הרמת כוסית לפסח עבור העובדים

לכבוד פסח, מגיע למנהל לעשות ביחד עם עובדי העסק או המשרד, הרמת כוסית לפסח. הרמת הכוסית, היא לא רק טקס סמלי. הרמת הכוסית, מראה שלמנהל אכפת מהעובדים, והוא משקיע בהם ערב מיוחד. במאמר זה, נסביר לכם מדוע הרמת כוסית לכבוד חג הפסח חשובה כל כך. בנוסף, נתן לכם המלצות כיצד לארגן את הערב.

למה ערב זה חשוב כל כך?

כולנו מבינים, למה לפני ראש השנה עורכים הרמת כוסית. אולם, מדוע שבעל עסק יערוך עם עובדיו הרמת כוסית באמצע השנה? צריך להבין, שכיום, החיים בעבודה, הינם הבית השני של העובדים. העובדים יוצאים מוקדם בבוקר אל העבודה, וחוזרים לביתם רק בערב. בשעות היום, מבלים העובדים ביחד. את החוויות המשותפות, חולקים הם ביחד, ומספרים אחד לשני על החיים המשפחתיים. לכן, מגיע לעובדים ערב מגבש באמצע השנה, בו ירימו ביחד כוסית.

מזכרת מערב הרמת הכוסית:

כאשר מנהל משקיע בערב הרמת כוסית, מומלץ שהמנהל ישקיע בערב זה עד הסוף. לכן, מומלץ שהמנהל יחלק שי לעובדים, דווקא בערב זה, ולא לבצע חלוקת מתנות בשעות הבוקר. בדרך כלל, המזכרת הכי טובה, היא בקבוק יין עם הקדשה. אפשר גם לחלק כוסות יין מעוצבות מזכוכית עם הקדשה, או גביע.

מגשי אירוח לערב זה:

מומלץ להשקיע, ולארגן לעובדים ארוחה נחמדה. לא כדאי לארגן קייטרינג חלבי עבור ערב הרמת כוסית לפסח. אפשר לקנות מגשי אירוח, שונים, ולהרכיב מהם ארוחה חלבית קלה. המגשים יכולים לכלול: בלינצ’סים ממולאים, סושי, תפזורת ירקות, כריכים מעוצבים, ועוד.

סדנת קוקטיילים – תוכנית המתאימה במיוחד להרמת כוסית:

כאשר מארגנים הרמת כוסית לפסח, מומלץ להשקיע, ולארגן בנוסף לאוכל, גם תוכנית. התכנית המתאימה ביותר עבור ערב זה, הינה סדנת קוקטיילים. בסדנה ילמדו המשתתפים כיצד מכינים קוקטיילים, ויתנסו בעצמם בהכנת קוקטיילים שונים על בסיס פרות. בסוף הערב, ירימו כולם ביחד כוסית עם קוקטייל של אחד הכין. הרמת הכוסית, תהיה לכבוד חג הפסח הקרב ובא.

המאמר בחסות קייטרינג פזית ספיר

                              

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן