חמישים גוונים של עיצוב

קליין סטודיו - עיצוב חנויות, בתי מלון ומשרדים
מה משותף בין הצלחתה של מסעדה שכונתית לבין שגשוגה של חנות בגדים? יהיו שיגידו כי מדובר בסחורה המשובחת המוצעת ללקוחות, אך מעבר לכך, אחד הדברים החשובים המושכים את תשומת לבו של הלקוח הוא עיצוב החלל. עיצוב נכון ומרשים יכול למשוך אל תוך המבנה גם את הלקוח הספקן ביותר הקיים עלי אדמות. אז אם אתם חושבים לפתוח בקרוב בית עסק משלהם, אל תשכחו להתייעץ עם מעצב לגבי תכנון המראה האסתטי של המקום שבו תגשימו את חלומותיכם. ככלל, תחום עיצוב הפנים מתחלק למגוון רחב של סוגים. עיצוב למשרד אינו דומה לעיצוב הבית הפרטי, ומכאן כשמדובר בעיצוב הפרטי שלכם – אין גבול לדמיון.

לעבוד במשרד מעוצב

המשרד אינו רק מקום עבודה שגרתי שאליו באים העובדים כדי לתת את התפוקה היומית שלהם, אלא הוא הרבה מעבר לכך. במשרד נאספים העובדים והמנהלים להפסקות הצהריים ובו מתקיימות גם פגישות חשובות. עיצוב משרדים דורש תכנון ודיוק. אלה כמה נושאים המובאים בחשבון כאשר עוסקים בעיצוב מסוג זה:
  • התאורה – כדי להעניק למשרד את המראה היוקרתי אשר לו הוא זקוק, לא מומלץ להסתפק רק בנורות הפלורסנט הרגילות. ניתן לשלב בו גופי תאורה מעוצבים כמו נברשות או תאורות גבס.
  • מקפידים על סימטריה – כאשר מדברים על מקום ייצוגי כמו משרד, בעלי עסקים רבים נוטים לבחור בעיצוב בסגנון מודרני, ולא בכדי. מדובר בסגנון מינימליסטי אשר שם דגש על שילוב של צורות גיאומטריות ועל חיסכון בעיטורים כמו תמונות או טפטים. בדרך זו מתקבל משרד מפואר ויוקרתי שאינו מבייש את המנכ"ל של החברה המכובדת.
  • שילוב של חומרים – כדי להעניק למשרד מראה בלתי נשכח, משתמשים בחומרים איכותיים כדוגמת זהב או יהלומים. את החומרים האלה משלבים בטוב טעם, מבלי ליצור גיבוב של קישוטים מיותרים.

העיצוב שמביא לקוחות למסעדה

עיצוב מסעדות הוא אמנות של ממש. מעצב פנים מקצועי צריך להתאים את העיצוב לרוח המסעדה ולמאכלים שהיא מציעה. כך, מסעדה אסיאתית יכולה לכלול שטיחים מעוצבים בניחוח המזרח, ואילו מסעדת בשרים איכותית יכולה לכלול עיצובים מן הטבע הכוללים שילוב של חומר כמו עץ. מעבר לכך, מעצב הפנים מסייע לבעל המסעדה לקבוע את מקומות הישיבה של הסועדים כדי למקסם את האווירה הנעימה והביתית.

חושבים לפני שמעצבים

מעצב פנים העוסק בתחום עיצוב חנויות מתכנן בקפידה את כל השלבים. אחרי הכול, יש צורך להביא בחשבון פריטים כמו חלונות ראווה הגורמים לאנשים מן הרחוב להיכנס אל החנות. מעצב מקצועי יודע להתאים את סוג העיצוב לסוג הסחורה שמציעה החנות (מזון, בגדים, תכשיטים), להחליט עם בעל העסק על השילוט המתאים ביותר, לשלב תאורה שתגרום ללקוח לבחון את המוצר ולקנות אותו בסופו של דבר וליצור סדר הגיוני וייחודי במוצרים, כדי שהמוכרים והלקוחות יוכלו להתמצא בחנות ולהפיק ממנה את מיטב ההנאה.

בית מלון ייחודי

התחרות בין בתי מלון בארץ ובעולם היא מבין הגבוהות בשוק. כל בית מלון מנסה למשוך אליו יותר מבקרים ואורחים ולהוכיח כי הוא טוב ממתחריו. משום כך, עיצוב בתי מלון הפך לתחום מבוקש במשך השנים. בעלי עסקים רבים מחפשים מעצבי פנים מקצועיים באינטרנט או דרך חברים טובים, כדי להעניק לבית המלון שלהם את המראה הטוב ביותר. מעצב פנים איכותי מסייע לבעל המלון ליצור את אפקט ההפתעה ולהדהים את המבקרים החדשים המגיעים מרחוק.

עינת קליין היא מעצבת פנים איכותית הפועלת בתחום במשך 17 שנה. עינת מנהלת סטודיו משלה – קליין סטודיו – ומספקת את המענה המתאים למגוון רחב של לקוחות הבאים מתחומים שונים כדוגמת מסעדנות, טקסטיל או מסחר.

הכתבה פורסמה בשיתוף חברת לוגונט - עיצוב לוגו ומיתוג עסקי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן