למה חופשת שיט היא החופשה מושלמת?

לפעמים, הטיול המושלם עבורנו הוא פשוט טיול "בטן גב", בו אנחנו מבלים חלק ניכר מן החופשה בסביבה מפנקת, עם אוכל טוב, אטרקציות וחברה נעימה, ובחלק אחר של הזמן אנחנו מבלים בטיולים נינוחים, ביקור במקומות שחלמנו להגיע אליהם במדינות שונות בעולם והנאה מושלמת מנופים עוצרי נשימה מאווירה של חו"ל. חופשת שייט היא החופשה המושלמת למי שרוצה להספיק הרבה, אבל במינימום מאמץ ובמקסימום פאר ופינוק. אתם, רק בוחרים את המסלול והיעדים אליהם תרצו להגיע.

חופשת שיט - מלון שט של חמישה כוכבים

מייד עם העלייה אל סיפון אוניית הקרוז, נגלה לעיניכם עולם חדש ושופע של פינוקים, נינוחות ושלווה. אוניות הקרוז הן אוניות פאר רחבות מימדים, ובעוד תנועת הערסול העדינה של גלי הים היא כמעט ולא מורגשת כלל, האווירה נינוחה והאוויר - יוצא מן הכלל. לאחר הפלגת האונייה, תוכלו לטייל בין הסיפונים, ליהנות מבילוי נינוח, שיחה טובה או לשקוע בקריאת הספר המרתק שהבאתם עמכם, בחדר או בכורסאות וכיסאות השיזוף המפוזרים מעל הסיפונים השונים. כבר בבילוי שלכם על הסיפון, תוכלו לגלות כי דיילים מסובבים במקום, מוכנים להציע לכם שפע של פינוקים, כמו משהו צונן לשתות, קינוח מפתה ואיכותי, או סתם לקרב אליכם את השמשייה.

ברחבי אוניית הפאר, תמצאו מגוון נרחב של תחומי תעסוקה - בחנויות הדיוטי פרי שמחיריהן נטולי מס, במכון הכושר ואזורי הפעילות (והאקסטרים), בקזינו הפעיל מעל חלק מהאוניות, במופעים מרהיבים, מצחיקים או מרתקים בשעות הערב (ולפעמים גם במהלך היום), ולא פחות חשוב - מארוחות שף מגוונות ומסעדות ייחודיות בהן תפריט מגוון ושונה, שיעמדו לרשותכם במהלך ימי השיט.

לאן תבחרו לשוט?

מגוון מסלולי שיט מפנקים מוצעים, במסגרות טיול באורך שונה, לבוחרים בחופשת שיט מפנקת. היעדים משתנים, וניתן בהחלט להתחיל את הקרוז החלומי לכם לא היישר מחופי הארץ, כי אם מעיר נמל יפהפייה אחרת, אליה תגיעו בטיסה. הנה כמה רעיונות, לחופשת שיט מושלמת שתיקח אתכם לראות, לחוות, לטעום ולאסוף זיכרונות מיעדים שונים בעולם

הים האדריאטי ויוון - שיט של תשעה לילות

הים האדריאטי הוא ים צר וארוך, אשר ממערב לו הדופן המזרחית של "המגף" האיטלקי, וממזרח לו מונטנגרו, בוסניה, קרואטיה, ובחלק הדרומי - איי יוון. קרוז בים האדריאטי יתחיל בוונציה אשר באיטליה, מהערים היפות בעולם; וימשיך דרך יעדים כמו מונטנגרו, סנטוריני, קרואטיה, קאטאקולון, ועוד.

שיט אל הפיורדים הנורבגיים - שבעה לילות

נורבגיה, הידועה גם בכינויה "ארץ הפיורדים", מציעה נופים ואטרקציות שמובטח כי יעתיקו את נשימתכם, ואחת הדרכים המרתקות לחוות נופים ייחודיים אלה - היא דרך הים. פיורדים, הם לשונות ים המוקפים הרים תלולים, אשר נוצרו בעקבות הפשרת קרחוני ענק שעיצבו צורה טיפוסית ויצרו מעין עמק, בינות להרי, שהוא מוצף במים. השיט אל הפיורדים הנורבגיים מתחיל בטיסה מישראל לברלין, ומשם, בשיט, נחווה ונבקר בכמה מהיעדים המרשימים של נורווגיה (כמו העיר סטאוונגר מוקפת האגמים, והפיורד המרהיב בעולם גיירינגר), ונבקר גם בעיר קופנהאגן, דנמרק; ובערים נוספות.

שיט חלומי אל הקריביים - 13 לילות

אם אתם מחפשים מסלול הרפתקני יותר, חלומי יותר או רחוק יותר מהמציאות הארץ ישראלית, תוכלו למצוא מסלולי קרוז למיקומים אקזוטיים - כמו למשל השיט אל האיים הקריביים. מדובר בשיט חלומי, שיתחיל בטיסה ללאס ווגאס וביום של טיול בלאס ווגאס, מיאמי, הפארק הסאב טרופי "אברגליידס", ועוד - וימשיך לביקור באיים קסומים, כמו גרנד קיימן (ממעוזי התיירות של הצוללנים); איי רואטן (המכונים "התכשיטים של הונדורס"), בליז (מדינה שופעת אתרים היסטוריים מתרבות המאיה, אתרי טבע, גן חיות מהטובים בעולם, ועוד), האי קוזומל במקסיקו (ובו לא פחות מ - 20 ק"מ של ריף אלמוגים מרהיב ואתרי שופינג שעשו להם שם בכל העולם), ועוד.

השיט הבא שלכם  - חלום מהרגע הראשון ועד לאחרון

חופשות הקרוז והשיט כוללות כלכלה מלאה לכל אורך הטיול, הדרכה מקצועית בימי הטיולים בערים ובעצירות הספינה ביעדים השונים, וליווי גם במהלך הטיסה מהארץ אל מדינת היעד, ממנה תצא ההפלגה. כל שעליכם לעשות הוא לארוז דרכון בתוקף לחצי שנה, קרם שיזוף בעל מקדם הגנה גבוה ואת החיוך הכי נינוח שלכם - ולעלות על סיפון ספינת הקרוז המאובזרת לאפשר גם לכם חופשה נינוחה וחלומית - להנאתכם המלאה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן