מנגליסט לאירועים – משתחררים מהלחץ ונהנים מהאירוע

כל מי שעמד בחייו על המנגל בניסיון להדביק את רעבונם של עשרה חמישה עשר אורחים, יכול להעריך את היקף האתגר שעומד בפני מנגליסט שאמור להאכיל מאות רבות של אנשים בו זמנית. מן הסתם, לא מדובר באדם שחובב על האש ויכול פשוט לעמוד על המנגל במשך כמה שעות.

למשימה כזאת, נדרש איש מקצוע אמיתי, איש עם ניסיון, עם טכניקות עבודה ועם יכולת גבוהה להוציא את התוצר הטוב ביותר והטעים ביותר בכל פעם מחדש. לשם כך, באירוע הבא שלכם, כדאי להיעזר במנגליסט לאירועים ולהרוויח פעמיים – גם להשתחרר מהלחץ והעבודה הקשה של קניית הבשר והכנתו, וגם להינות מבשר איכותי המוגש על ידי איש מקצוע בזמן שאתם פשוט נהנים ומבלים על האורחים.

מהם תפקידיו של מנגליסט לאירועים?

תפקידו של המנגליסט המקצועי מתחיל הרבה לפני שמתחיל האירוע. המנגליסט הוא איש מקצוע שבונה את היכולות שלו לאורך זמן, משפר את הביצועים ואפילו מגיע לנוסחאות מתמטיות של זמן ומהירות, בכדי להבטיח קצב מספק של הוצאת תוצרי הבשר בכמויות הנדרשות, כשכל תוצר זהה באיכותו לתוצר שקדם לו.

על המנגליסט לבנות גם את הרקע לעבודתו ובכלל זה לגבש את התיבול המתאים לכל סוג של מנה ובשר, לשלב תוספות על האש שניתן להגיש יחד עם הבשר, להחליט על מתבלים ורטבים שישולבו עם המנה, ואפילו להשתתף בדיונים קולינריים סביב גיבוש תפריט הקייטרינג כולו. מנגליסט לאירועים הוא איש מקצוע לכל דבר ועניין, וליכולות שלו ומידת המעורבות שלו ישנה השפעה ישירה על חוויית האירוע שאותה יחוו האורחים שלכם.

היכן אפשר למצוא מנגליסט מקצועי?

מנגליסט לאירועים הוא אינו נותן שירות שמשכיר את שירותיו באופן עצמאי, אלא איש מקצוע העובד במסגרת חברות קייטרינג מקצועיות, המציעות שירותי קייטרינג על האש, קייטרינג אסאדו וכדומה. כדי למצוא את המנגליסט המתאים, אתם אינכם צריכים למצוא אותו באופן ספציפי, אבל אתם כן צריכים לבחור את חברת הקייטרינג הנכונה, שתדע לבנות עבורכם את חוויית האוכל האולטימטיבית, ולצייד אתכם גם באנשי המקצוע המתאימים, ובהם גם מנגליסט לאירועים.

האם מנגליסט מקצועי כרוך בתוספת עלות של הקייטרינג?

זוהי אחת השאלות המעסיקות את מרבית בעלי האירועים, שמעוניינים ליצור אירוע יוצא דופן אבל בתקציב סביר ומבלי לעשות חור בכיס. למעשה, התשובה על שאלה זו תסייע לכם גם בבחירת חברת הקייטרינג שממנה יהיה נכון עבורכם להזמין את השירות כולו. ככלל, חברות קטנות וקיקיוניות יציעו את שירותיהן במחירי רצפה בניסיון להתחרות עם החברות המקצועיות, לא על רמת השירות והאוכל, אלא על המחיר. במקרה כזה, אם תבקשו מנגליסט לאירועים באירוע שלכם, תגלו שיהיה עליכם להוסיף תוספת מחיר, בדיוק כפי שיהיה עליכם להוסיף תוספת כזאת על כל דבר נוסף שתרצו להבטיח באירוע שלכם.

לעומתן, חברות קייטרינג מקצועיות, לא יוצאות לדרך ללא מנגליסט כברירת מחדל. בחברות אלה, ברורה מלכתחילה חשיבותו של המנגליסט ולכן החברה תספק את שירותיה עם כל הצוות המקצועי הנדרש במסגרת הצעת המחיר המקורית, וכברירת מחדל. מן הסתם, ככל שהאירוע שלכם יותר גדול, כך יידרשו יותר מנגליסטים ויותר אנשי מקצוע, וכך יידרשו גם יותר חומרי גלם ויותר מהכל, מה שישפיע בהכרח על המחיר, אבל המנגליסט עצמו לא אמור להשפיע כלל על המחיר.

אתם חייבים לחוות את זה בעצמכם

אחרי שאמרנו את כל זה, הדבר הנכון ביותר עבורכם הוא לחוות ולגלות את הדברים בעצמכם. צאו לשטח, שוחחו עם חברות קייטרינג שונות, עמדו על ההבדלים ברמת השירות שהן מציעות, ותגלו בעצמכם היכן נכון יותר עבורכם להזמין את השירות, ומי מהחברות תדע להעמיד לרשותכם את המנגליסט המקצועי ביותר, וליצור עבורכם את החוויה הקולינרית הטובה ביותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן