להשאיר את המקום נקי בסוף היום

מוריה שירותי ניקיון ואחזקה בע"מ - ניקיון משרדים
רובנו אוהבים סדר וניקיון. אנחנו מקפידים לנקות את הבית לקראת יום שישי ודואגים להסיר את האבק מהשולחן שבעמדת העבודה שלנו במשך כל אחד מימות השבוע. אבל לפעמים אנו חשים כי איננו עומדים בקצב של העבודה המוטלת עלינו. לעתים מדובר בבעל עסק אשר מוכרח לשמור על הניקיון במשרד שלו, ולעתים זוהי פשוט משפחה מרובת ילדים אשר זקוקה לשירותי ניקיון מקצועיים. כך או כך, חברת ניקיון אמינה תמיד תשמח לעמוד לשירותכם.

שומרים על חיפה נקיה

חיפה היא לב הצפון. עיר מדהימה זו משלבת נוף ירוק ומרהיב לצד בניינים מטופחים המספקים לתושבים מקומות מגורים, מקומות תעסוקתיים וכן מקומות טובים לבילוי בערב. החללים שבמשרדים האלה זקוקים לניקיון יסודי, בין אם מדובר בחברת סטארט אפ שבה מצויים עובדים רבים מהבוקר ועד ליל ובין אם מדובר בבית יוקרתי ורחב ידיים. משום כך, חברת ניקיון בחיפה היא אחת החברות המבוקשות ביותר בעיר. בעלי עסקים ואנשים פרטיים מעוניינים לשמור על סביבת עבודה נקיה הן בשעות העבודה והן בשעות הפנאי.

לנקות את המשרד בערב – כל היתרונות בשירות אחד

בעלי עסקים רבים מעדיפים להזמין שירותי ניקיון משרדים בערב ולא בכדי, אלה כמה יתרונות לשירות מסוג זה:
  • מנקים את המשרד עד היסוד - כאשר הצוות המקצועי מגיע בשעות האחרונות של היום, רוב עובדי המשרד נמצאים כבר בדרך לביתם, ונשארים רק עובדים במשמרת ערב או לשעות נוספות. באופן זה, המשרד נותר ריק כמעט, והעובדים האמונים על הניקיון יכולים לבצע את עבודתם באין מפריע – לשטוף את כוסות הקפה הרבות שנותרו לאחר עוד יום עבודה עמוס, לנקות את המקלדת והמסכים של המחשבים, להסיר אבל וכתמים נוספים מעמדות העבודה ולשאוב את האבק מן השטיח.
  • העובד שמכבה את האור במשרד – כשעובדי חברת ניקיון מקצועית עומדים לשירותכם, אינכם צריכים להישאר בעבודה בסוף היום. השאירו להם את המפתח שלכם. כך, תוכלו להגיע למחרת היום ולהתחיל את הבוקר במשרד נקי ומצוחצח.
  • העובדים האמינים – מובן שאינכם יכולים להשאיר את המפתח לכל עובד חדש המגיע למשרד, וקל וחומר כאשר מדובר בעובד חיצוני. משום כך, חשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית, חברה שעל עובדיה ניתן לסמוך בכל עת.

מצחצחים את המשרד

שירותי ניקיון משרדים הם מבין השירותים המבוקשים יותר בקרב המעסיקים, אך הם אינם מסתפקים בשטיפת רצפות או בניקוי שטחי של עמדת העובד. בזכות חברת ניקיון מקצועית ואמינה תוכלו להכיר ניקיון מהו לעומק. כך למשל, אם המשרד שלכם עבר לאחרונה שיפוץ והשיפוצניקים השאירו בלגן ולכלוך בכל פינה, אינכם צריכים להתמודד לבד עם המצב. כל שעליכם לעשות הוא לחפש חברות ניקיון משרדים מקצועיות, למצוא את החברה המתאימה לכם ולהזמין שירותי ניקיון לאחר שיפוץ. נוסף על כך, אם אתם מעוניינים ברצפה בעלת מראה בוהק, כדאי להזמין שירותי פוליש. העובדים המנוסים יגרמו לרצפה של המשרד להיראות נקיה ונוצצת בכל עת, ויעוררו קנאה בקרב מנהלים אחרים הבאים לפגישת עסקים שגרתית.

מנקים את החלונות

החלון הוא אחד הפריטים שנוטים לשכוח בעת ביצוע ניקוי כללי, שהרי הוא תמיד נראה נוצץ בגלל אורן של קרני השמש. אך אם נתבונן מקרוב, נגלה כי החלון זקוק לניקיון יסודי. חברות ניקיון משרדים משתמשות בציוד סנפלינג מיוחד כדי להבריק את החלונות, תוך הקפדה על כל כללי הזהירות הכרוכים בעבודה בגובה רב.

מוריה שירותי ניקיון ואחזקה בע"מ היא חברת ניקיון מנוסה ומקצועית הפועלת בתחום מעל ל-20 שנה. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים: ניקוי ריפודים ושטיחים, שאיבת אבק, ביצוע עבודות ניקיון הדורשות שימוש בציוד טכנולוגי משוכלל והיד עוד נטויה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן