הפרגולה שעושה את כל ההבדל

חברת בלקון - בניית פרגולה מעץ ומתכת
אנחנו רואים אותה בכל מקום. היא מגנה עלינו מפני קרניה החזקות של השמש ובזכותה אנו יכולים לשבת בנחת, ללגום כוס קפה בשולחנות הממוקמות מחוץ למסעדה או לשבת בחצר הפרטית שלנו ולשחק בקלפי משחק. הפרגולה ממלאת חלק בלתי נפרד מחיינו – מצלה על ראשינו ולעתים גם מצליחה להגן עלינו מעט מפני הגשם השוטף.

תהליך הבנייה

בניית פרגולה נעשית על ידי חברה מקצועית ומומחית בתחום. הבנייה עצמה מתבצעת בכמה שלבים עיקריים שכדאי להכיר:
  • הבסיס לפרגולה – לפני שמתחילים בבניית הפרגולה, יש צורך ליצור עבורה בסיס איתן. את הבסיס הזה יוצרים באמצעות יציקה של בטון באדמה.
  • היציקה – כאשר הבטון עדיין רטוב, יוצקים אנשי המקצוע את עמודי הפרגולה או את הבסיסים שעליהם היא תעמוד. אם הפרגולה עשויה מעץ, מצפים אותה בזפת במטרה למנוע את הירקבות העץ.
  • מחברים את העמודים – אנשי המקצוע מחברים אל הקרקע את העמודים שעליהם תישען הפרגולה. כמו כן, ישנם מקרים שבהם בוחרים לתלות את הפרגולות על מוטות ברזל.
  • בונים את השלד – בשלב זה מחברים אל הבית את השלד אשר יחזיק את הפרגולה.
  • שלב הקירוי – בשלב האחרון הזה מחליטים על דרך הקירוי של הפרגולה, במטרה להגן עליה מפני פגעי מזג האוויר.

פרגולה של עץ

רבים מעדיפים להתקין בקרבם פרגולה מעץ בשל החן הטבעי שהיא מקרינה. פרגולה זו משתלבת היטב עם הטבע, ולכן היא מתאימה כל כך לגינות פרטיות ולמסעדות ובתי קפה אשר אוהבים לעטר את פינות הישיבה בצמחים מתפסים ירקרקים. ניתן להזמין פרגולות עץ בעיצובים שונים והתוצאה המרהיבה לא תאחר לבוא. כמו כן, פרגולה מעץ היא פרגולה מועדפת בשל האיכות והחוזק שלה – מדובר בפרגולה אשר יכולה לשמש אתכם לשנים ארוכות ולעמוד בפני רוחות חזקות בימי החורף.

פרגולה בגוון מתכת

פרגולות נפוצות נוספות הן פרגולות מתכת. מדובר בפרגולות חזקות אשר עומדות איתנות מול פגעי הטבע – בגשם ובשמש הקופחת – פרגולת מתכת אמתית אינה נהרסת בקלות. כמו כן, קלה לתחזוקה והיא אינה מושפעת משיניהם של חרקים ומכרסמים. כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שיש לכם פרגולה לטווח ארוך. ולבסוף, ישנם אנשים שחושבים כי פרגולת עץ אסתטית יותר מאחותה העשויה ממתכת, אך למעשה, לא כך הדבר. פרגולה ממתכת מעניקה עיצוב שונה לבית, מודרני יותר – בעוד פרגולת העץ שייכת יותר לסגנון הקלסי. זאת ועוד, ניתן להזמין פרגולות מתכת במגוון רחב של עיצובים.

לתלות פרגולה

פרגולה רגילה מורכבת מעמודים שעליהם היא נשענת וממלאת את תפקידה בתוך ספקית הצל העיקרית בימי הקיץ. אך הפרגולה אינה חייבת להיתמך על ידי עמודים. כזו היא פרגולה תלויה. מדובר בפרגולה המורכבת מגג בלבד ואותה תולים אנשי המקצוע מעל המקום הרצוי. כך, החיסרון שבעמודים הנתמכים הוא למעשה יתרון – הפרגולה התלויה מאפשרת לחסוך במקום מבלי לוותר על הצל והעיצוב המרהיב. נוסף על כך, לעתים ניתן למצוא פרגולה תלויה הממוקמת בין שני קירות. במקרה זה משמשת הפרגולה מעין גגון יפהפה לסובבים.

החברה שתתקין לכם את הפרגולה

החלטתם לשדרג מעט את הגינה הפרטית שלכם ולבנות פרגולה? זה הזמן לפנות לחברה מקצועית שתבצע בשבילכם את העבודה. התקנה של פרגולה דורשת מיומנות ומומחיות, שכן בורג קטן לא במקום או עמוד שלא מחובר היטב על הקרקע עלולים לפגוע בסביבה. כדי להימנע מעוגמת נפש, אל תנסו להרכיב את הפרגולה לבד - תנו למומחים לעשות את העבודה. חברת בלקון מציעה לכם מגוון רחב של פרגולות איכותיות. כאן תוכלו להיעזר במומחים כדי לבחור את הפרגולה הנכונה למטרותיכם, כמו גם להזמין מגוון רחב של עבודות עץ.

הכתבה פורסמה בשיתוף פעולה עם אתר כתבה - אתר החדשות המוביל בישראל

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן