מעצבים את העסק שלכם בדרך להצלחה

סטודיו אבי לב - עיצוב חנויות
 

הצלחתם לאסוף הון עצמי מכובד ביותר וכעת אתם מממשים את חלום פתיחת עסק חנות עצמאי משלכם? בין שלל השלבים הכלולים בהקמת העסק, חשוב לפנות את הזמן כדי להבין את חשיבותו של העיצוב.

עיצוב תומך בעסק

מטרתה של כל חנות או עסק היא להגדיל את אחוזי הלקוחות המגיעים אל החנות ואחוזי הלקוחות המבצעים קנייה ורכישה. מטרה זו מתבססת על חווית לקוח ערכית ונעימה הכלולה בגורמים רבים. אחד הגורמים החשובים התומכים בפעולות המכירה הוא עיצוב חנויות. עיצוב חנויות מתרגם באופן וויזואלי את המסר העסקי ומפעיל את חושינו. עיצוב מקצועי ואיכותי מתבצע כך שהלקוח קולט מסרים מבלי המודעות לתהליך. מסרים מודעים עשויים להוביל לתחושה צורמת ואינה נוחה בה הלקוח מרגיש ש"עובדים עליו". עיצוב חנות מוצלח ונכון תורם להגדלת המכירות, לתחושה נעימה ונינוחה, לחוויית מכירה משמעותית ועשוי להגדיל את הסיכויים לכך שלקוח שנכנס לחנות, ימליץ עליה לקרוביו או יחזור לבקר בה בעצמו.

עיצוב חנויות מתבצע תוך הבנה מעמיקה של הפרמטרים השונים, החל מהמודל העסקי ועד לקהל היעד, במטרה ליצור עיצוב שיווקי התואם לעסק ותומך בו.

מעצבים חנות בגדים

עיצוב חנות בגדים שונה מחנות אחת לשנייה. לכל חנות בגדים ישנו אופי ייחודי משלה שלו מתאימים את סגנון העיצוב בחנות. עיצוב חנות בגדים חשוב ליצירת אווירה הרמונית המשדרת ללקוח שהוא הגיע לחנות הנכונה ושהוא מעוניין לקנות בה בגדים. קיימות חנויות בגדים רבות בשוק, וחשוב שתייחדו ותבדילו את חנות הבגדים שלכם מחנויות אחרות. עיצוב נכון יאפשר לכם לבלוט מהמתחרים האחרים. עיצוב החנות כולל הצגת הבגדים ומוצרי החנות באופן מושך ומשכנע, עיצוב חלון ראווה המושך את העין ומשכנע להיכנס לחנות, התאמת הריהוט לחלל ולסגנון העיצובי ועוד. עולם האופנה והסטיילינג ועולם העיצוב חופפים לעיתים קרובות, לכן חשוב שעיצוב החנות ישדר אווירה עיצובית נכונה ומוקפדת, המתאימה לסגנון הבגדים.

מעצבים חנויות יוקרה

עבור חנויות היוקרה, העיצוב נהייה למשמעותי במיוחד, בשונה מחנויות אחרות. עיצוב חנויות יוקרה נועד ליצור הלימה בין איכות השירות הגבוהה, רמת המוצרים הגבוהה והיוקרתית, רמת המחירים הגבוהה ורמת העיצוב. מוצרים יוקרתיים נמכרים במחירים גבוהים יותר ולכן חשוב שהעיצוב ישדר את היוקרה הנדרשת מהמקום. עיצוב זול יפחית מיוקרת המקום, יעיב על חווית הקנייה ועשוי שלא לגרום ללקוחות לבצע רכישה או לחזור לחנות היוקרה בשנית. 

חנויות יוקרה, בייחוד במתחם קניות הומה בחנויות ובאנשים, עשויות "ללכת לאיבוד" ולא לתפוס את עיני הלקוחות. עיצוב מושקע וייחודי ימשוך את תשומת לבם של העוברים ושבים וימשוך אותם פנימה. עסקים יוקרתיים מוכרחים לשדר אופי יוקרתי אשר ישפיע על תפיסתו של הלקוח בנוגע לאיכות וליוקרת המוצרים. עיצוב חנות מתאים יסייע במשימה הזו ויותיר רושם חיובי בקרב הלקוח.

מעצבים חנויות מזון

תחום המסעדנות וחנויות המזון נחשב לתחום בעלי רמות סיכון גבוהות בשל התחרות הרבה הקיימת בשוק. בשונה ממסעדה בה שוהה הלקוח פרק זמן מסוים היוצר חוויה משמעותית, שהייה בחנות היא קצרה. חשוב לוודא שהשהייה בחנות המזון היא נעימה, נינוחה ושיווקית. עיצוב חנויות מזון נכון יבטיח לכם שהלקוחות ייהנו מחוויית הקנייה, יקנו באופן אסטרטגי וישובו לחנות.

סטודיו אבי לב – עיצוב שימנף אתכם

אבי לב, מעצב תעשייתי והנדסאי אדריכלות, מומחה בעיצוב וניהול פרויקטים, עוסק בעיצוב חנויות וחלונות ראווה כבר מעל ל-20 שנה בהצלחה ובהנאה מרובה. לקוחותיו הוותיקים ממליצים עליו בחום הודות לשיטת עבודה מקצועית, מסורה ושקופה ללקוח. אבי לב מלווה את לקוחותיו משלב תכנון העיצוב בו הוא בונה הדמיה תלת ממדית ממוחשבת ועד לשלב הביצוע. מטרת עבודתו היא למקסם את פוטנציאל החנות ולמנף אותו להצלחה. הוא בעל ניסיון רב בתחומי עבודה שונים, לקוחות פרטיים, לקוחות קמעונאים ועוד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן