חגיגת מצוות אטרקטיבית ומהנה

לאה הפקות אירועים וקייטנות
נראה כי רק אתמול הם הגיעו לעולם והרחיבו את המשפחה הקטנה והמאושרת שלכם מזוג הורים לחוץ ומתרגש לזוג הורים עם ילד. אך הזמן חלף ובקרוב מאוד הקטנטנים שלכם יחלו את המעבר מילדות לבגרות, יקבלו עליהם את עול המצוות בטקס מרגש (המלצתנו: הצטיידו בניירות טישיו כדי לייבש את אגם הדמעות אשר עשוי להתפרץ ולהרוס את האיפור). עמלים על תכנון הפקת מסיבת בר או בת מצווה? המדריך החגיגי הבא יסייע לכם בכך.

מדריך הרעיונות לחגיגת המצוות

ממסיבת בר מצווה אחת לאחרת, נראה שההורים תמיד מנסים להתעלות על סטנדרט המסיבות שקדמו להן, והם מתחילים לחפש רעיונות לבר מצווה שידהימו את כולם. מסיבת הבר ובת המצווה חשובות מאוד עבור המתבגרים, משום שמדובר בגיל רגיש למדיי לדעות חברתיות ולמעורבות חברתית. בדרך כלל המסיבות נערכות בכיתה ז' או ח', אליהן מוזמנים חברי הכיתה והשכבה. זו הזדמנות נהדרת להתבלט ליום אחד, להתגבש עם החברים החדשים לבית הספר ולחגוג עם בני המשפחה את המאורע המרגש. כאשר אתם בוחרים רעיונות לבת מצווה מקורית או לבר מצווה, חשוב לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:
  • תקציב – תקציב האירוע מתחלק בין תשלום לאולם, תשלום לקייטרינג ותשלום על האטרקציות. בחרו במה חשוב לכם להשקיע יותר והקדישו סכום נכבד מהתקציב לתחום זה.
  • תנאי האירוע – האירוע שלכם מתקיים באולם? או אולי החלטתם לדבוק במקוריות עד הסוף ואתם מפיקים אירוע מרגש בחיק הטבע? ישנן אטרקציות שניתן לקיים רק בתנאים מסוימים, כך שחשוב לבחון מראש איזו אטרקציה תרצו לשלב באירוע ובאילו תנאים ניתן לקיימה.
  • סגנון – קיימות אטרקציות רבות ומגוונות ביניהן תוכלו לבחור. חשוב להתאים את האטרקציה לסגנון המועדף על הילד ולתחביביו. בחירת האטרקציות לאירועי בר ובת מצווה עשויות לשקף את העדפותיו של המתבגר ואת סגנונו לקהל הנוכח באולם.
  • מיקום – אטרקציות מסוימות ניתנות למימוש רק בערים אחדות בארץ. אם אתם מחפשים אחר רעיונות לבר מצווה בעיר הבירה, למשל, חשוב לבחור בחברת הפקה בעלת ניסיון הפעלת אטרקציות לבר מצווה בירושלים ומבינה את הקהל הירושלמי והעדפותיו.

אטרקציות מיוחדות לאירוע

אירוע טוב הוא אירוע המספק חוויה מהנה למוזמניו ונצרב בזיכרונם. בשנה שבה ייערכו לא מעט אירועי בר ובת מצווה, אטרקציות מיוחדות עשויות בהחלט להבדיל את האירוע שלכם מכל אירוע אחר ולשדרג אותו בהצלחה. אם אתם מחפשים רעיונות לבר מצווה בירושלים, הנה מספר רעיונות מדליקים לאטרקציות שיבטיחו לכם שלא יפסיקו לדבר על האירוע שלכם (לטובה!).

צלפים ונהנים

אטרקציה חווייתית, מאתגרת ומלאה באדרנלין בה קהל המשתתפים יורה למטרות תוך הקפדה על כללי הבטיחות והזהירות בניהולו של מדריך מוסמך ומיומן.

משחקים בפלייסטיישן ונהנים

משחק הפלייסטיישן אהוב מאוד על הנערים (ובל נשכח את המבוגרים) ויאפשר להם לשחק ולהתחרות באופן אישי, זוגי או קבוצתי בשלל משחקים, כמו כדורגל, כדורסל, ריקוד, מרוץ מכוניות ועוד.

רוקדים ונהנים

אחד האלמנטים החשובים באירוע הוא הכניסה המרשימה. מתאים לכל המעוניינים להיכנס בריקוד מושקע עם רקדני ליווי מקצועיים, שיגרום להם להרגיש בדיוק כמו כל הזמרים הגדולים והנחשבים בקליפים.

לאה הפקות אירועים וקייטנות - תפיק לכם אירוע חוויתי ובלתי נשכח

חברת לאה הפקות עובדת בתחום כבר מעל ל-40 שנה ופועלת כדי ליצור אירועים בלתי נשכחים היוצרים חוויה מיוחדת, שונה, מהנה המותאמת לכל לקוח באופן ייחודי. חברת לאה הפקות מציעה לכם מבחר רב של אטרקציות לבר ולבת המצווה, מאטרקציות הפעלה ועד לדוכני מזון טעימים להפליא, לאירוע המתקיים באולם או בחוץ. לצד האטרקציות היא מציעה גם פתרונות תאורה, פתרונות עיצוב וצילום איכותי שיבטיח לכם מזכרות מדהימות מהאירוע המיוחד והמרגש.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן