ליהנות מהטבע מבלי להתרחק מהעיר הגדולה

נווה בר - צימרים יוקרתיים במרכז הארץ
מרכז הארץ הוא אזור סואן, צפוף ומאוכלס בשל היותו מרכז תרבותי, תעסוקתי, כלכלי ותיירותי חשוב למדיי. הוא מספק מגוון רחב של אפשרויות בילוי, הנאה, תעסוקה, השכלה ומושך אליו אזרחים ישראלים מכל רחבי הארץ ותיירים מכל רחבי העולם. יחד עם זאת, אפשרויות המרגוע, הנופש והמנוחה נפוצות פחות. לכן, תושבי המרכז המעוניינים ליהנות מנופש רגוע ושלו המשלב נופי טבע קסומים, בדרך כלל בוחרים לעשות זאת בצפון הארץ, מבלי לדעת שקיימים צימרים במרכז המספקים חוויה כפרית ושלווה במרחק של מספר דקות נסיעה בודדות.

חווית נופש יוקרתית ומפוארת

צימרים לזוגות במרכז מציעים לזוגות חבילת נופש רומנטית. עלי הוורדים המפוזרים בקפידה על המיטה, התאורה העמומה הרומנטית, העיצוב היוקרתי המוקפד, הג'קוזי המפנק ושלל אטרקציות נוספות, מכניסים אתכם אל תוך בועה רומנטית בה לא קיים איש מלבדכם. בשונה מבתי מלון, צימרים מספקים לכם את מלוא הפרטיות הנדרשת לכם לצורך נופש מרגיע ומטעין מצברים, שיותיר אתכם עם כוחות מחודשים לחזור לשגרת חייכם.

חופשה שבה הכול כלול

צימרים במרכז עם ג'קוזי מכניסים אתכם אל תוך חוויה כפרית מיוחדת. בקתות העץ המעוצבות בקפידה מציעות לכם מיטה מפנקת ויוקרתית שיהיה לכם קשה מאוד לקום ממצעיה המפנקים, חדר אוכל מאובזר בקפידה שיבטיח לכם את כל התנאים הנדרשים כדי לקיים ארוחה זוגית רומנטית שהוכנה במו ידיכם במלוא האהבה. ישנם צימרים במרכז המציעים גם ארוחות בוקר טעימות להפליא. ובל נשכח את האטרקציות הקסומות בהן תוכלו להתפנק, כמו למשל אמבט ג'קוזי שיאפשר לכם להתכרבל בין מימיו המבעבעים ולהתחמם בשעות הקרירות של היום ובריכת שחייה מרעננת שתבטיח לכם צינון מפני החום הכבד. צימרים מסוימים מציעים גם מתחמי גריל שיאפשרו לכם ליהנות מחגיגות בשר מעושנות שיהיו טעימות להפליא לחיך.

למי תתאים חופשה בצימר?

חופשה בצימר במרכז תתאים לכל אדם המעוניין לחסוך בזמן נסיעה אל עבר צפון הארץ וליהנות מחוויית טבע מבלי להתרחק. בנוסף, חופשה בצימר תתאים למשפחות עם ילדים, למסיבות רווקים/ות, לחופשה זוגית רומנטית, לחופשה של החבר'ה הקרובים, לימי הולדת, לערבי גיבוש לעובדים ועוד.

קופצים לחופשה ספונטנית וקצרה

התחושה הרווחת בקרב רוב הנופשים היא שחופשות יש לתכנן מבעוד מועד. זה עשוי להיות נכון מאוד עבור אנשים מסוימים, אך עבור אחרים ספונטניות היא שם המפתח. אם התפנו לכם מספר שעות פנויות בלוח הזמנים שלכם ואתם מעוניינים לצאת לחופשה קצרה עם בן או בת הזוג או אפילו לבד, צימרים לפי שעה במרכז יאפשרו לכם להתבודד למשך מספר שעות באווירת טבע קסומה שבה אף איש לא יטריד את מנוחתכם (בעיקר אם תהיו אמיצים דיו ותצליחו לכבות את מכשיר הנייד). זוהי הזדמנות נהדרת לנצל את הזמן הפנוי לחופשה רומנטית קצרה או לחופשה בה אתם מתפנקים באמבט הג'קוזי, צופים בטלוויזיה מבלי שאף בן בית יפריע לכם בכך, או קוראים ספר על שפת הבריכה.

נווה בר – מציעים לכם מלון בוטיק בכפר

במרחק חצי שעה בלבד מתל אביב, מסתתר מתחם צימרים יוקרתי ומפואר המספק לכם אווירה כפרית אותנטית. בקתות העץ היפהפיות תחומות בעצי הדר ירוקים הצובעים את הנוף בשלל גווני ירוק עז. לרשותכם עומדות בקתות עץ מרהיבות, מבחר סוויטות יוקרתיות ומרשימות המתאימות לבילוי, לפנאי ולנופש. את זמנכם הפנוי תוכלו להעביר בין אמבטיות הג'קוזי המפנקות, בסאונה היבשה שתאפשר לכם להזיע החוצה את הרעלים והאנרגיות השליליות, שולחנות משחק (סנוקר ופינג פונג) שיאפשרו לכם להיווכח אחת ולתמיד (עד המשחק הבא) מי מלך או מלכת המשחק. בנוסף, תוכלו להרוות את צימאונכם בבר משקאות מעוצב, להשביע את תאבונכם בעמדת ברביקיו מטריפה או ליהנות ממסך ענק עליו תוכלו להקרין מצגות, סרטים ותמונות להנאתכם.

כתבה זו נכתבה ופורסמה בחסות וילה לנד - צימר יוקרה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן