שונות כמו פילים מעופפים וגם מתנפחים לקטנטנים. המקום עשיר גם בבתי קפה ובמסעדות, מוסיקה כייפית מתנגנת ברקע. מסוג המקומות שברגע שנכנסים – לא רוצים לצאת.

בוא אלי פרפר נחמד
הפרפרים הם הכוכבים הבלתי מעורערים של עמק הפרפרים של רודוס. זוהי שמורת טבע פסטורלית ומטופחת שהיא עמק מוצל להפליא, בה תוכלו לצאת לטיול משפחתי בלתי נשכח. היכונו לסיור בין מפלים זורמים, נהרות, צמחייה עשירה ותוך כדי תוכלו להכיר פרפרים צבעוניים. בעמק שוכן מוזיאון הפועל בבית איטלקי קסום באווירה נוסטלגית המתאר את החי והצומח בשמורה היפה. הפארק כולל מספר מסלולי הליכה, כך שתוכלו לבחור את המסלול המועדף עליכם ולעצור גם לפיקניק מושקע תחת כיפת השמיים.

יוון מהווה יעד אולטימטיבי לחופשה עם הילדים מהאטרקציות שמחכות לכם במהלך השייט ועד האקשן בערי יוון הבולטות.

המאמר באדיבות חברת מנו ספנות בע”מ המציעה מגוון קרוזים ליעדים באירופה. תמונה: מנו ספנות

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן